1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] GRID 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 8 aug 2012.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t is mar stil hier zijn jullie nu al op de game uitgekeken?(p.s Ik heb nog geen gehoor aan mijn oproep ondervonden:) )

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat op een Xbox site bijna iedereen hem wel op de Xbox heeft. Maar we zijn met XBWRacing nog bezig met een competitie in Forza Motorsport waar volgende week de finale van is. En de plekken 2 tot en met 6 hebben allemaal kans om in de top 3 te eindigen dus velen zijn nog gefocused op Forza. :p

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Level 30 is het hoogst haalbare level met GRID 2 online. Beetje jammer dat ik dat nu al ben. Doel is nu weg, jammer want verder is het een best aardige race game.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zoo dan heb je aardig door gereden ;) .. of ik ben zo slecht! :+

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice, dit ga ik zeker ff proberen :).

Moet zeggen dat ik de game niet erg leuk vind, nog maar 3x even gespeeld en ik zit nog in seizoen 1.

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Ik ben er klaar mee ja.. Helemaal uitgespeeld, alle achievements gehaald. Game staat nu dus mooi in de verkoop. _0/

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet even nadenken wat er zo anders en speciaal was aan die vid, was het natuurlijk de cockpit view die die stumpers eruit gehaald hebben:emo:

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    De cockpit view is totaal geen gemis bij Grid 2. Grid 2 voelt imoh ook aan als een arcade race game (het sturen). :+

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Cockpit view werkt echt geweldig voor mij :D.
    Ree eerst zo'n race waarbij je een auto kon unlocken, 3x gedaan en steeds te langzaam, 1x met cockpitview en makkelijk gehaald :p.
    Er zijn nog een aantal hele toffe mods maar het probleem is dat je daardoor je game niet kunt saven, dus daar wacht ik nog even op.
    Is bijvoorbeeld iemand bezig met een overhaul van de physics, zodat het minder 'arcade' is :).
    Ook al een cockpitview gevonden die wat verder naar voren stond waardoor je het stuur niet helemaal ziet, lijkt me nog idealer maar die werkt helaas nog niet voor alle voertuigen.

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik lig telkens in een deuk als ik mensen voor me zie crashen :lol: Vooral bij de race langs de kust. Iedereen scheurt van de weg of knalt tegen een boom.

11. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game ook aangeschaft... vraag me eigenlijk af of het een miskoop is. Over het algemeen kan je met en 8.5 op gamespot niet de mist in gaan en juist het idee van arcade racen trok me aan. Immers heb ik geen zin in uren geklooi met auto's e.d. voordat ik kan racen. De chaos maakt het allemaal maar vetter. Dat crashen in de eerste bocht doet me een beetje denken aan GTA IV online racen, dat vond ik ook al prachtig :D Degene die daar levend uit kwamen streden dan om plek 1/3 en de rest op de plekken erachter.

De single player die ik nu heb gespeeld vind ik superdik. Alléén heb ik het met competitieve games nooit zo op racen tegen "de computer". Daarom dacht ik ik ga eens online kijken, en waar ik al bang voor was.. de balans was nogal zoek. Ik moet meteen tegen allemaal gasten met dikkere wagens van veel levels hoger waardoor er gewoonweg geen eerlijke competitie is. Is er een manier om tegen jouw eigen level te spelen en auto's die weinig van elkaar verschillen? Anders wordt het een moeilijk verhaal. Er is weinig aan om met een bout auto van een hele goede te verliezen maar er is ook weinig aan om met een dikke auto van een bout auto te winnen.

Het is alsof je VVV Venlo bent met Fifa en je moet tegen Real Madrid. Nu moet ik zeggen dat ik misschien nog wel kans maak (op fifa :+) maar over het algemeen is daar weinig aan.

Laatst bewerkt: 25 jun 2013
  12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Je auto tunen tot net onder tier 2. Probeer te driften als t kan, gaat (vind ik) meestal sneller als afremmen en sturen

13. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, heb je tips voor driften? Ben niet bekend met autorace games, laat staan drift games dus ik begrijp het concept nog niet helemaal. Het is flink gas geven en snelheid opbouwen, vervolgens 1 keer kort de rem (of handrem?) en dan heel veel insturen?

Overigens begrijp ik het al wat meer. De auto's zijn per tier ongeveer even snel alleen je kan ze een "beetje" upgraden zie ik. Wel moet je echt zoeken op custom games omdat je anders in een andere tier etc. terecht komt.

Vermakelijk spelletje :) alleen toch ook wel geluksfactor ivm de vele crashes. Ben al paar keer 1e geworden omdat ik de enige was die heelhuids uit de eerste bocht kwam :+

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Veel gas geven, kort op de rem en soms ook tegelijk kort de handrem. Ik kom wel vaak in de top 3 met deze autos: Tier 1, mercedes benz (dtm) Tier 2, bmw sport coupe (dtm), tier 3, caterham, Tier 4 audi r8. Lekker veel grip en je bent niet afhankelijk van t driften maar het gaat soms wel makkelijker. Probeer ook bij de eerste bocht niet vol gas te nemen en kijken wat de rest doet.

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Is deze nu echt veel leuker dan GRID 1? (Vind ik overigens een erg leuke game.)

16. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ook niet dan dat de eerste bocht van levensbelang is. Vaak als je ergens in het midden start tussen de auto's ben je bijna altijd de lul bij de 1e bocht en kan je iig een podiumplek vaak al vergeten. Ik kan wel rustig die bocht nemen en remmen maar er is altijd wel iemand die die bocht totaal verkeerd in schat (of gewoon zin heeft om te beuken) waardoor er kettingbotsingen ontstaan, je op Y moet drukken en de lucky person er al 3x vandoor is.

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ja soms zit er een paar mongooltjes bij die gewoon niet kunnen rijden haha. Dan is het pech, maar ik ga niet volgas de bocht niet, vooral niet achteraan. Inhalen doe ik ook zelden, ik wacht totdat mn voorligger een fout maakt 8)

18. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Nee, zeker niet leuker.. Wel mooier, maar of je daar nu zoveel aan hebt. |:-

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik hoor inderdaad van meerdere dat het een beetje tegenvalt. ik kijk wel een keer als hij in de goedkoopbak ligt..

dank je voor de reply

20. Gjito

Gjito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha moet toch wel erg lachen met deze game.. de crashes horen er nou eenmaal bij en bij sommige games is het gewoon door de beheerder uitgezet, daar kan je zelf op kiezen. Elke keer als ik custom game zoek vind ik maar 3 - 6 games is dat bij jullie ook zo? Gelukkig altijd wel leuke tussen maar toch.. het is allemaal zo random.

Het blijft mooi als iemand je probeert in te halen met een snellere auto diegene de af te snijden tegen de railing en hem vervolgens zwaar zien crashen :+ Alleen zit hier natuurlijk ook altijd een risico voor jezelf aan. Uiteindelijk zie je toch dat na al het crashgeweld de beste bestuurders het hoogst eindigen.

Wat ik erg lastig vind is dat er zoveel tracks zijn.. en die dus random online gespeeld worden. Hoe kan ik ooit een track goed uit mijn hoofd leren en ook nog met fun. Ik ga niet alle (30+?) tracks offline spelen totdat ik ze ken.

Het zou fijn zijn als je bijv. alle 5 banen van red bull racing op een "server" of in een game had. Daar zou ik me al uuuren mee vermaken voordat ik die eenmaal goed ken. Nu ben ik voortdurend afhankelijk van het kaartje linksonder, daar kijk ik meer op dan naar de baan. Terwijl het toch lekker zou zijn om een track op je duimpje te kennen en zo perfect te rijden.

Laatst bewerkt: 3 jul 2013

Deel Deze Pagina