Heb deze game ook aangeschaft... vraag me eigenlijk af of het een miskoop is. Over het algemeen kan je met en 8.5 op gamespot niet de mist in gaan en juist het idee van arcade racen trok me aan. Immers heb ik geen zin in uren geklooi met auto's e.d. voordat ik kan racen. De chaos maakt het allemaal maar vetter. Dat crashen in de eerste bocht doet me een beetje denken aan GTA IV online racen, dat vond ik ook al prachtig Degene die daar levend uit kwamen streden dan om plek 1/3 en de rest op de plekken erachter.
De single player die ik nu heb gespeeld vind ik superdik. Alléén heb ik het met competitieve games nooit zo op racen tegen "de computer". Daarom dacht ik ik ga eens online kijken, en waar ik al bang voor was.. de balans was nogal zoek. Ik moet meteen tegen allemaal gasten met dikkere wagens van veel levels hoger waardoor er gewoonweg geen eerlijke competitie is. Is er een manier om tegen jouw eigen level te spelen en auto's die weinig van elkaar verschillen? Anders wordt het een moeilijk verhaal. Er is weinig aan om met een bout auto van een hele goede te verliezen maar er is ook weinig aan om met een dikke auto van een bout auto te winnen.
Het is alsof je VVV Venlo bent met Fifa en je moet tegen Real Madrid. Nu moet ik zeggen dat ik misschien nog wel kans maak (op fifa ) maar over het algemeen is daar weinig aan.
Laatst bewerkt: 25 jun 2013