Ik heb pas geleden Grid (1) gekocht met de Daily Deals en het spel is erg vet! Ik had het niet verwacht dat het zo afwisselt en leuk zou zijn. Deeltje 2 dan ook maar direct halen bij de release.
Multiplayer preview Onderstaande link naar multiplayer preview. Veelbelovend verhaal. http://www.xgn.nl/pc/preview/44973/grid-2/
Ik ga hem eerst halen voor PC versie vanwege GFX geweld. Met Grid 1 had ik veel genoten, wel de beste race game naast Burnout Paradise en Dirt 3 voor PC. Het is mijn mening
Voor mij heeft deze game een nu al te-hoog Shift gehalte waarin race achter de cockpit onmogelijk is. PS: Welke DLC?
Ik speel deze racer als arcade. camera achter de auto en de assits aan en gewoon rossen. Als ik een sim wil spelen pak ik wel een andere racer die dat veel beter doet.
Startpost even een update gegeven Achievements zijn wel baas, misschien maar oppikken eind deze maand. Denk dat GRID wel mijn favoriete race-game is deze generatie.
Hebben jullie die Endurance races in Forza of NFS wel eens verreden? Ik vond die in Shift nooit de moeite waard en in Forza zou het wel wat uitgebreider gemogen hebben met meer dan 8 wagens. Mooi man, vooral deze pic doet me misschien deze game wel even proberen.
Klinkt misschien heel gek, maar dit soort type race games spel ik altijd met de dashboard view. Het ontbreken hiervan in Grid 2 is dan ook serieus de reden dat ik deze game niet ga aanschaffen. Vind het hele ''het kan niet vanwege technische reden'' verhaal maar een onzin verhaal. Zijn zat race games waar het wel kan.
Ze schijnen het eruit gehaald te hebben omdat het naar eigen zeggen door erg weinig gamers wordt gebruikt. Ik gebruik het zelf alleen veel in een game zoals Test Drive Unlimited. In Forza heel soms, alleen om even de binnenkant van m'n auto te bekijken. Grid 2 misschien maar halen binnenkort. Heb wel weer zin in een goede racegame
Zijn zeker tof inderdaad. Leuk feitje is dat de achievements verzonnen zijn door de heren van xbox360achievements.org/ps3trophies.org.
Er zijn zoveel tracks die missen. Maar licenties zijn ook veelste duur voor een developer die geen grote publishers als geldschieter heeft. Vooral banen uit de F1 kalender zijn niet te betalen om te licenseren.