Wat ik niet begrijp is juist die anti-microsoft houding... en waar al die verhalen (dus roddels) vandaan komen over wat voor slechts microsoft wel mniet heeft gedaan...
www.linux.org <--- een gratis os ... veel mooier dan windows .. veel minder bugs ... veel makkelijker in gebruik ehm ... dat zeggen anti-M$ ... gewoon een gratis alternatief voor windoooooooooooooooos die pinguin is trouwens TUX
Mooi... we begrijpen elkaar dus niet. Zullen we het daar dan bij houden, anders wordt het zo'n welles/nietus verhaal
Ik wist het ook niet. Maar het is dus een stuurprogramma. maakt het dan verschil als je xbox op linux loopt? Wat een blije mascotte trouwens, dat tuxgeval:{
LOL Het komt erop neer dat het een stelletje nurds zijn die tot hun 40e thuis wonen en nog nooit met een meisje geproken hebben, laat staan er 1 hebben aangeraakt... zij bellen Microsoft en een dame neemt de telefoon op waarna ze helemaal in paniek raken...
ik ook nie maaruh maakt mij eigenlijk niet zoveel uit als linux op de xbox komt(als ik maar er gewoon op kan gamen)
ja toch lkkr boeiend jullie zeike wel dat M$ zoveel gaat mislopen als iedereen ze eige games ken make ...lol weetje hoe moeilijk ? maar M$ doet het toch niet dus lekkur pech voor linux nerds
"Weet je hoe moeilijk"? Kom op zeg. Wat IS dat nou voor reply - ik bedoel dit is gewoon de baan van mensen en het levert VEEL geld op, vooral als ze geen royalties hoeven te betalen. Bovendien gaan de huidige gamemakers ook geen geld meer betalen, en dan loopt M$ dus wel degelijk veel (te veel) geld mis...
Dan zeg ik als noob: Waarom zet MS niet haar eigen (gewaardeerde:{ ) besturingsprogramma op de Xbox? MS is wel heel dom als ze die nerds gaan promoten. Laat die computernerds gewoon hun eigen spelcomputer ontwikkelen met hun ~?LINUX?
ik vind het zo triest van die gast om microsoft zo voor het blok te zetten dat doen ze toch ook niet bij sony en nintendo. doen ze dat nu alleen maar omdat ome bill zo'n succes heeft met "windows" of zo. ik heb geen goed woord over voor deze stakkers.
als er legaal linux op de xbox gedraait kan worden ... kan je een xbox makkelijk als server programeren .. en aangezien de prijs van een xbox t.o.v een server super goedkoop is .. tja lijkt me duidelijk wat ze willen
http://lists.netsys.com/pipermail/full-disclosure/2003-July/010895.html ze hebben de expliod bekend gemaakt