Groothandelprijzen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tombstone, 12 sep 2005.

1. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zouden ze uberhaubt verlies moeten maken ? Misschien dat zaken als Dixons en FRS en Bart Smit het geld nodig hebben, en de MediaMarkt minder.
    Nou moet ik wel zeggen dat ik om advies liever bij de Dixons naar binnen ga, want bij de MediaMarkt weten ze vrij weinig. Maargoed, als de prijs maar goed is :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De acties van supermarkten zijn meestal ook geen acties waar op verdient wordt. Het zorgt er echter wel voor dat men naar je winkel komt, wellicht iets anders koopt maar in ieder geval opslaat dat die winkel interessant is. Dan pakt de winkel op andere producten wel wat meer winst.

De ene keer zal een lage prijs gerechtvaardigd zijn om die reden, de andere keer wellicht om gedaalde inkoopprijzen (al dan niet door volume).

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    er zijn maar 400.000 xbox 360 voor europa... noob ;)

haha sorry maar moest ik ff zeggen

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waar is je OFFICIELE bron. Geen roddel site ofsow, maar een echte MS bron:9

5. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    bar weinig inderdaad. Inkoopprijs van Xbox lag laatst nog rond 135 euro in. (kan er een paar euro vanaf zitten)

6. Xenion

Xenion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Mirik, egt geen tien euro hoor ik kan FCI voor 55 euri in de winkel halen en voor 49,50 ( plus verzendkosten) bij GCshop bestellen en volgens mij is dat altijd nog 5,50 wat ik dan overhoud en geen 10 mja dis een beetje mierenneukerij ( kweenie of da woord is toegestaan)
    Mar Als je naar groothandels gaat is het wel goedkoper omdat je daar de import van de winkel niet hoeft te betalen meestal daar te halen voor 45 euro's ( mag geen namen noemen)

Deel Deze Pagina