altijd zo kritisch jullie (oja dat moet op een forum) ik vind het dope dat er zulke parties georganiseerd worden en nog in mn hometown ook
Wat een zielig gezeik dit event wordt door Gamers voor Gamers georganiseerd en je kan de hele dag gamen. Er staan volop Monitoren met vga kabels en beamers zullen er aanwezig zijn dus buiten het event kan je heel de dag gamen + er zijn super vette prijzen te winnen + iedereen krijgt een gratis Xbox T-shirts. Misschien wel leuk om wat over te schrijven Wouter of is het niet cool genoeg voor jou, Als jullie wat zouden organiseren zou ik jullie ook helpen maar ik geloof dat ik hier met zielige jaloezie te maken heb. Support each other!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach ik ga gewoon naar beide, maar waar en wanneer is die van XBW nou?????? stuur ff een message naar me dan.......
Ik heb vorige week per email een inschrijfformulier aangevraagd, maar nog steeds geen reactie gehad. Hoe lang duurt dat??
Hmmm ik begrijp hieruit dat zij al een mod-sjip hebben . Anywayz ik woon vlakbij Rotterdam (5 km) dus ik ga zekers ff kijken.
Het gaat nu echt opschieten nog minder dan een maand en dan is het zo ver, en je hebt nog iets meer dan twee weken om je in te schrijven dus ik zou op gaan schieten.
Is er ergens een overzicht van de deelnemers die komen? (Ik ken het iig niet vinden op de site). Of zou je die kennen posten? Tis wel leuk om te weten hoeveel mensen er komen.
Dat is een goeie, we zullen dat aan het eind van de week op www.luckylenn.nl/battle-event plaatsen. We hebben al een behoorlijk aantal inschrijvingen voor een heerlijk vlammend en knallend battle event. Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Hope to see you there!!
en afgelopen maandag over de 30 wat hopelijk tegen het einde van de week oploopt maar dat wordt bijgewerkt op de site eind deze week. Jij komt toch ook wel wouter volgens mij ben jij de champ hierin.
Heb al 2 weken niet op de Xbox gespeeld ennehm, mjah misschien dat we vanuit XBW komen.. moeten ff kijken