1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grootste Lan tot nu toe voor de xbox 23 juni

Discussie in 'Games' gestart door Ikke, 29 apr 2002.

  1. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Wouter.....als XBW Crew MOET je gewoon ff langskomen!
    Anders kan je naderhand nooit een beoordeling geven over hoe deze 1e grote XBox Lan geworden is. :)
    Misschien dat je daar zelfs nog wat kan van leren om eventueel bij het XBW Lan party te verbeteren!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan je nu zeggen : We vinden het klimaat nog niet gunstig genoeg om deze zomer een LAN party te houden.

    Wordt dus eind dit jaar (als er ook meer titels zijn)
     
  3. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat jullie het niet in de zomer doen :'-(
    Best leuk om meerdere games te kunnen doen dan alleen Halo.
    Maken julie dan meerdere competities?
    Maar voor meerdere games moet je natuurlijk ook heel veel inschrijvingen krijgen en een veel grotere ruimte met alles erop en eraan.

    Ik blijf iig lekker oefenen thuis en in TGS.
    Als ouwe L*L moet dat wel ;)

    maarehh kom je nu wel of niet naar de Halo Lan Party?
     
  4. ReorX

    ReorX ChirreD's Manager

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak dan ook ff een onderscheid tussen teams en solo gasten.
    Want 30 mensen is beetje vaag natuurlijk.
     
  5. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    bump

    mja idd ik heb me al ingeschreven enzo, maar ik vind het wel erg amateuristisch geregeld, ik hoorde van een klasgenoot die bij gamesyndicate werkt dat je nog helemaal niets hebt voorbereid voor dat tournooi... beetje erg slordig
    en de site is informatief ook erg slecht :mad:
    qua aanmelden, en info aan wie er waarvoor ingeschreven zijn enzo..

    pff
     
  6. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou er is al een hoop geregeld hoor alleen het wedstrijdschema nog niet omdat je dan wel moet weten hoeveel man er komt, en met de site is niks mis mee hoor alles wat je moet weten staat er op en het is jou ook gelukt om aan te melden dus ik weet niet wat je zeurt.
     
  7. .:· ChirreD ·:.

    .:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou op de site staat niet welk rekeningnummer, er is geen netjes aanmeldformulier.

    En zo lees je dat je bijv 10 euro moet betalen, en dan staat er ergens een stukje later iets van "owja al wil je met 2 toernooien met doen moet je nog es 10 betalen"
    ipv dat alles qua geldzaken duidelijk bij mekaar staat, en als het kan in een schema ofzo.

    Je kan ook niet zien welke mensen er aangemeld zijn, en hoeveel, en hoeveel voor welk toernooi.
    Allemaal nogal jammer, want je weet niet wat je echt kan verwachten.
    Het is echt een site die "effe snel" in mekaar is gezet, oogt amateuristischer, ipv dat er echt aandacht aan is besteed.
    Ok je hoeft geen webdesigner te zijn ofzo :) maar het staat wel erg slordig zo door mekaar.
    Het is gewoon te onduidelijk allemaal.
    Ook stom dat de regels pas op de lan worden vermeld, nu weet ik niet waarvoor ik moet oefenen.

    Ook nog iets, er wordt niet gezegd welke levels er komen, maar wel dat de warthog erin zit, nou er zijn maar 2 levels die voertuigen ondersteunen, sidewinder en blood gulch.. kan je net zogoed gelijk deze levels noemen.
    Hieruit maak ik dus op dat alleen die gespeeld worden? Of is dit alleen met team slayer en niet met het FFA tournooi? wordt ook niet gezegd.

    Misschien weet je nu wat ik bedoel.

    Begrijp me niet verkeerd ik heb echt wel zin in het tournooi, maar het is wel erg slecht geregeld tot dusver :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2002

Deel Deze Pagina