WWF wrestlemania X8 ofzo... voor de gamecube.Vandaag gehaald,ik dacht van hé, een worstel spelletje!Zijn altijd leuk en deze kostte maar €15,- (gelukkig).Maar wat een ruk game!Ik ruil hem maandag direct in!
met medal of honour rising sun hebk utzelfde probleem..+ nog honderden bugs In zijn geheel is de game wel wa beter als frontline, maar tog blijft de speelduur van de singleplayer heel kort.. tog heb ik die in co-up gespeeld.. mischien dat ie in je eentje langer is maar da denk ik nie.. Enige wat flink vooruit is gegaan in vergelijking met ut vorige deel is de MP mensen zeiden al dak m nie moest kopen maar ik wilde m tog hebben he Enter the matrix wilde ik eerst ook hebben maar laat ik tog maar liggen.. heb geen zin om weer zown grote tegenvaller te krijgen.. maar gelukkig ook 2 toppertjes erbij... max payne 2 en red dead revolver: ge-wel-dig
Starwars Knights of the old republic op de xbox Dat spel zag er zo slecht en lelijk uit na 10 min heb ik het al niet meer gespeeld. Totdat ik de pc versie in handen kreeg, ik was metteen verkocht helemaal uitgespeeld en dat was nog niet genoeg. Zo zie je maar weer wat betere graphics en een muis en toetsenbord kunnen doen met een game! ( niet dat ik de xbox niet fijn vindt )
Hmm.. Ik heb eens Command & Concuer: Renegade gekocht, zonder eerst reviews na te gaan etc. Wat een ellendig rotspel zeg, heb ik nog €50 voor neergelegt ook Gelukkig was de online modus wel in orde, als je over de regelmatige framdrops heen kunt kijken.
State of emerency: 15 euro bij intertoys ik dacht "voor 15 euro kan ik hem toch niet laten liggen"...had ik het achteraf maar toch gedaan
De lijntjes waren in dit spel zo vervelend ( in 1 kamer kon je niet eens meer de enemies zien door de lijntjes ) En de framedrops waren zo hevig ( al in de 1ste 10 min ) dat ik al gewoon geen zin meer had om het spel te spelen ( maar goed dat ik hem metteen geruild had ) Want op de pc _0/ ownage.
Haha dat spel is hartstikke vet!! Vele uurtjes met een paar maten lopen rond rennen met grenade launchers Mijn grootste miskoop is zonder twijfel Brute Force Dat spel was echt de hele dag op tv te zien en op iedere site werd het volop aangeprezen (tot de release uiteraard :{). Ik heb dat damn spel niet eens verder gespeeld dan de 3e of vierde missie ofzo... Sinsdien koop ik nooit meer van dat soort 3rd person shooters _0/
Mechassault; alsof je met gesmolten Transformers aan het spelen bent. Ok leuk dat je de gebouwen kan slopen maar toen ik er achterkwam dat het zo'n beetje het leukste aan het spel is toen hield de pret snel op.
Mijn grootste miskoop was echt Medal of Honour: Rising sun, echt een kutspel heeft zelfs nog lelijkere graphics dan MoHAA
grootste miskoop ooit dat was zeker pso3 op de gamecube vond het een cool kaart spel maar was het na 2 potjes zonder ander game play zoals PUZZELS niet zo leuk meer online lijkt me wel leuk
gamers mijn grootste mis koop ooit is het spel 007 agent under fire wat een cut spel is dat. gameplay slaat nergens op besteuring is niks waard. dat spel is nog geen euro waart. die andere spelen van 007 zijn redelijk te noemen. maar dit is gewoon prul. niet af zoo komt het spel over.
mijn grootste miskopen:en dat zijn er erg veel helaas: driver3 fifa 2005 top spin shadow ops espn basketball2004 nhl 2004 amped2 allemaal regelrechte kut spellen
Zoveel?¿? Volgens mij verzin je ze Amped 2 is een leuk spel, Top Spin vind ik zelf een super spel! Mijn grootste miskoop ooit is Driv3r, talloze bugs, het is niet eens te tellen!
ik verzin het echt niet, top spin was je na 1 week al zat omdat je hem dan al had uitgespeeld en op het hoogste niveuo won ik allem mety 3-0 3-0 3-0 dus dat was echt niks aan, en bij amped kon je amper die controller goed besturen en had je ook zo uitgespeeld