1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. XeoN

    XeoN Guest

    1. Brute Force
    2. Crimson Skies.
     
  2. Ch3ster

    Ch3ster Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn :eek: Fuck :eek: -up-Games top 3 =

    1) Moto GP (man wat moet je daar doen om 2 mintjes op die KUTBIKE te blijvenzitten!)
    2) Bureau 13 (je kent hem nie en das maar goed ook, voor de PC btw)

    :cool: Halo! (neej grapje) JSRF (weet niet gewoon een kutspel)
     
  3. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Morrowind
    2. Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds
    3. Genma Onimusha

    Meest belabberde spellen die ik heb zijn trouwens: New legends en Dark Summit ... maar daar wist ik van te voren al van dat die niks zouden zijn. Gekocht voor 2,50 in een aanbiedingenbak... dus die tel ik even niet mee
     
  4. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap ook niet wat iederebe in halo ziet, het is echt een baggerspel
     
  5. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0

    nee dat meen je niet! DOA3 een slecht spel!!!? hoe kan dat... dat is 1 vna de mooiste spellen op de xbox! en de gameplay is harstikke relext.. misschien word het na een tijdje een beetje saai singleplayer maar dat is met alle spellen..
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    1. Brute Force

    Jezus wat een slechte game was dat zeg, absoluut DE miskoop voor mijn xbox geweest.

    2. DOA3

    Alleen fanboys kunnen dit goed vinden IMO, mooie graphics ok, maar nog steeds de slechte fighting engine waar de DOA serie bekend om staat.

    3. Project Gotham Racing 2

    Jaja, ook deze 'topper' kon mij absoluut niet bekoren, een racegame kan nog zo mooi en uitgebreid zijn als PGR2, als er geen snelheidsgevoel is houdt het op.

    Er zijn natuurlijk nog veel slechtere games uitgebracht, maar ik hou het bij deze 3 omdat mijn verwachtingen hoog lagen voor ik ze kocht.
     
  7. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 vind ik juist meesterlijk!

    Nee grootste miskoop is voor mij SW:KOTOR. Wat een saai kut spel!
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell 2 vond ik een heel bruut spel om te zien, om te beginnen, om brute truukies te doen, en toen werd et moeilijk en had ik nog geld over, mafia maar gekocht, vond ik in het begin ook een leuk spel, maar vind nu alleen nog maar de races leuk.
    verder vind ik dave mirra freestyle BMX 2 een k** spel, ook spijt van, en oddworld, ook een k** spel, en ja daar komt tie, kben waarschijnlijk de eerste hier, maar ik vind Halo nouw niet echt mijn spel, tuurlijk ik vind et een goed spel hoor, maar ik heb er niet echt veel tijd in gestopt moet ik maar ff gaan proberen met deel 2.

    verders zijn er nie egt spellen die ik slecht vind.

    edit* ik ben et trouwes eens met 2K, DOA3 is een pokke spel.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  9. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    X Believer hoe kun je nou kotor slecht het is juist GRUWELIJK!!!!!
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen z'n mening he. Ik had in het begin ook mijn twijfels maar het pakte allemaal goed uit.

    Ik heb alleen van Brute Force spijt, maar die heb ik later toch weer geruild voor MotoGP2 wat weer een topspel was. Brute Force is ook te erg gehypt en bleek uiteindelijk ronduit een baggerspel te zijn. Echt te oninteressant voor woorden die game.
     
  11. madview

    madview Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    deathrow was een magere 1 en mohaa rising sun was ook een k*tspel
     
  12. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    DOA3 was mijn eerste DOA. Daarvoor had ik niets anders dan Tekken gespeelt, en kocht DOA dus zonder enige verwachtingen, en met Tekken in m'n achterhoofd.
    Ik stond werkelijk achterover van DOA3, zeer vette combo's, grabs & Counters, en veel minder van die onwerkelijke shit zoals soms in tekken.
    om het met jou woorden te zeggen, alleen fanboys kunnen dit slecht vinden IMO.
     
  13. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf DOA (psone), DOA2 (dreamcast), en DOA3 gespeeld, en ik vind zelf deel 3 niet slechter als voorgaande delen. logiesh dat de graphics beter zijn, maar daar draait het niet om bij gamen. een ieder mag zijn eigen smaak hebben hoor, het maakt mij niet uit wat men zegt van een game die ik wel leuk vind. tekken speel ik ook nog wel eens (tekken tag tournament op ps2), maar omdat ik al die tekkens al tot vervelens toe uit had gespeeld, wilde ik wel eens wat anders. zo vind ik soulcalibur 2 ook heel erg goed, ook al vind ik hem wel minder dan DOA3 (vooral door die kleine arena's).
     
  14. soulhunter

    soulhunter Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    1. blinx (rete saai en super kleine levels)
    2. sudeki (viel zwaar tegen)
    3. true crime (wat slecht t.o.v. gta)
     
  15. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    1 Pikmin - echt geen zak aan.. en die tijdslimiet is helemaal kut
    2 True crime - zwak aftrekstel van GTA.. niet waardig gewoon.. vooral op het einde met die zombies enz :confused:
    3 Gottam racing - slechtste racer ooit? ik ben fan van race spellen.. maar dit was echt zwaar klote.. slechte besturing, stom kudo's systeem.. echt ruk
     
  16. Alf

    Alf Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    007 Agent Under Fire; wat een klote bediening.
     
  17. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de tussenstand? (top :cool:
    Ik vind bruteforce een kut spel, maar die zat in m'n pakket dus ik heb hem niet gekocht.
    Verder is mechassault saai en een klotesingleplayer
    Midtown madness was in het begin online echt te vet, maar aangezien ik geen live heb...
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    Brute Force en True Crime worden vaak genoed dus ik denk dat die wel in de Top 3 staan *)
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, t eerst lvl vna moh was wel vet. maar toen..... omg wat zoog dat spel. die ging dus mooi ff terug.

    Ook een spel wat k heb teruggebracht is spiderman 2, die vond k wel heel erg vet maar VEEEEEEL te kort. K ga em wel zker weer halen als ie wat goedkoper is want dat webslingeren is zoooooo vet.
     
  20. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    meeste spijt ?? .... sja gwn van mn playstation 2 :confused:
     

Deel Deze Pagina