1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oh god, hateposts hoor. Je roept nu al de hele tijd hoe slecht de PS2 wel niet is voor jou, maar ik heb je nog niet horen zeggen waarom. Vertel eens, waarom is de PS2 zo'n grote miskoop voor u...
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ontopic:

    Driver3...... Wat een boutspel zeg. Het spel voelt op geen enkel moment goed aan, de gameplay zuigt aan alle kanten. Gewoon een simpele GTA rip-off en dat gaat vaak fout (True Crime anyone?). Zodra je uit die auto komt zuigt het spel aan alle kanten. Als het alleen om het rijden gaat, verzorg dat dan tot in de puntjes en zorg dat Tanner de auto niet uitkan.... Dat was beter geweest ipv een kwart produkt afleveren.
     
  3. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Op gamesgebied ruil ik gelukkig veel, anders zouden voor 60 euro veel spellen tegenvallers zijn voor mij.
    Dus van de spellen waar ik het volle pond voor heb uitgegeven, vond ik Fable (ja Fable) echt zwaar tegenvallen. Dat komt omdat mijn verwachtingen veel en veel hoger lagen. Het komt gewoon zo ontiegelijk kinderlijk over op mij. Ik speel het nog wel heel af en toe, maar de keren dat ik xbox speel ik dan liever Burnout 3.

    Eeehm andere barslechte games vind ik Brute Force, Return of the King, Timesplitters en ik kan zo nog wel even doorgaan. (Veel games zijn echt letterlijk maar 1 minuut in mijn xbox geweest).

    O beste game vind ik trouwens Morrowind GOTY maar daar moet je van houden ;)
     
  4. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    geen hateposts....
    ik heb gewoon alle consoles, ben gewoon niet tevreden over de ps2

    waarom niet?

    vind de exclusieve games gwn kut
    graphics zijn het minst
    Controllers vindk maar nix
    PS2 heeft nix wat me trekt.... bij de gamecube is het gewoon de hele sfeer van de games.... Je weet gewoon dat je altijd kwaliteit hebt.... top!
    bij de Xbox, ook gewoon heerlijke graphics, vette exclusieve games ( ninja gaiden, Fable etc )

    ik ben gwn niet tevreden over de ps2....
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    `

    Dat is het punt ook niet, maar ik zie het in al je posts staan. Tuurlijk mag jij dat vinden, maar ik heb het nu wel begrepen hoor.
     
  6. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    je kijkt ook precies in de topics waar het derom gaat, maar oke, genoeg derover ;) :9
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou vooruit, zand erover ;) ..... Het gaat nergens over, je mag vinden wat je wil natuurlijk....
     
  8. JanTheXboxMan

    JanTheXboxMan Harcore Xbox Gamer

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Agressive inline
    heb ik misschien maar een half uur gespeeld
     
  9. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    En zo zie je maar weer hoe smaken verschillen.:D

    Ik vind doa3 en Agressive Inline toch zeker wel leuk, al ben ik al lang blij dat ik er geen 60 euro voor heb betaald. MechAssault is ook niet heel erg slecht, de sp is idd een beetje matig, maar de mp is toch zeker wel te doen.:D

    Grootste miskoop: geen eigenlijk. Al vind ik dat LOTR: ttt toch wel een beetje mager was, en Medal of Honor Frontline is echt BAR SLECHT. Gelukkig dat ik die geleend heb, en niet gekocht.:p
     
  10. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    True crime:confused: eg ik dacht leuk spel zou wel leuker zijn dan vice city DUS NIET echt kut spel
     
  11. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hetzelfde

    Knockout kings 2002 ook boring
     
  12. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha als je fable en de turtles hebt, fable afkraken omdat het kinderachtig is?!?!?! (is het trouwens niet, maar dat terzijde...)

    nouja... boutgames zijn voor mij zeker brute force, eerst de mensen doodgooien met reclamrspotjes en dan met zo'n spel aankomen... |:- maar die zat gratis bij de xbox dus geen punt... en DOA xtreme beach volleyball... ik vind het volleyballen onwijs leuk, maar je kan maar 14 dagen spelen en dan is het gewoon klaar... je bereikt niks, je hebt niks aan de spullen die je koopt, nog geen eens elk vrouwtje een apart eindfilmpje... maar ja voor 19,95 ofzo.. who cares :)
     
  13. supamasta

    supamasta Ik Wil GTA SA!!!!!!!

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    1.need for speed hot pusuit 2
    2.mechassault
    3.crazy taxi 2

    maar mijn grootste miskoop was:Enter The Matrix die wordt echt wel snel saai..
     
  14. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik toch wel tenchu return voor darkness,ziet eruit als een n64 spel en amper speelbaar !
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grootste miskoop was mijne gamecube
     
  16. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    brute force is mijn grootste miskoop (kon ik jammer genoeg niet ruilen, want het zat bij de xbox)
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nhl 2002
     
  18. Rovak

    Rovak Guest

    Fuzion Frenzy XD
     
  19. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fable lag mijn verwachting duizend malen hoger. Bij Turtles absoluut niet; die heb ik via een goede deal kunnen krijgen. Dat is gewoon een leuke beat um up multiplayer (bij gebrek aan beter).
    Enne BTW; Turtles is te ruil hoor ;)
     
  20. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable, is mijn miskoop.
     

Deel Deze Pagina