1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    LOL _O_ Hoelang is de geur (stank? :eek:) blijven hangen?
    Nou ik zo zie is TC ook nog 1 van mijn miskopen geweest. Gepreorderd in de hoop dat het de gta beater zou worden (of in de buurt zou komen) maar dat deed ie niet. Beetje overhyped.
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Qua Xbox Spel F1 Career Challenge, topgame op de PC maar op de Xbox is het helemaal nix.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Kingdom Hearts (PS2), geen slecht spel maar 't werd even pijnlijk duidelijk dat ik dus niet van traditionele RPG's hou. :)
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Kingdom Hearts een traditionele RPG? Volgens mij is het vechten gewoon realtime en hoef je niet eens statestieken enzo in te voeren. Als je dat al te traditioneel vind? :eek:
     
  5. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    boeie dat is zijn mening laat hem O-)

    gewoon aan dit toppic houden }:]
     
  6. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn slechtste aan koop ooit is een behuizing voor mn pc, ding was superslecht...
     
  7. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Outrun 2 vond ik een grote teleurstelling, ze hadden het beter "Outrun Deluxe" kunnen noemen want ik merkte geen verschil met de originele Outrun van 15 jaar oud. Toen was het wel leuk maar ik had iets meer diepgang verwacht bij deel 2.
    Na 1,5 uur heb ik hem teruggebracht naar de winkel, voor 60 euro koop ik nog liever een stoffige megadrive met tig spelletjes.

    mijn Top 3 slechste Xbox spellen: <1> hele James Bond serie (EA heeft nu eenmaal veel ervaring met dit soort goedkope TROEP!!) <2> Medal of Honor (valt helemaal geen eer aan te behalen, is deze serie trouwens ook niet van EA?!...) <3> NBA JAM voor XBOX (het origineel was echt 100x beter, ik snap niet hoe zoiets mogelijk is maar het is gewoon triest...)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  8. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    brute force wou ik kopen tot dat ik heb bij iemand anders speelde...gelukkig eerst ff bij hem gekeken wat een zaatloos spel. wij hebben maar 1 miskoop thuis liggen pro evo 3?4? ik zou het geen eens weten voetbal spellen zijn so saai mijn broers zijn er gek van. ik vin het een miskoop gelukkig niet mee betaalt
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal spellen saai Spartan-005? Als je der goed in bent en je interesseert je voor voetbal vind je 't vast vet :) Magoed, zelf heb k m'n miskoop, voor zover gedaan, hier wel ergens staan.
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, maar ik vond de actie ook wat saai en zo.
    Maar als je Kingdom Hearts vergelijkt met Fable dan is het volgens mij wel een vrij traditionele. :)
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zijn eigen mening hoor, maar hetzelfde als de oude outrun ? (die zit ook in outrun 2)

    dan doe ik vast iets wat andere gamers niet kunnen:

    brake drift: goed voor lange bochten door te driften. je raakt door manual drift ongeveer zo'n 20 a 25 km per uur kwijt door de zijwaardse wrijving.

    shift drift: (alleen met manual transmission) door als je boven de 240 rijd een scherpere bocht de shift drift te starten raak je minder snelheid kwijt en de shift drift is perfect voor het linken van drifts bij moeilijke S bochten.

    al deze technieken kon je niet toepassen in de orgineele outrun. het bewijs kan je hier op deze jappanse website vinden. gewoon de link super replays volgen, dan onderop de pagina naar outrun 2 gaan, en dan kan je daar de filmpjes van ALLE endings bekijken. na het zien van de filmpjes, en het zelf kunnen ervaren hoeveel snelheid en dus tijdswinst je maakt door bovenstaande tips uit te voeren, en door die filmpjes van marubaku te leren waar je WEL en waar je NIET moet driften (des te minder je drift, des te hoger je snelheid blijft) ga je pas echt de diepgang van dit spel voelen.

    ik weet, ik ben nou eenmaal een verstolkte outrun fan, en verschillende forum gangers zijn het niet met mij eens (leuk he, meningen, altijd verschillend die dingen. hahahahaha _O_ ) maar om te zeggen dat er qua speelbaarheid geen verschil is tussen OR en OR2, en dat na maar 1,5 uur spelen, dat is gewoon niet waar.

    wel had er meer in mogen zitten, want ik heb alle extra's al unlockt, en behalve het online spelen, word de een speler mode wel weer wat saai. maar je gaat mij niet vertellen dat je in die 1,5 uur EN outrun hebt unlocked, EN de gehele mission mode hebt uitgespeeld. want als je dat zonder bovenstaande tips hebt gehaald binnen die tijd, dan: respect _O_ want geen persoon die ik ken, en dit spel leuk vind, heeft dit ooit gehaald.
     
  12. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Mechassault
    2 MM3
    3 MOH Rising Sun(single player)
     
  13. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    kutgames? laat me ff zeg: Max payne 2. (zo uitgespeeld), medal of honor rising sun (frontline vond ik nog wel wat maar dit is echt bagger) en het ergste vind ik nog: Fifa 2005. Ik heb fifa 03 hier liggen en dat is dus leuker dan 05. 03 = zonder idiote fratsen, 05 met. Nog een ander saai spel is Tennis Master series, leuk spel alleen veel te eentonig.
     
  14. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Mijn miskopen:
    - Cromson Skies: High Road to revenge
    - Deathrow
    - Medal of Honor: Frontline

    Het zijn wel aardige spellen, maar niet mijn soort games.
     
  15. RIKIMARU

    RIKIMARU Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ergste miskopen ooit:
    - Sonic Heroes: ik was zeker bezopen toen ik deze kocht 8)
    - Fable: Viel vies tegen :mad:
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Sonic Heroes heb je gelijk in, BAGGER gewoon.
    Maar Fable heb je geen gelijk in, is wel een lauw spel ;)

    Verder over mijn miskopen. Ik heb niet echt miskopen.
    Eerst ga ik altijd veel info lezen en screens kijken.
    En als ik dan een saai spel heb, is ut uit de bugdetbak O-) :p
     
  17. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Crimson skies is toch goed te doen over live?! toch!!
     
  18. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    op de ps2 smugglers run
    vet droog
    en op de xbox......
    niks eigenlijk jah brute force maar diekreeg met de xbox mee :D
    wilt iemand hem?:D
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn miskopen

    Mijn miskopen zijn:

    -Prisoner of War-
    De graphics waren slecht, de gameplay gewoon heel lineair terwijl ik gedacht had dat je zelf kon bedenken hoe je uit de gevangenekampen moest ontsnappen met de middelen uit het kamp, dus niet. Muziek is nep (vind muziek echt belangrijk in een game. Het voelt gewoon te budgetterig aan.

    -Medal of Honor - Rising Sun-
    Ik ben groot MOH fan maar ik vind Frontline zelfs beter dan Rising Sun. In Rising sun zitten gewoon hele lelijke cutscenes die gewoon met gerenderde ingame models gemaakt zijn, dus niet ingame of mooie pre-renderd. Dit duid op te snel het spel willen afmaken. Verder is de algehele game gewoon lelijk. De Pearl Harbor missie is wel cool gedaan opzich, maar dat rail-shooting met die turrets word je ook zat. En de engine van de game is gewoon totaal niet geschikt voor jungle levels en dat merk je te duidelijk. Soms zijn delen van levels ook gewoon helemaal kaal en heel slecht getextured. Jammer allemaal, want de muziek is geweldig maar ze hadden een aparte xbox versie moeten maken met up to date graphics en geen multi-console game, dat geeft beperkingen. Nee, heb me meer vermaakt met Frontline door de aandacht die er aan was besteed en de gehele sfeer is daar gewoon beter, dat zie je vooral in de Nederland levels.

    -Hitman II-
    Geen games voor mij, de Hitman serie. Het vereist veel geduld en planning om missies te klaren en meestal zijn er maar 1 of 2 echt goede manieren om een missie te doen, je moet eigenlijk altijd een bepaalde "route" bedenken die goed uitkomt met timing en posities van vijanden, en als je heel ver bent in een missie en alles liep gesmeerd en je word inneens ontdekt of doodgeschoten mag je weer overniew beginnen...heel fustrerend. Nee de game brengt bij mij gewoon te weinig motivatie om verder te spelen. Sfeer, cutscenes, muziek en verhaal wel in orde, maar te fustrerende gameplay voor mij.

    -Mafia-
    Als je het over een game fout poorten heb, heb je het over de pc versie van MGS2 en deze xbox versie van...Mafia. Wat kun je een game verprutsen zeg. De graphics moet de xbox veel beter kunnen, misschien een niet echt xbox-comfortabele engine, maar doe het dan gewoon niet. De Auto's besturen nu inneens arcade achtig, bij de pc versie waggelen sommige bakken nog realistich in bochten e.d. maar dit lijkt wel op rails ofzo. Besturing is echt rot, mikken met je guns is in een druk gevecht bijna niet te doen. Verder barst de game van de bugs die in de PC versie zelfs niet zitten, zoals het naast de raceauto instappen en er dan "plop" inneens in zitten en veel meer van dat soort clipping-bugs. En dan hebben ze alle ingame cutscenes van het orgineel ook nog laten renderen tot cg filmpjes zodat de xbox versie waarschijnlijk minder moeite heeft met laden e.d. Bah...HOUD HET ALSJEBLIEFT BIJ DE PC VERSIE, veeeeel goedkoper en 300% meer kwaliteit voor je geld. Het enige dat ik nog een beetje kon terugvinden van de pc versie was de sfeer...maarja, ook maar een klein beetje. Heb de game snel ingeruild en de pc versie gekocht voor 10 euro ofzo. Veeel beter.

    Dat waren mijn grootste miskopen tot nu toe denk ik... en anders reageer ik wel weer een keertje hiero..
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  20. CecilBDemented

    CecilBDemented demented 4 ever

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda windwaker
     

Deel Deze Pagina