1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Skies gaat imho erg snel vervelen. Alles is goed aan dit spel, alleen op Live hadden we het na een paar keer wel gezien.
     
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    true crime streets of la --------> woooo alles aan dat spel is fout, het ziet er ten eerste ontzettend saai uit, het rijden met auto's is veel te nep gemaakt en de missies zijn zo linair......(rij binnen zoveel tijd van punt A naar punt B, schiet iedereen dood in die winkel en dan moet je nog een keertje vechten tegen de "eindbaas" (button bashe)). er zit zelfs nog iets van sluipen in en ik denk dat daar de fout ligt....ze hebben te veel dingen in de game willen proppen (de wereld is ook gewoon te groot), terwijl ze nog helemaal geen ervaring hadden met het maken van zo'n soort game....

    owhja er was 1 goed ding aan true crime, het random oppakken van kleine misdadigers was nog wel leuk gedaan (wat ik dan ook het vaakste deed).


    misschien vond ik het ook wel ontzettend saai, omdat ik daarvoor al verwend was met gta vice city. als ik die twee vergelijk krijgt true crime een 4,5 en vice city een 8,8, want gta heeft me een half jaar kunnen boeien (het motor rijden is zoo cool) enne ik heb true crime maar 5 uurtjes gespeeld....

    verder heb ik nooit echt een miskoop gehad, alleen misschien het halo/midtown madness 3 pack (+xbox, maar dat was wel een goede aankoop), omdat ik me echt dood kan ergeren aan het feit dat deze twee spellen geen echt normaal hoesje hebben.... (maar dan ben ik misschien iets te pietje precies:p)
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.829
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tenchu: niet echt lang geprobeerd want zit vaak aan de pro evo 4, maar tot nu toe vind ik het erg zwaar tegenvallen. Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik het 2de kans op een eerste indruk geven, maar eerste impressie is dat het vrij matig is.
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    wow, wat menigeen gamecube gamer als toppertje zien, zie jij als grootse miskoop ? waren er voor jouw echt geen slechtere games te vinden ?

    niet dat ik zo'n zelda fan ben, maar om hem bij de slechtste games te vinden is wel een beetje raar :confused:
     
  5. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, geen uitleg bij nodig lijkt me. _0/
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    zelda windwaker miskoop???
    ben jij een zombie ofzo?

    heb je geen hartslag?/
    dat is gewoon een Kunstwerk!!

    ETM blijft voor mij de grootste misser ooit...

    maar nu ff over recente dingetjes:

    ik heb pas geleden een Gamecube geleend van een vriend
    en daar de kutste game was:.......

    niet rocky...
    niet Star wars rogue squadron 2...
    natuurlijk niet Zelda Windwaker
    zeker niet Metroid Prime (dit is het beste spel ooooooitt gemaakt, bijna beter dan Ninja Gaiden, iig 100000x beter dan Halo!!)
    maar...
    Mario Sunshine en Mario Double Dash


    Mario Double Dash gaat gewoon trager dan mijn oma. is saai en tjah... 't is gewoon kut

    Mario Sunshine...
    wtf? een loodgieter moet gravity opruimen?
    nou leuk... jebus ik heb het geprobeerd leuk te vinden maar het lukt toch niet...
    ik kan die pizza vretende kut loodgieter maar niet uitstaan!

    DOOD AAN Mario!!

    *de meeste andere mario chars, bijvoorbeeld Yoshi of Bowser zijn wel lachen... maar en dikke loodgieter...*
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij wel.... :confused:

    dus leg eens uit man _0/
     
  8. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Buffy

    Ik heb Buffy 1 en 2 uitgespeeld. hele aardige games hoor. Lekkere vecht- besturing. Leuke stijl en levels. Heerlijk gevoel om een houten pin in een vampier te steken. Games zijn trouwens nog volop voor weinig euro´s (mediamarkt) te krijgen. Zelf had ik eigenlijk meer verwacht van Vice City. De eerste GTA voor de xbox was voor mij veel beter. Ik heb veel meer genoten van het eerste deel. Vice City had ik echt zo uitgespeeld. De meeste missies van Vice City zijn zo verschrikkelijk gemakkelijk en doorzichtig. De grauwe stad van GTA is echt schitterend gebouwd met veel variatie in stijl en missies, terwijl de stad van Vice City zo zoetig gekleurd en toch wel saai is. Ik twijfel daarom of ik straks San andreas koop. Volgens mij is het meer van hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  9. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    eindelijk iemand die mijn mening deelt. Ik vond GTA 3 echt een fantastische game. met een grimmige onderwereld sfeer, grijze gebouwen, hookers, bars, gangs. Heb die game dan ook helemaal plat gespeeld. Vice city vond ik helemaal niet speciaal. Het was voor mij gewoon dezelfde game waarin je op motors kon rijden en in een andere omgeving. een omgeving die veel te roze-wit en te vrolijk was.
     
  10. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Enter the matrix is echt zo'n slecht kut spel
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    vond metroid prime een goed spel, maar verder was het niet echt speciaal.
     
  12. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    kan hetzelfde zeggen van de gasten die halo 2 noemen.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je Halo2 of Zelda noemt, is dat je enige spel wat je gekocht hebt. Beide zijn gewoon top games. Het blijft natuurlijk een mening, maar ik kan me niet voorstellen dat het de slechtste aankoop ooit is.
     
  14. MJD

    MJD Mark

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    prisoner of war is een slecht spel had er wle at cools van verw8
     
  15. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Breakdown... erg cool begin, daarna was het gewoon frustrerend.... :'-(
     
  16. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Maffia , Wat een Kutspel zeg
     
  17. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 viel mij toch een beetje tegen, het voelde aan als een verlengstuk van halo1, ik vind het wel een zeer lijpe game in systemlink
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik hoor juist van iedereen dat Mafia zo goed is.Wat vind jij er dan zo slecht aan?:)
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook een goed spel, maar een slechte poort:
    op de xbox kut
    op de pc goed
     
  20. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat bedoel je nou precies, kom eens met argumenten of zo. Aan dit soort inhoudloze opmerkingen heb ik niks. Je moet immers zo´n game alleen voor het xbox systeem beoordelen en eigenlijk niet met andere systeem eisen gaan vergelijken. Een vergelijking met een pc versie is gewoon niet fair. In de meeste gevallen hebben games voor de pc betere resultaten dan die voor de xbox. Ik heb het spel zelf (xbox versie) uitgespeeld en was voor mij zeker niet de slechtste aankoop ooit. De game had voor mij volop sfeer en kwaliteit in huis.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005

Deel Deze Pagina