1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zag ´m gisteren bij bart Smit voor 13 euro liggen. Ik wil ´m wel gaan kopen, maar waarom is ie dan zo slecht?
     
  2. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn slechtste aan koop was de xbox ..






    hehe daar had ik julie even O-)
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vind hem ook een slecht spel. _0/
     
  4. NetworX

    NetworX M-Gaming / NDS-PSP

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmja mijn slechtste aankoop is toch wel mijn Xbox, verwachtte erg veel van het ding maar heb er op een aantal uurtjes TopSpin na geen plezier aan beleefd. Van Halo tot GTA DP en KOTOR, allemaal 3 keer niets. Het spelaanbod sluit niet aan bij mijn wensen.
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Een vraagje dan: waarom log je dan in op een XBOX site?:confused: Beetje vreemd vind ik.:confused:
     
  6. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef geen argumenten te hebben
    het is gewoon een belabberde poort, op de PC issie echt goed, maar op de Xbox slecht
    en als ik hem bekijk alsof ik nog nooit de PC versie heb gespeeld zouk zeggen:

    Goed idee & concept, maar slechte uitwerking
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel een redelijk goed spel. Verwacht geen topper, maar slecht is hij zeer zeker niet.
    Het gaf mij iig een echt Matrix-gevoel, vooral dat hacken is leuk.
    En ook de bullet-time is supervet. Het speelt lekker weg:)
    Een must als je matrix-fan bent.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    mijn grootste miskoop is LOTR 1, ik kocht 'm omdat ik de collectie compleet wou (dom dom dom)
     
  9. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    ben geen man dus leg ook niets uit.

    dat hoef ik waarschijnlijk ook niet meer nu je weet dat ik een vrouw ben ;)
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bijvoorbeeld omdat hij een xbox had, maar die nu verkocht heeft omdat het spellen aanbod hem niet aanstaat, maar wel heeft kennis gemaakt met de xbazar die zeer handig is om games te (ver)kopen/ruilen aangezien xbw een hoop users heeft, waarvan een groot deel de xbazar gebruiken... ik doe ook maar een gokje ;)
     
  11. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie halo 2 niet als grootste miskoop ooit. kan mij er prima mee vermaken. maar ik kan mij voorstellen dat als men in al die hype rond een game een verkeerd beeld vormt van het spel, en het voldoet dan niet aan de verwachtingen, dat de eerste indruk nogal wat telleurstellend kan overkomen. daarom laat ik mij niet door hype mee slepen. ik wil toch eerst zelf gespeeld hebben voor ik een mening of beeld vorm van een spel.
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Need for Speed Underground is misschien wel het idiootste spel dat ik ooit gekocht heb!!!
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Omdat??
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    een grote miskoop die ik heb gemaakt is Ronaldo V-football.. Bah.. het leek net of die spelers net gescheten hadden zo slecht was dat spel. Ik had het geluk dat ik er "maar" 24,99 gulden voor uit had gegeven.
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, omdat ik het ten eerste zeer slecht rijden vind, het tunen slaat totaal nergens op, je kunt bijna niets, en hij mist live mogelijkheden, zou ik zeker spelen als ik het leuk zou vinden
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  16. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn slechtste aankoop is bloodwake, das pas echt een k*t spel
     
  17. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook bloodwake gekocht en daar was ik de eerste week wel blij mee maar daarna was er geen kont meer aan
    De lvls duurden ongeveer een half uur en je had geen mogelijkheid op save in zo'n lvl. Ga je dood op het eind mag je helemaal overnieuw beginnen......Het was nog best pittig ook.
    Dan gaat het echt vervelen hoor
     
  18. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    het eerste deel van buffy the vampire slayer vond ik egt helemaal geweldig..
    gister nog ff deel 2 gehaald: chaos bleeds..
    en GVD wat een kutspel(!) hoe kunnen ze zown game verkloten..
    het vechten is gwoon lelijk gedaan het gaat niet vloeiend en de animaties zijn om te janken..
    zelfde moves als in deel 1 maar daar was ut gwoon bter uitgevoerd..
    heb dit spel voor €20,- gekocht maar ga hem vandaag meteen ruilen...
    een van me grootste teleurstellingen ooit...deel 1 was een van mijn beste games maar deel 2 doet alles gwoon helemaal verkeerd...laten liggen dit is je geld gwoon niet waard.. :'-(
     
  19. Pro Maniac

    Pro Maniac Live Fast, Die Young

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadow Ops Red Mercury ben je ook snel klaar mee. Deze game is geen 60 Euro waard.
    Achja
     
  20. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    De GBA

    Mijn grootste miskoop ooit is de GBA!

    Ik hed m gekocht toen die nieuw was en was veel geld eraan kwijt. €270,00 geloof ik
    De spellen waren vlug saai en ze kosten ook nog eens rond de €50,00 :mad: . Je kon bijna geen reet zien op t schermpje als je geen goed licht had. Ik hed zo veel grotere dingen met t geld kunnen doen :'-( :'-( |:- .
    Nu zit ie maar jaren door in de kast te verouderen.
    Alleen als we een tijdje van huis wegzijn waar niks leukers is te doen neem ik hem mee.

    Ow my god wat have i done :'-( :mad: |:-
    En ik kom er nu denk ik ook niet meer makkelijk vanaf voor een goede prijs met spellen en zo derbij :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005

Deel Deze Pagina