1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Joh, had 'm dan verkocht.

    Mijn grootste miskoop v/d laatste maanden moet toch wel "The suffering" zijn die voor een prikkie in de budgetbak ligt, wat een teleurstelling toen ik het spel eenmaal speelde.
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Vond ik niet :D
     
  3. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn top 3 miskopen ooit is:

    1. Pro Tennis WTA Tour: het spel is gwoon veeeeeeel te eentonig, saai en het speelt ook totaal niet fijn en ook te simpel.
    2. The Sims: Ik had The Sims ook al voor de pc + de uitreidingen en ik wou m ook wel voor de console, maar als ik wist hoe saai die game was en ik vergelijking met de pc versie weinig meubels enzo.
    3. Prisoner of War: Deze game von ik ook eigelijk te makkelijk en was wel heel kort.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan heb jij golden sun zeker niet in je collectie? Wat is dat een vette game zeg _O_ Maar licht heb je gelijk in... je ziet geen fuck!
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ook voor mij de gba, maar ik heb hem verkocht. :)
    Vond de sims op de Xbox best grappig, heb me er wel wat uurtjes mee weten te vermaken. Deathrow kon me echter niet langer als 10 minuten boeien.
     
  6. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, heb er wel plezier van gehad maar inderdaad het meeste TopSpin, de rest (ook halo) heeft me nooit echt lang geboeid.Fable vond ik een enorme teleurstelling maar kortom heb er een beetje gemengde gevoelens over.
     
  7. ikliegniet

    ikliegniet Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    - Knight of the Temple

    Spel uitgespeeld, en valt mij erg tegen. Het spel speel je onverwacht binnen een paar uurtjes uit. De gebruikte soundtrack was overigens schitterend, maar de levelopbouw en graphics stellen -als de game toch vergelijkt met Enclave- zwaar teleur (veel donkere gangetjes en eentonige te kleine levels). Het vechten is ook niet zo moeilijk, behalve de laatste (en enigste) eindbaas. Gelukkig had ik de game toen niet de volle pond gekocht, dat is ie echt niet waard.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dr3ver......... Zonde van de naam... De eerste Driver was geweldig..... Shit, wat een rukspel is dat zeg.....
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    twas ook Driv3r :+
     
  10. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Pro Evolution Soccer 4: zoveel lovende verhalen, zoveel 9+ cijfers, zoveel posivitisme maar wat is dat spel overgewaardeerd, het klopt gewoon niet, of je nu online of offline speelt, de knopjes werken niet, ballen aannemen werkt meestal slecht, verdedigen is al helemaal (*&% en er mist gewoon iets, de besturing is niet lekker.
    Om over de menu's en de vormgeving nog maar te zwijgen, gewoon 1 op 1 overgezet van de playstation 2.
    Nu komen er natuurlijk een hoop fanboys die schreeuwen dat ik er slecht in ben: _0/

    Fable: saai.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je bent slecht :cool: Maar even zonder gekigheid. Het is een topgame. Aanemen van ballen gaat gewoon goed. Verdedigen gaat ook goed. Je moet alleen idd eerst wel even een beetje oefenen. Maar als je alles onder controle hebt, is het een erg vette game.
     
  12. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zit volgens mij wel een enorme bug in PES 4

    Als ik na de verlenging penalty's moet schieten, heb ik in één keer de tegenpartij als team :confused:
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Remco back in action _O_
    Pes zit vol met bugs :mad: Nadeel van deze game zijn bugs + het zuigende comentaar.
     
  14. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet ook wel dat ik slecht ben, ik ben de eerste om toe te geven dat ik in PES4 zuig maar dat verandert niks aan het feit dat naar mijn mening PES4 geen topgame is. Er zitten gewoon te veel irritante fouten in zoals je zelf al aan geeft, bij bepaalde spellen ga je je daar aan ergeren, ik doe dat bij PES4.

    Neem bijvoorbeeld Top Spin, zitten ook talloze fouten in, maar het boeit me niet (die fouten), waarom niet? Zal wel met smaak te maken hebben.
    Maar PES gaat mooi de deur uit
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alleen de gameplay "foutjes" die jij noemt, liggen allemaal aan jouw skills :) Voor de rest mag je het een slechte game vinden hoor ;)
     
  16. Casperge

    Casperge Guest

    Wreckless-waardelooste game die je met geld kan kopen :{
     
  17. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik benadruk gewoon: EA + Konami moeten om de tafel gaan zitten, om een perfect spel te maken :)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het enige wat EA dan mag doen is de licenties kopen :D
     
  19. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle games van EA.

    De eerste Lord of the Rings-game (ja die is van EA) heb ik ook meteen de volgende morgen teruggebracht, om maar een voorbeeld te noemen.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alles van EA zuigt zo'n beetje idd. Behalve wat van de afdeling van EA BIG komt. Dat is wel goede shit :9
     

Deel Deze Pagina