1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    1) De Sims Erop Uit, gewoon een rot besturing met domme opdrachten dat niet te doen is met die gare besturing, totaal niet wat ik had verwacht nadat ik Sims op de PC gedaan had.

    2) World Championship Snokker 2004, het is dat ik hem gratis kreeg maar die pijlen zijn gewoon veelstekort om te zien waar die gare bal heen gaat, echt te moeilijk om te zien en de tegenstand doet alles alsof het niks is :confused:.

    3 ) Sudeki, te ingewikkeld, heb het maar 15 min gedaan en nooit meer. Moeilijkheidgraad is veels te hoog op het begin, vandaar gestopt. Had totaal geen intersse meer, gelukkig heb ik er niet de volle poen voor betaalt.

    Omdat er nog een flut, en uitgemelkte, game is geef ik die plek 0 :+.

    0) UEFA Championship 2004-2005 en UEFA Euro 2004, wat is hier weinig interesse ingestopt door dat walgelijke EA, het is dat ze ook beter games maken, nouja, minder slechte, zoals Underground 2 (weet het, slecht voorbeeld, ookal vinden sommige dat niet).

    Dit waren voor mij toch echt de stomste spellen ooit gemaakt, noem een ander flutspel en dat zal in mijn oge beter zijn dan nr. 0.
     
  2. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    EEN WOORD:

    FABLE

    Voor de volle mep gekocht en wel een tijdje gespeeld. Het zorgde voor een afkeer, omdat ik dacht dat het veel mooier zou zijn, iets van 150 uur zou duren, een echte tricky plot in zou zitten en het vechten lekker vloeiend zou lopen. Natuurlijk dacht ik dat het vechtsysteem heel uitgebreid en mooi zou zijn. Dit was, naar mijn mening, dus helemaal níét het geval.

    Echt jammer gewoon...

    En nu hopen dat Jade Empire dit weer goedmaakt :D...
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Max payne 2, the Great escape, catwomen. Allemaal kutgames.
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    duidelijk drv3r...man ben ik blij dat die weg is :D
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    -DOA3 vond ik niet beter dan deel 2, maar ja ik speelde het spel op de Dreamcast deel 2 grijs.
    -Mortal Kombat: Deadly Alliance, in het begin leuk verveelt daarna.
    -Soul Calibur 2, als je de DC versie hebt gespeeld is deel 2 niet spectaculair. Ik kocht hem toch en ik had gelijk. Hij is niet veel mooier dan de DC versie vind ik.
    -Bloody Roar 3 op de PS2, de Gamecube versie is de tofste uit de hele serie! Ik had gedacht dat de GC controller niet zou spelen bij het spel, maar hij ligt ZO LEKKER. Dat had ik nooit verwacht, hij is ook nog mooi, laad zo snel dat je je afvraagt of hij wel laad. Echt een van de beste spellen voor de Gamecube.
     
  6. Danjel

    Danjel Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Driv3r wat een ontiegelijk KUTSPEL is dat zeg..
    Man Man wat een bugs.. wat een besturing :mad:
     
  7. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    hier al een paar keer genoemd maar voor mij toch ook echt treu crime streets of la.
    vage besturing, lelijke graphics en het spel wil gewoon te veel zijn..
    een fighting, shooting en driving game...
    ik heb de game hooguit 3 uur gespeeld..heb het vaak genoeg proberen op te pakken maar mensen wat zuigt dit spel..
    gta blijft gewoon de master daar moet je niet mee fokken..dat bewijst dit spel wel weer en driver 3..(ook al heb ik die zelf niet en gta ook niet:p)
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Morrowind is afgezien van het combat systeem een fantastische game die ik al een uur of 400 heb gespeelt. Max payne 1 is een ENORM vet spel wat nog steeds pwnd. Toen k dat spel toendertijd op pc speelde zat k echt van wtf mate. En nu als ik hem in me xbox stop vin k t nog steeds 1337.
     
  9. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    true crime: tja, de besturing was gaar, valt nie veel te doen in die grote stad, en die zombies waren echt zo een verneukers voor het spel.
    buffy choas bleeds: veel lol aan beleeft hoor! was wel erg leuk, komt ook omdat ik een buffy fan ben, maar kut was dat ik hem voor 60 euro had gehaald en de week daarop ineens 20 euro was! fock op......
    blinx 2: wou is een keer wat anders proberen, blijkt dat het nie echt mijn smaak is.
    lotr the two towers: veelste kort en echt saai!
     
  10. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Gameboy Advance aka snes handheld of de poortfabriek.
     
  11. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    enter the matrix

    slecht spel. 2 keer gespeel en nu licht hij te verrotten. zit totaal geen verhaal in. slechte grapics en mog slechtere aanvallen. echt een grote mis koop. en een schande voor de film.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig komt er een nieuw deel van. Bij dat deel kan je gelukkig ook met Neo en z'n maatjes spelen. Dus niet die domme Niobi en Ghost. Dat sloeg echt nergens op. Ook 1 van mijn miskopen.
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grootste miskoop ooit was DRIV3R, het spel vond ik zo slecht :{
    EDIT: 300e post !! *)
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    mijn grootste miskoop ooit was splinter cell.. kreeg overal hoge cijfers, maar het is gewoon totaal niet mijn spel. Ondanks dat de graphics wel erg mooi waren.

    @ the bomb... ik had je een PM gestuurd.. weet niet of je die al hebt gelezen?
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het toch wel een redelijk vermakelijke game. Niet perfect, maar slecht was ie niet. Het is gewoon een game die simpel gehouden is.
     
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem gehad ;) , heb er toen dezelfde dag een terug gestuurd heb je die gehad ??

    @elgee, ik vodn het ook best wel een leuk spel, had hem een keer gehuurd, en vond het wel leuk om te spelen, maar je kan het wel beter huren dan kopen :)
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  17. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Behoorlijk veel koleregames:

    Monopoly party(Ik speel allen de classic mode!!!)
    Driv3r
    Amped
    Brute Force
    Big Rigs


    Supurdesuperkutte-lowtech game:


    Wreckless=Op de cover zag ik pics van 2 yakuza's die in een monstertruck over een bus heenrijden,ik dacht kopen,voor die 30 euro.Thuis zag ik dat er maar 20 missies waren(hele korte simpele)en er is niet eens een ''take-a-ride ''mode.Ik geef nog liever iemand een drol kado

    Geweldige games: *)

    Splinter Cell 1,2&3
    Burnout 3
    James Bond 007 Nightfire(multiplayer=dikke lol)
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2005
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Waarom kopen jullie in godsnaam van die baggerspellen :)

    En als hij niet bevalt, ruil hem dan gewoon.
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Ik baseer mijn keus altijd op reviews zeg maar :) En dan ga ik dus geen Monopoly Party kopen :p Dat is toch vragen om problemen... Beetje hetzelfde met Driv3r, alle reviews hadden het over bugs en een gemiste kans en iedereen heeft hem gekocht! Enter The Matrix is ook zoiets... Maar goed, er zullen ook zulke games zijn geweest die wel goed uitvielen :+
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    niks gehad..maar ja.. het zal wel.

    ik heb trouwens ooit nog eens een kutspel gekocht..
    pro cast fishing ofzo.. wat een bagger spel.. gelijk omgeruild
     

Deel Deze Pagina