1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik dacht al ff dat ik de enigste was, damn wat is dit slecht!! kopen iemand? O-)
     
  2. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge je weet niet waar je het over hebt!?! En als een spel je niet boeit... dan ga je um toch lekker ruilen!??!

    En mijn grootste miskoop..... pfff die heb ik eigenlijk niet echt... (eigenlijk toch wel een beetje: Blade 2, saai maar wel uitgespeeld dus heeft me toch bezig gehouden)

    ik bekijk altijd eerst eens ff wat voor spel het is en als het niet goed is dan koop ik het niet, verzekerd van een goede koop! 8) als je slim bent doe je geen miskoop... lees reviews, bekijk rankings en speel het spel in de winkel of bij vrienden!
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  3. Solid_Sjaak1

    Solid_Sjaak1 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Conflict desert storm en aggresive inline zo bagger, CDS dat happert als de T*RING en aggresive inline is gewoon bagger
     
  4. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond een van mijn grootste miskopen Panzer dragoon Orta, damn wat vind ik dat saai:{ maar nu moet ik toegeven dat ik me er totaal niet in heb verdiept...mischien komt het binnenkort nog wel eens.

    Nog een miskoop vond ik Brute Force, echt zo liniear als het maar kan :{ damn kom op zeg die planeten zijn allemaal zooooooooo saai, er waren 2/3 leuke bij maar voor de rest....

    Slechte spellen heb je, maar gelukkig ook goeie, kotor mgp2, halo _O_
     
  5. axolotl

    axolotl Hottest User

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    onimusha was mijn grootste miskoop ooit.
    brute force kocht ik gelukkig ni, evenals splinter cell
     
  6. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Mischien effe handig om niet op easy te zetten !
     
  7. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Spellen waar ik binnen 2 weken op uitgekeken was:
    - Oddworld (niet mijn soort game)
    - Project Gotham Racing (ik haat kudo's)
    - Dead or Alive 3 (begint snel saai te worden)
    - Turok (speelt gewoon kut en geen boeiend verhaal)
    - Jet Set Radio Future (alleen die muziek al 8))
    - Genma Onimusha (niet mijn soort game)
    - Ghost Recon (vond 'm erg saai)
    - Racing Evoluzione (frustrerend.. mensen die dit spel gespeeld hebben weten wat ik bedoel)
    - Unreal Championship (alleen mp kan leuk zijn)
    - Rallisport Challenge (uitgespeeld en meteen verkocht)
    - The Thing (vreemde besturing)

    Soms vraag ik me wel eens af of ik nou zo kieskeurig ben of.. :confused:
     
  8. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    amai... dat zijn meer spellen dan ik in totaal heb :eek:

    verwend ventje :D
    en de meeste die ik ook gespeeld heb vind ik juist geweldig (DoA3, PGR, Racing Evo (wat zeur je :eek:), UC)

    mijn grootste miskoop (voor zover het een miskoop genoemd kan worden) was toch wel Panzer Dragoon Orta... ik had er veel meer van verwacht na de reviews... :D
     
  9. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond panzer dragoon ortha echt wel een goed spel hoor! Ik heb tot nu toe nog geen echte miskopen gehad.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Turok.. Eigenlijk de enige miskoop.. voor mij dan.. Had veel meer van dat spel verwacht.
    Voor de rest wel spellen die ik weer geruild heb (zoals enclave, hunter) maar geen spijt ervan dat ik ze gekocht had.. Alleen na uitspelen vond ik ze gewoon niet intressant genoeg om nog een keer te spelen.
     
  11. shumi

    shumi Guest

    Lord of the Rings the fellowship of the ring. Ik was helemaal into lotr en ik had elke dag van november de winkels in de stad afgebeld of ze hem al hadden, en toen ze hem hadden gelijk gekocht, had beter wat reviews af kunen wachten want het is een supersaai gierig rotspel.

    Net als Mechassault trouwens, alleen heb ik die van XBM bij mijn live kit gekregen.
     
  12. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik ben geen verwend ventje.. Moet alles zelfbetalen en zoveel verdien ik niet in de supermarkt ;) Ik heb over het algemeen een stuk of 5/6 spellen in huis en vaak ruil ik die al na een zeer korte tijd (daarom heb ik er zoveel gehad).. Maar wat ik dus zo kut vond aan RE is dat de computer altijd voordeel heeft als je elkaar raakt.. En dat koekblikken geluid bij botsingen :9
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hunter, in het begin was het leuk, maar daarna nooit meer na gekeken, en ufc tapout, dat is ook een saai spel, te eentonig
     
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst miskoop maar niet RTCW d8 zo ja vet spel eerste paar levels maarja toen kwam ik op een level waar je in de PC begin ik d8 zo huh? ff doorspelen exact het zelfde als PC laten liggen rotten deze spel voor 1 maand ofzo toen XBOX live nu issie te gek
     
  15. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    James Bond:Agent Under Fire
    Soldier of Fortune 2...slechte grafics.
    Blinx
     
  16. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zou je moeten doen als je een slecht spel hebt en je het wil ruilen en niemand wil het ruilen
     
  17. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    't was ook niet persoonlijk bedoeld hoor.... omdat je je nu gaat verdedigen... :D

    en vind je dat niet zonde dat als je later weer eens een spel wil spelen en je hebt hem geruild???
     
  18. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik tot nog toe nauwelijks last van gehad eigenlijk.. Ik heb alleen spijt dat ik Burnout 2, Halo en Medal of Honour weg heb gedaan, maar die koop/ruil ik wel weer een keer als ze niet meer zoveel waard zijn (nu al bij MOH zo).. Ik probeer trouwens alleen de goede spellen uit te spelen, de rest gaat dus zoals eerder gezegd met een paar weken weer weg..
     
  19. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    kep ook nog geen spijt, vind elke game die ik heb wel iets hebben en ik zal er ook nooit 1 wegdoen.
    Zelfs met nightcaster kan ik me enorm goed vermaken terwijl ieder blad hem de grond inboord :eek:
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, das zeker een bout spel, daarom had je het zeker ook geruild tegen serious sam :+

    Damn, ben blijd at dat spel voor iemand anders was 8)
     

Deel Deze Pagina