miskoop is KOTOR wat een slecht spel. graphics zien er niet UIT!! en dan ook nog haperen ook nog zo slecht. De gameplay is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te sloom echt niks voor mij echt het slechtste spel van de maand
Ik vind het soms zo spijtig dat mensen niet eens de tijd hebben om Het spel eens EEn kans te geven en zich er een beetje in te verdiepen. kotor is echt fantastisch een van mijn favo games op xbox. Nu ik er zo over denk Ik heb helemaal geen miskopen gedaan ik heb van al mijn spellen genoten het is gewoon dat de meeste hier verwend zijn.
als je achter je post zou zetten, zou het duidelijk zijn dat het sarcastisch bedoeld is, als er :{ achter stond, zou je het heel serieus menen, maar zit er precies tussenin... dus is het nou serieus of niet??
ik zie SW obi-wan er niet eens bij staan, had wel verw8 dat die erbij zou staan. Iedereen zit altijd te zeiken over dit spel
Mn grootste miskoop ooit voor de Xbox is Blinx ... zo veel coole screens en filmpjes ... k dacht dat het mn 1e en laatste adventure zou worden voor de Xdoos maar nee .. het kwam met saaie omgevingen en vijanden, te makkelijke missies ... 2e is Gun Metal, maar daar had ik toch nog een beetje plezier ....
amped, ik schrok gewoon hoe slecht dat was, maar toen hjad ik net mn box, ik zou hem nog wel s willen proberen
slechtste spel is... sega gt.. maja kreeg ik bij me xbox dus niks aan de hand maarre unreal championship vond ik ook big..... for sure Enne ventjes die brute force slecht vinden, begripjen cker niet dat het de bedoeling is om multiplayer te spelen, ownt de shit cker mensen zonder vrienden
Vind ik niet .... het tijd concept is misschien origineel maar niet goed (of leuk) uitgewerkt ... en nog een keer, het hele spel is saai ... had ik et maar niet ingeruild voor FIFA 2003 ..
Een Geforce 5 Fx Ultra, ik had hem gekocht, en een paar dagen later was de ATI RADEON 9800 Pro mijn computer al weer ingekropen.. De Geforce 5 Fx Ultra ligt nu gewoon ongebruikt in de doos, misschien eens lekker voor de BBQ
resident evil voor de gamecube , de gfx waren echt schitterend maar d egameplay vind ik echt bagger veel te traag, echt niet mijn type spel.
Turok Evolution (xbox): damn echt een slechte game, slechte controls, heb geeneens moeite genomen om eerste level uit te spelen Brute Force (xbox): van tevoren veel geprezen, tijdens het spelen beviel het me ook wel maar op de characters raak je uitgekeken en dan krijg je ook nog elke keer dezelfde level! enige shooters op de xbox zijn halo en timesplitters 2 (voor de multi dan), verder is het allemaal schijt