Je zet er nu een knipoogje achter, maar dat is natuurlijk wel zo. Of jij een spel een miskoop vind ligt er maar net aan hoe hoog je eisen zijn. (Misschien dat jullie je dit al hadden gerealiseerd, maar ik realiseer het me net pas )
W00tw00t, je komt net te laat met deze conclusie. Anders had je nog mee kunnen dingen naar de Nobelprijs van Psychologie&Geneeskunde van 2003! Wat een ontdekking! *vertoont enige vorm van sarcasme
de 1e twee ok.. maar Hunter is echt geniaal gaaf in multiplayer... lekker met z'n allen zombie's knallen
Mijn grootste miskoop ooit was Rallisport challenge, sindsien raak ik ook nooit meer een rally game aan
Zolang iedereen op de naam Medal of Honor af gaat zullen ze niks verbeteren aan de game. Zo zie ik het.
Turok evoltion bagger?:{ leek mij eigenlijk nog wel een leuk spellie om een keer in te slaan voor 30 euro...wat is er allemaal bagger aan dan??
shenmeu 2, oooooohhhhh wat een kut game, ik had het gevoel dat je bijna nix zelf deed. had er veel meer van verwacht. ik von hem zo ongeloofelijk saai!!
Roller Coaster Tycoon, teveel opties, te lelijke graphs, teveel levels, geen zin meer in na de pc-versie.
Racing Evoluzione. Wat een boutspel. Totaal verneukt racemodel en de meest irritante AI aller tijden. Ik kwam net van een enorme Sega GT verslaving af, en wilde met dit spel een leuk nieuw racespel. Wat een teleurstelling. Vond er helemaal niets aan. Verder heb ik niet zo heel veel miskopen. Heb bijvoorbeeld Enclave voor zo'n lage prijs gekocht dat ik me er voor dat geld prima mee heb vermaakt.