1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    F1 career challenge ik dacht leuk met mijn stuur maar dat wou gewoon voor geen meter heb hem maar een half uurtje gespeelt en toen op xbazar geruilt.
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het richt slecht, leuke wapens vage vijanden. valt in herhaling slechte multiplayer.
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    1. ETM= Walgelijk, rottig, incashend kutspel. Auto racen is lachwekkend slecht om nog maar niet te beginnen over die laatste levels. Onbegrijpelijk dat deze game een 7, zoveel heeft gekregen in de PU... :{

    2. SSX Tricky= Slechte besturing, springen is weird uitgewerkt (de ene keer spring je wel, de andere keer blijf je gewoon op de grond, matige graphics, en het ergste van alles= gaat erg snel vervelen

    3. Timesplitters 2= Je kan niet springen, richten is brak, en die so - called goede mulitplayer is 3 keer niks vergeleken met Halo en andere spellen.

    3.
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja Halo, daar noem je d'r een.
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt het spel kennelijk geen kans gegeven.. Speelbaarheid van SSX is top! En multiplayer is echt fun....
     
  6. IceFrosto

    IceFrosto Guest

    Mijn 3 tegenvallers :
    (niet echt slecht maar vielen me errrrruuuuugg tegen!!)

    1. Azurik
    2. Morrowind III
    3. Ghost Recon
     
  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Enter The Matrix: Wat een bagger spel zeg, nog wel geprobeerd om door te spelen maar al zeer snel verkocht.
    Midtown Madness 3: Ook zo'n bagger spel, nix aan, had hem na een weekje spelen al bijna uitgespeeld
     
  8. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb zelf niet echt spellen gekocht, waarvan ik spijt heb en als het zo is dan ruil ik het spel binnen een dag weer om, maar een vriend van mij had de blunder van het jaar: hij wilde graag een spel kopen maar er kwam in de vakantie `niks uit en toen heeft hij rollercoaster tycoon gekocht waahahahaha!!!!!!. Zelden zo'n slecht spel gezien, regelrecht van de pc afgehaald en op de Xbox geklatst, graphics slaan nergens op, speelbaarheid nog minder. Na hem een uur of wat uitgelachen te hebben en tranen in de ogen van het turen naar het scherm (alles ziet er vaag uit), heeft hij het spel teruggebracht en een tegoedbon gekregen.
     
  9. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    spiderman en dead or alive
    vooral dead or alive wat een saai gedoe
    dave mirra is ook nie zo goe maar kep er wel veel plezier aan gehad
     
  10. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    sega pack:
    jsrf: saai, eentonig en debiel
    sega gt 2002: vergeleken bij colin mc rae en rsc is dit spel echt paar jaar achter.
    gelukkig koste ie maar 15 euro, maar toch wel grootste miskoop ooit.
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat je Sega GT niet met Colin Mcrea en RsC kan vergelijken. Zijn hele andere typen spellen. En ik ben het er sowieso niet mee eens dat Sega GT een paar jaar achterloopt, persoonlijk vind ik het echt een topgame, maar dat terzijde.
     
  12. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9

    geloof me, ik heb dit spel veel gespeeld.
    Elise en Eddie heb ik op hoogste ranking gehaald, en alle trick chapters unlockt. Maar daar was ik een weekje mee bezig, en toen heb ik het in de kast gesmeten. En de hoofdreden van mijn haat is dat als je iets fout doet, de spel vaak de schuldige is, aangezien hij regelmatig niet reageeert op het indrukken van de knoppen.
     
  13. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    JSRF vind ik het meest geflopte spel tot nu toe. :mad: |:-
     
  14. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat! Dat kun je niet menen! JSRF is juist een van de beste games op de xbox! Het is weer eens wat anders dan altijd steeds stunts te maken. Moet je eens graffiti spuiten, ik weet wel dat er verschillende meningen over zijn, de een vindt het spel super en de ander saaaai, ik behoor tot de eerste catagorie...
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ETM:
    -slechte herspeelbaarheid
    -enorm lachwekkende graphics
    -bugs, bugs en nog eens bugs
    Nadat ik dit spel met niobi en met die vent (kom niet zo gauw op zijn naam) uitgespeeld had, was er verder niks meer mee te beleven. De moves zijn in het begin nog wel leuk, maar na een tijdje gaat dat erg snel vervelen. Auto-aiming zuigt!!! Aiming is juist het leuke aan een tps, maar hier wordt dat grofweg slecht vervangen door auto-aiming.

    Aggressive Inline:
    -grappig, maar verveeld snel
    -graphics gaan wel
    -vage besturing als je amped gewent bent :cool:
    Gelukkig was het maar een koopje, toch heb ik van deze game ook niet erg lang kunnen genieten. Erg eentonig, met rare bugs erin (leek wel een rechtstreekse port!!). Op zich wel leuke uitdagingen maar deze gaan ook snel vervelen. Jammer maar dit was toch ook een miskoop.
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    mm3 viel mij ook zwaar tegen, ik heb hem net geruild, maar zonder live is is eht neit zo leuk als mm 1 in mijn jeugd
     
  17. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    QUOTE]. Timesplitters 2= Je kan niet springen, richten is brak, en die so - called goede mulitplayer is 3 keer niks vergeleken met Halo en andere spellen.[/QUOTE]

    dat kan je niet menen ! timesplitters multiplayer is 100x beter dan halo

    ik vond etm en prisoner of war 3x nix
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    vind ik niet, die modes vervelen snel, en waar ik nog dagelijks met vrienden een potje blood gulch speel, vonden we timesplitters 2 na een week al eentonig en saai...
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Grootste miskoop is Fuzion Frenzy er wordt gezegd dat het met vrienden zo leuk is. Ik speelde het met vrienden we vonden er allemaal geen bal aan. Halo Erin!!!! TimeSplitters 2 is opzich wel een goede game maar ik vind niet dat hij aan halo kan tippen.
     
  20. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grootste miskoop is Enter The Matrix, veel te korte gameplay.
     

Deel Deze Pagina