1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij heb ik nooit een grote miskoop gehad, ik heb van elk spel wel plezier gehad wat ik had gekocht. Bij sommige spellen was het plezier er wel sneller af dan bij een ander spel, maar echt een miskoop is het dan niet.

    Als ik dan een miskoop moet noemen is het Jurassic Park op de SNES, maar dat komt vooral omdat het spel gewoon veel te moeilijk is:mad: . Ja dit is de enige miskoop geweest denk ik...
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Tot nu toe heb ik nog geen bagger games voor mn Xbox en ben van plan ze ook niet te kopen.
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2 idd...ik snap tot op heden die lovende recensies niet. Als Party game koop ik geen shooter, en als shooter wil ik er één die gewoon goed en optimaal is uitgewerkt voor m'n console, en dat is Timesplitters zéker niet. Mja, andere consoles zullen op FPS gebied wel niet veel beters te bieden hebben, vergelijken met Halo, Wolfenstein enz. is TS2 maar matig.

    Verder nog Brute Force: all hype, no game...het boek is beter dan het spel!! Nuff' said.:cool:
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond shenmue 2 zuigen omdat je alleen kan vechten wanneer de game dat wil...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik heb nog niet echt een miskoopgedaan,maar SSX Tricky vond ik niet echt leuk.Dus die heb ik maar snel op x-bazar geruild }:]
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat de... Shenmue2 vind ik de beste game op de xbox, geweldige sfeer en verhaal.

    Dat spel is echt veel beter in de multiplayer dan Halo. Leuke gamemodes, leuke characters, alleen niet springen... nou dit spel kan prima zonder springen...
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    1. The Thing > hier vond ik werkelijk niets goed aan
    2. Medal of Honor Rising Sun > alleen het eerste level was leuk, de rest was niets
    3. Baldur's Gate Dark Alliance 1 & 2 > beledigd de goede naam van de brilliante pc versies :mad:

    Gelukkig had ik geen van deze games voor de volle prijs gekocht. Had ze direct weer geruild.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Met BGDA deeltje 1 heb ik me best weten te vermaken. Vooral in mutiplayer was hij leuk. Wel is hij nogal pittig, maar daar houd ik wel van :9
     
  9. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Driver 3!!!
    Zo gaar das mijn grootste miskoop :mad:
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn grootste miskoop die ik heb gedaan is mijn xbox geweest voor 489 euro.
    De enige spellen die ik leuk vind, zijn PGR 1, PGR 2, DOA3 en verder eigenlijk niet. Ik heb dus niet echt veel plezier gehad van mijn xbox.

    Als we naar mijn grootste miskoop kijken onder de games dan is dat Eternal Ring op de PS2. Is een soort Morrowwind, wat een rukspel is dat zeg!
     
  11. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters 2 was idd zo slecht, je kon er totaal niet mee mikken, de MP was doodsaai en de graphics en algemene gameplay waren ook ondermaats.
    Ik snapte al nooit waarom dat spel zulke hoge cijfers kreeg en Red Faction 2 van die lage, ik vond altijd alsof ze de cijfers voor die spellen hadden verwisseld, want Red Faction 2 vond ik wel een erg leuk en goed spel.
     
  12. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    morrowind was inderdaad niet zo best...
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet omdat het een slecht spel is maar omdat ik hem heel weinig gespeelt heb: RB6: Black Arrow. Gelukkig koste hij maar dertig euro. Qua kutspellen: Brute Force, MoH Rising Sun, omdat het gewoon echte rukspellen waren.
     
  14. XeoN

    XeoN Guest

    Zonder twijfel : oddworld Munch Oddysee.
    Wat een ongeloofelijk ***spel voor de fantastische Xbox. :)
     
  15. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    MoH Rising sun... kon gewoon niej w8ten tot de review.. wat een klote spel is dat zeg..
    heb m op de x-bazar toch nog geruild tegen KotOR _O_
     
  16. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    True crime :confused:treets of la......das mijn (duurste en) slechtste aankoop tot nu toe.
    Intro die op de ps1 misschien nog voor grote ogen kan zorgen maar mij bezorgden ze meer betraande! Het spel zelf vond ik er ook niet uitzien en de het speelt ook niet lekker(zacht uitgedrukt)
     
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    sonic heroes vond ik echt heel erg slecht...de besturing om te huilen....sega gt 2002, hier had ik ook heel veel van verwacht, maar wat een slechte gameplay, net of je op lekke banden reed....SW jedi knight 2, grafisch een ps1 spel....

    wat ik nog steeds niet snap, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de hype een beetje heb gemist, is dat Brute Force zo afgekraakt wordt...deze heb ik naast Halo (die ook zo lineair als de pest is, dus dat is imo niet echt een goed argument tegen Brute Force) heel veel gespeeld, grafisch echt nog steeds bij de top en de gameplay gewoon goed...en munch was gewoon weer grappig, niet meer maar zeker ook niet minder.
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hahahah lol jesus dat spel heb ik als geen ander spel zo veel gespeeld. (en speel het nog steeds) in totaal honderden uren!!!
    Munch odysee vind ik wel leuk :) als het gaat vervelen stop je en ga je weer verder als je zin heb.

    Mijn slechtste spel is max payne 1 8) gelukkig maar voor 7,50 :cool:
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Morrowind viel me ook tegen, kon me totaal niet boeien... Kostte me gelukkig maar 5 euries, dus het valt wel mee :) Verder viel Brute Force ook erg tegen.
     
  20. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Als morrowind je niet kon boeien heb je een hele ervaring gemist...
     

Deel Deze Pagina