1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door martez, 24 sep 2003.

  1. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn grootste miskoop ooit was Starsky and hutch .
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ach ja ... niet iedereen houdt van Rpg's
     
  3. Elite LoneWolf

    Elite LoneWolf The Lonely Ninja

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    SSX Tricky voor de GBA, man wat een boute game. De besturing zuigt, de graphics zien er bar slecht uit, en het is gewoon niet leuk om te spelen. Het enige positieve aan SSX Tricky is de intro, want die ziet er best nice uit. Voor de rest is ie gewoon bagger..
     
  4. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Miskoop lijst...

    Ok hier volgt mijn miskoop lijst.

    Op nr 1 met stip:
    DOA Xtreme beach-dinges. Volleybal gedeelte was slecht uitgewerkt, je had maar 2 knoppen nodig. Zonnebriletjes en zwembandjes kopen is ook niet echt opwindend.


    Nr 2.
    Medal Of Honour : Rising Sun.
    Goeie ervaring met Allied Assault op de Pc, maar deze stinkt echt. Min of meer alles wat er aan kan rammelen dat ramelt ook. Slecht graphics, speelt niet lekker enz enz.


    Nr 3.
    Chronicles of Riddick
    De graphics blazen je van je stoel af dat wel! De pest is dat ik em in een middag/avond uitgespeelt heb. Nix geen replay, geen multiplayer, nix geen extra's unlocken. Sub-quest kan je net zo goed overslaan en iedereen afmaken.
     
  5. InDo-Flava

    InDo-Flava What's Ya Flava

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grootste miskoop:

    Legends Of Wrestling 2
    - AAaaargh, wat een kutspel! Het speelt voor geen kloot!
     
  6. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ace Of Aces (Sega Master System) :+
    was nen soort flight simulator, ma ik verstond der niet af 8)
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Top 3 grootste miskoop

    Nr. 3. Hitman: Contracts. Lelijke graphics, slecht geluid en een paar levels waren ongeveer het zelfde als in deel 1. Hier heb ik toch nog € 60,- voor betaald. :{

    Nr. 2. Enter the Matrix. Dacht dat een vet spel zou zijn aangezien ik de films wel erg tof vind. Heb hem eerst gekocht voor € 60,-, maar heb hem de dag erna geruild. Uiteindelijk heb ik hem weer eens gekocht in de budgetbak voor € 20,-. |:-

    Nr. 1. Het eenigste spel waar ik echt spijt van heb dat ik hem heb gekocht is. Harry Potter en de geheime kamer. Ik dacht dat ik hem wel leuk zou vinden vanwege de sfeer, niet dus. Hier heb ik ook € 60,- voor betaald. Het was te laat om hem te ruilen. Bah wat een k*t spel. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2004
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vindt een spel niet leuk, dus je ruilt dat spel. Tot zover begrijp ik je. Maar... vervolgens zie je datzelfde spel zoveel maanden later in de budgetbak liggen. Wat doe je? Je koopt het spel nogmaals om wederom tot de conclusie te komen dat het spel slecht is!? |:-

    Waarom koop je een spel opnieuw, terwijl je al hebt ondervonden dat je het spel niet leuk vindt? _0/
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was een beetje dom.... *)
     
  10. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat dat ik het spel niet leuk vind :confused:
    Ik vind het spel tegen vallen en geen € 60,- waard.
    Het was een miskoop omdat ik meer had verwacht, € 20,- vond ik dan ook een mooie prijs en heb hem daarom opnieuw gekocht. Scheelt toch € 40,-
     
  11. Metal X

    Metal X Don't really care

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    slechtste miskoop ooit in mijn top drie is:
    nr 3. Ghost recon: Het spel was wel o.k maar ik vond er geen verhaal in en de tegenstand was makkelijk maar moeilijk te zien. ach ja misschien ben ik wel kieskeurig.

    nr 2. Batman vengeance: Man wa een spel. gelukkig heb ik hem nie voor de vole prijs gekocht.

    nr 1. Wrath unleashed: O man. Dat spel bezorgde me echt frustraties en boze buien. wat me eerst een leuke strategie game leek werd voor mij een lelijke buttobashende teleurstelling. Om maar te zwijgen over de lelijke karakters.
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    1 woord sega gt online.
    Graphics uhhh tja... is dit een ps1 spel?? :eek:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deathrow vond ik toch het slechste spel dat ik gekocht heb.
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    splinter cell: pandorra tomorrow
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn GameCube was eigenlijk ook een beetje een miskoop, ik heb er wel plezier van en heb er leuke speller voor(en er komt nog wel wat leuks aan), maar eigenlijk vind ik hem toch te duur toen ik hem kocht.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg mijn GameCube bij het verlengen van mijn abonnement van mij telefoon.
     
  17. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    1 duivelse spel: Phantasy star online episode 1 and 2, cheaters, die alle wapens en MAGS van internet hebben gehaald, als die weer vastliep was je je wapens kwijt, en je items de graphics zijn zwaar onder de maat en het speelt gewoon zo kut!!!!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  18. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    prisoner of war en medal of honor rising sun.
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Medal of Honor en Midtown Madness 3, wat een baggerspellen.
    MoH ws bout omdat de graphics van PS1 kwaliteit waren en de tegenstanders of veels te makkelijk, of veels te moeilijk waren.
    MM3 omdat het spel gewoon bout was. Het zag er redelijk uit, maar de quests waren suf en de auto's reden belachelijk. Als je naar links drukte maakte je al bijna een 180º turn...
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind toch wel mn miskopen:
    Medal Of Honor Frontline ---> te kort,te makkelijk, te lelijk
    Enter The Matrix ---> te makkelijk, mindere gameplay
     

Deel Deze Pagina