1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop van de vorige generatie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mrt 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag hetzelfde topic op Neogaf en vond het wel een leuk topic voor hier.
    Dus wat is jullie grootste miskoop van de vorige generatie. Dat het nog steeds pijn doet. 360, PS3, Wii, DS, PSP, PC games van 2005-2013. :)

    Voor mij was het deze. Alle reviews waren slecht maar het was bijna een principe kwestie om deze game te spelen. Gelukkig had ik hem via Gamehubs gehaald maar ik heb er nog steeds spijt van. God wat was die game slecht. En ik ben zelfs een DK fan.

    [​IMG]
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Halo Reach, maar die kreeg ik bij mn Slim.
    Snap echt niet wat iedereen zo tof aan die game vind.

    Nummer 2: Gears of War. Ook maar saai
    Nummer 3: Mass Effect.


    Als je zo de 3 populairste exclusives ziet zou je bijna zeggen dat die hele console van me een miskoop was :lol:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek: je spoort niet..

    miskoop, miskoop... hmm hier moet ik even goed over nadenken. Geen flauw idee meer welke games ik gekocht heb.

    Edit: Ik heb nu op xbox.com even gekeken wat ik allemaal gekocht heb. Damn ik had smaak zeg :9 alleen maar toffe games vooral op het begin. Alleen Over-G was echt een kutgame, maar die had ik toen een keertje geruild.
    Brink vond ik vrij teleurstellend, maar had ik niet gekocht :9

    Hmm ik denk toch wel MW3 dat dit mijn grootste miskoop was. Ik was al helemaal klaar met call of duty, maar toch over laten halen om die game te kopen.
    Oh oh oh, ik weet het al. Dark Souls. Al die verhalen van "OMG die moet je spelen!!" en ik begreep het gewoon niet wat er leuk aan was. Toch gedaan en werkelijk waar geen enkel moment ook maar iets van die reacties begrepen. Kutspel, lelijk, onduidelijk, saai en idioot. Nee dankje. Gelukkig had ik die toen een keer uit de sale opgepikt waardoor de miskoop niet zo erg was :p

    Verder heb ik mij eigenlijk prima vermaakt met alle games :).
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor mij ook Duke Nukem Forever denk ik waar ik nog godverdomme iets van 75 voor heb betaald!!!1! En natuurlijk die kut Call of Duty's; toch elke keer weer intrappen...
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Mercenaries 2. Het leek zo'n awesome game, maar wat was die game buggy, zeg. Maar zelfs die game was nog best fun.

    Maar eigenlijk doe ik gelukkig nauwelijks een miskoop.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha, meenst niet.

    Mijn grootste miskoop is makkelijk, Colonial Marines.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    uhm. Je hebt een game als Saints Row 2 wat ik niet langer kon spelen dan een uurtje. Daarna nooit meer in de 360 gedaan. Maar de game was maar €5, dus ik lig er niet wakker van en beschouw het niet echt als miskoop. Daar was ie te goedkoop voor.
    En zo zullen er nog een paar meer zijn, maar dat zijn altijd de goedkopere games. Waarvan ik dus al wist dat er een kans was dat ik het niet erg leuk zou vinden (anders had ik het wel eerder gekocht!)

    De enige full price game wat me altijd is bijgebleven als een miskoop is Skyrim.

    edit: Crysis 2 aan de PC kant. Was maar €15, maar ik heb maar zelden zo een saaie FPS gespeeld.
    Al was het een leuke (saaie) test voor de nieuwe PC. Dus. Misschien toch niet helemaal een miskoop.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Operation Flashpoint: Dragon Rising, die AI was zo ongelofelijk bedroevend. De hoeveelheid restarts die ik heb moeten doen omdat mn kameraden na drie passen voor de rest van de missie bleven staan is belachelijk.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    2 games waar ik spijt van heb.

    1. Skyrim
    49 euro voor betaald destijd, terwijl ik eigenlijk altijd mijn games goedkoop koop. Wat een misser zeg, 8 uurtjes geprobeerd maar het is geen Oblivion, laat staan Morrowind. Nee, geen Elder Scrolls game meer voor mij.

    2. Call of Juarez.
    Paar euro voor betaald, maar man o man, wat tenenkrommend slecht. Schieten werkt voor geen meter, verhaal is saai, graphics zijn matig. Echt een B.....nee C-game, en dan een slechte versie ervan.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde je al feliciteren met een goede post, totdat ik je 2e punt las. :+ Call of Juarez vond ik zelf heel erg leuk!

    Ik bedenk me net een game wat ik volgens mij full price had gekocht en me een heel erg klein beetje niet beviel: Assassin's Creed III.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    1. CoD Ghosts: Na het imo erg goede Black Ops 2 was dit echt een enorme tegenvaller. SP half gespeeld en een paar uurtjes in de MP gestoken. En dan ook nog zo dom geweest om hem oor €10 te upgraden van PS3 naar PS4 met de hoop dat het daar wat beter zou zijn. Was helaas niet zo :+

    2. Mass Effect 2: Deel 1 nooit gespeeld en hoewel het niet mijn type game is toch in de hype mee gegaan. Had ik niet moeten doen, alles met een klein beetje RPG element is al niet voor mij. Zal verder ongetwijfeld een hele goede game zijn

    3. Pro Evo 2012: Dacht laat ik he maar een keer weer proberen. Had ik ook niet moeten doen :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    1. Arcade/indie games kopen omdat ze in de sale zijn, nooit spelen.

    Enige waar ik aan kan denken. Grootste tegenvaller van de vorige generatie? Hitman Absolution.

    Vorige gen was een generatie van internet, dus dan wist ik al snel wel wat over de game. True, sommige games zijn minder dan verwacht maar spreken van een miskoop kan ik niet. Was bij de PS2 wel anders, met je geld naar een Intertoys of E-Plaza en daar maar kijken wat je koopt. Zestig euro aan Gran Turismo 4 betalen om er achter te komen dat ik het echt niks vind.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Inderdaad, mijn hele backlog die ik nog nooit heb gespeeld is een grote miskoop geweest 8)
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Haha, elke keer denk ik: "Oh, ik heb zin om een nieuwe shooter te doen" *Koopt Battlefield. En dan een uurtje spelen en dan weer Fifa gaan doen. 8)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hitman grootste tegenvaller? Er zijn echt wel slechtere games te bedenken.

    Miskoop prototype voor mij denk ik. Wat een drama game
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Ik vond Prototype wel een leuke game, weer eens wat anders.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Technisch gezien wel ja, maar dat maakt het niet minder dat Hitman Absolution mijn grootste tegenvaller was.

    Prototype 2 was veel slechter, wat een drama game was dat.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    drama game?

    dit topic gaat niet goed zijn voor mijn hart. :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar die heb ik niet gekocht xD
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Flashpoint was idd wel echt een vieze tegenvaller

    maar zo waren er wel meer

    grootste miskoop of geldverspilling is lastig te zeggen want ik heb teveel games gekocht die ik amper gespeeld heb

    alle CoD's na Black Ops waren sowieso miskopen omdat ik alleen nog maar Battlefield speelde

    Racegames zijn eigenlijk ook structurele miskopen geweest voor mij deze gen.

    Op PGR3 en de eerste Forza na heb ik er eigenlijk totaal geen tijd meer aan besteed of lol aan gehad maar af en toe wel weer 1 kopen en dan na een uur in de kast zetten

    NFS Rivals is daar het laatste voorbeeld van :+

    Oh ja, en de Kinect...

    gekocht voor Child of Eden maar na een half uur nooit meer aangeraakt

    weet ook niet waar hij gebleven is
     

Deel Deze Pagina