1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grootste miskoop van de vorige generatie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mrt 2014.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb het niet de grootste miskoop genoemd he (voor mij was dat Demon's Souls)

    Maar RDR is voor mij wel 1 van de grote tegenvallers van de vorige generatie, net als een LA Noire of Streetfighter X Tekken bv.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    GTA V. Nog geen drie uur gespeeld 8)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor mij opzich niet echt een miskoop, maar inderdaad hier ook maar heel kort gespeeld. Wel een paar missies gedaan en verder alleen maar wat rondgereden en weer in de kast gezet. 8)
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Na drie weken tegen inkoopprijs verkocht. :cool:
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    haha :+

    Enslaved heb ik nooit uit de verpakking gehaald dus het is voor mij een miskoop. Te lui om te spelen 8)

    PGR3 slecht? Kom op!!!!! Dat is een pareltje <3 Haha
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Enslaved was wel een leuke game :)
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enslaved was awesome
     
  8. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er vast meer geweest maar degene die nu in me opkomt is Hitman Absolution (die nu GwG is). Echt verschrikkelijk saai, buggy en totaal niet mijn ding. Met erg veel tegenzin dit spel uitgespeeld. Als je wil kan je altijd een of andere rare ''rush'' route vinden waardoor je toch er door heen komt. Gampelay is ook kut. Pure vond ik ook verschrikkelijk, nauwelijks gespeeld maar toen was xbox nog omgebouwd dus kostte me ook niks. Voor de rest was CoD WaW natuurlijk verschrikkelijk na deel 4.
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Best een aantal eigenlijk:

    FF13, LA Noire, Crysis 2, DC Universe Online, Little Big Planet, Two Worlds 2, Darksiders, Too Human, Kingdom of Amalur, Fable 3, Skyrim, Saints Row the Third

    Waarbij FF13, Two Worlds 2 en DCUO toch wel de dieptepuntjes waren. Too Human wist ik al dat het slecht was dus die telt daarvoor niet mee. Fable 3 vond ik erg jammer, want de twee voorgangers vond ik heel tof.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    LA Noire vond ik een tegenvaller. Die leek mij super dik, maar na 1,5 disc was ik er eigenlijk al helemaal klaar mee.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Volgens mij halen veel mensen hier miskoop en tegenvaller door elkaar. Ik begrijp dat jullie je enorm door hype laten leiden, maar games als Darksiders, Skyrim, RDR of FF13 (ok, als je niet van turnbased games houdt, dan begrijp ik het) miskopen te noemen. 8)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vergeet gewoon mijn grootste miskoop. Prince of Persia....crisis wat was dat een drol op een stokje. Saai, saaier, saaist, besprenkelt met wat grafische truukjes.
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    En wat is volgens jou dan wel het verschil? Als ik een game koop om me goed mee te vermaken en dat lukt niet, dan is dat in mijn boekje een miskoop.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als iets tegenvalt dan wou ik toch dat ik het niet gekocht had? :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zet anders even een poll, ben nu wel benieuwd welke game zou winnen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zet die poll :)
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, doordat het een tegenvaller is, is het een miskoop. Wanneer is het anders een miskoop? Wanneer de disc niet werkt? :+

    Over FFXIII, ik hou juist enorm van turnbased, maar ook dat zou een miskoop geweest zijn, ware ik die game niet cadeau heb gehad. Saaie combat mechanics zeg...bleh.

    En wat een miskoop is, is toch altijd subjectief :) Daarom is zo'n topic ook leuk. Mooi om dan reacties te zien van mensen die het er niet mee eens zijn.
     
  18. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    (Flame Shield Up)

    GTA IV. Ik heb een bloedhekel aan GTA IV. Eerst had ik hem op de pc en deed die het niet. Vooruit, ik was unexperienced dus dat lag gewoon aan mij zelf (en mijn pc). Daarna kreeg ik eindelijk de kans om hem te spelen, maar dan op de Xbox 360. Ik starte hem op.... duurde niet lang voor ik de cd eruit pakte en een Sonic spel erin gooide.

    Het ergste is dus nog dat ik hem 3x heb. Eerst op de pc voor mijn verjaardag, toen zelf gekocht voor de xbox 360 en op Steam in de GTA franchise pack.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Eens; zodra je er geld voor betaald hebt, kan het een miskoop zijn.

    Ik vind echter als je een game wel gekocht hebt maar nog niet gespeeld, je niet van een miskoop kunt spreken. Je hebt de game immers nog niet gedaan, dus misschien vind je de game wel heel vet als je er een keer toekomt.

    Geen miskoop dus...eerder hebzucht.:+
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Perfect verwoord en dat was precies wat ik bedoelde bij Kevf.
     

Deel Deze Pagina