Duke Nukem is wel mijn grootste miskoop zoals ik zei in de OP. Mede omdat het naast dat ik hem niet leuk vond het ook gewoon een hele slecht game in alle opzichten was. Verder heb ik nog wel wat games. Die niet per se extreem slecht waren maar mij gewoon niet konden boeien. -Skyrim. Vond Oblivion en Fallout geweldig. Maar vond Skyrim totaal niet boeiend om te spelen. Was er na 5 uur al echt klaar mee. -Dead Rising. Tijdslimiet. Nuff said. -NFS ProStreet. A poor man's NFS -Bully. Ben een GTA en RDR fan. Maar Bully vond ik gewoon niet leuk spelen. Nooit mijn vinger op kunnen leggen waarom. Heb hem zelfs weer eens gekocht nadat ik hem verkocht had. Maar vond ik het gewoon niet leuk. -Beijing 2008. Tsja..
Zelfs dan vond ik het nog een average spel Ik heb alle GTA's gespeeld, en voor mij is 4 het minst entertaining.
Mee eens al vond ik de wat realistischere gameplay voor een keertje wel leuk dus voor mij geen tegenvaller maar ook zeker geen topper Net nog een beetje door mijn gespeelde games gekeken en naast de games die ik eerder noemde waren AC3, Killzone 3 en Brütal Legend voor mij ook tegenvallers
Voor de volle prijs, is operation flashpoint DR toch wel de grootste tegenvaller geweest en daarmee een miskoop. Verder ook nog aantal games die mij helemaal niet lagen zoals Lost Planet, Project Sylpheed (baggergame), Dark Souls en Witcher 2. En de welbekende backlog mag ook niet ontbreken met games als Enslaved en metro 2033. Zullen er vast nog wel meer zijn, de lijst is lang Tot slot nog dat microsoft racestuurtje, vol enthousiasme gekocht en er toen na 1 keer gebruiken achter komen dat ik racegames toch maar beperkt leuk vind en ze liever gewoon met een controller speel
Grootste miskoop was GRID 2, op de voet gevolgd door Assassins Creed 3... Sinds die games enkel nog GTA V op de release gekocht, maar voor de rest durf ik nu geen games meer 'full-priced' te kopen.
Brink was dat! Wat een geweldig spel! Alleen snapte ik er geen fuk van en verkocht 't voor 5,50 na de eerste 20 minuten.
Voor mij was homefront een miskoop, multiplayer die niet werkte en een waardeloze Sp. Werd bestempelt als een Cod Killer
Damnation, gelukkig niet te veel voor betaald. Army of Two vond ik maar een gare serie en ook Crysis 3 kon me echt niet boeien...