Echt vergeet Halo 2, Starwars Battlefront, etc op Xbox LIVE! Deze Amerikaan heeft een gat in de markt gevonden voor online gamen. Als die gast niet ziek in zijn kop is weet ik het ook niet meer. Ik zie het al helemaal voor me lekker op je stoel met een biertje beetje naar natuur turen en als je iets ziet bewegen hup linkertrekker en ergens in Texas heeft een hert een kogel door z'n kop Texaan introduceert online jagen op wild Uitgegeven: 18 november 2004 14:18 Laatst gewijzigd: 18 november 2004 14:53 AMSTERDAM - Vanuit je luie stoel stoel op rendieren, antillopes en wilde varkens jagen. Binnenkort moet dat mogelijk zijn, als dat aan de Texaan John Underwood ligt. Underwood is bezig met een systeem waardoor jagers via het internet zijn landgoed kunnen zien en voor een klein bedrag een geweer kunnen bedienen zodra zij wild in het vizier hebben. Underwood kwam op het idee nadat hij een internetsite bezocht met webcams die in de natuur waren geplaatst. Toen er vervolgens een ree voorbij kwam vond hij het erg jammer dat hij geen geweer had om hem om te leggen. Underwood heeft inmiddels al 10.000 dollar in zijn project gestoken, en verwacht dat het systeem vooral erg handig kan zijn voor gehandicapte jagers die het bos niet inkunnen of jagers die een reisje naar Texas te duur vinden. Autoriteiten in Texas weten niet zo goed wat ze met het idee van Underwood aanmoeten. Er is momenteel nog geen wet die kan verbieden dat hij dieren naar zijn landgoed importeert voor online jacht.
Dit is echt één van de meest vreemde en domme ideeën waar ik ooit van heb gehoord. Hoe komt hij op dit idiote idee? Is die soms ziek in zun hoofd?
Jezus wat een triest manneke. Respect voor dieren is ver te zoeken bij dat soort mensen. Het moet niet gekker worden hoor.
echt altijd die amerikanen allemaal geleven ze in God en abortus mag NIET in amerika want dat is moord volgens hun Maar iedereen mag wel ongestoord een hert of wat dan ook voor dier doodschieten Damn amerika is zo fucking DOM in hun hoofd ben blij dat ik daar niet woon.
de jagers zeggen altijd dat ze wel moeten jagen om de natuur in stand te houden en zo denken alle mensen in amerika erover (niet alle maar meerendeel wel) maar ff over dat jacht spel uhm..... Greenpeace ofzo zal toch wel gaan ingrijpen hier of niet?
Inderdaad. *gaat meteen een site bouwen waar je Amerikanen uit je luie stoelkunt afknallen met elk gewenst wapen*
Maar misschien is het een idee voor Bungie om Coagulation na te bouwen 1:1 en dan herten verkleed als Spartans en wilde zwijnen verkleed als Elite's rond te laten rennen. Dat wordt pas een online slugfest
Wat een gaaf idee man. Knallen vanuit je luie stoel, beetje Miller light beer drinken, donuts erbij, lekker man. Dit is echt een geniale uitvinding. Je wordt tenminste niet gestoken door muggen of brandnetels, je zweet je niet te pletter met al je guns én je hebt het idee een game te zitten. En je houdt de wildstand ook nog eens op peil
hmm misschien de nieuwste rage , de game heeft immers de meest realistische AI, en grafisch kan geen enkele game hier aantoppen kortom DE game voor 2005 (rare jongens die amerikanen )