1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

grote controller is onhandig ding !

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XBLarge, 14 feb 2003.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    de grote doet zijn werk met mien koalnschopn'

2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mijn broertje van 8 kan overweg met die controller...

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Een vriend van mij heeft een broertje van 9 en zelfs die speelt liever met de grote controller dan met de S. De grote controller roeleert gewoon.

4. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me zusje van 10 heeft er zelfs geen problemen mee, en ik vindt het een echt juweeltje

5. IceMan the 2nd

IceMan the 2nd kut-jackal's

Leuk Bevonden:
    0
    -controller S roeleert
    -grote is ook wel fijn
    -ps2 controller is redelijk klote, op de achterkant raken je vingers in de knoop, je kan ze niet kwijt
    -die van thrustmaster is zwaar klote, je kan beter wat meer uigeven voor een originele

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    De originele XBox controller is de meeste slechte controller ooit IMO

De SNES controller, dat was pas een goeie !!

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die grote is gewoon geweldig man... ik knip mn nagels nooit dus kom ik toch overal bij.:p nee joke

Die grote rulezzz gewoon ik weet niet wat iedereen te zeuren heeft maar bij mij ligt ie lkkr in mn klauwen. Niet te groot niet te klein maar gewoon goed. Trouwens ik vind die van de ps(2) iig zwaar zuigen, niet omdat ik de xbox gewoon veel beter vind maar gewoon... die dingen lijken wel voor dwergen handen ik moet altijd mn vingers over elkaar leggen aan de achterkant. Die van de cube gaat nog wel (buiten dat ie er gewoon niet stoer uitziet) ik speel vaak met dat ding want ik heb namelijk zelf ook een cube maar net zo als de jappen zeuren over de xbox controller (te groot te groot te groot!!!) vind ik dat ding dus gewoon te klein. Bovendien vind ik het gewoon dom dat die a toets zo groot is, ik bedoel we zijn toch niet motorisch gestoord ofzo (euh ahh ieh nog een keer en (grote inspanning) eidelijk raak gedrukt).

En als je de ps(2) controller toch zo geweldig vind koop je toch gewoon zn converter dat je dat ding op je xbox kan aansluiten!!!:D :D

8. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    controller is gewoon goed

enigste min vind ik dat de black en white knop iets te ver zit voor mijn duim

9. masterape

masterape Guest

Normale controller ligt precies in de hand en de S is handig voor wat langer te xboxen.

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    de grote vindt ik lekkerder spelen

11. ArCaDe

ArCaDe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De normal XBOX controller is, voor mij persoonlijk althans, de beste controller die ik ooit in m'n handen heb mogen verwennen. :)

De maat is gewoon perfect, ja spijtig voor mensen met iewat kleine handen, maar ik denk dat grotendeels iedereen er wel tevreden over is.

Ik heb er nu 3... 2 tijdens aankoop + 1 gratis via de "Reward Pack".

De controller straalt gewoon kwaliteit uit... de knoppen, de triggers, én bovenal... de analoge sturing is van TOP-Precisie-Kwaliteit.
    Dat kan ik niet zeggen oven mijn PS2 controller.

12. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er cker mee eens dat die controller kwaliteit uitstraalt. Bij andere controllers heb ik soms het iedee dat ik een kartonnen ding in mn klauwen heb (of iets anders wat bijna nix weegt). Die van de xbox is iig van lkkr dik plastic gemaakt. De knoppen zn idd lkkr nouwkeurig (vooral de sticks) en de triggers super relaxt. Ik ben ook blij dat MS er niet van die hoekjes (net als bij de cube pookjes) in heeft gemaakt, want dat is echt verrot bijv bij het snipen.

13. raymondjansen

raymondjansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee.

14. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    De normale controller houdt perfect vast voor mijn grote handen. De kleine is te klein.. :+

Deel Deze Pagina