Zelf twee maanden terug deze gekocht: [PLAATJE]http://archief.xboxworld.nl/~mike/tv.jpg[/PLAATJE] Een LG breedbeeld, vlakke beeldbuis 100 Hz. In de opruiming en heb er 450 euro voor betaald. LG is een merk wat al jaren gebruikt wordt voor verhuur en nu ook op de consumentenmarkt meer naamsbekendheid begint te krijgen. Absoluut een topmerk, de kwaliteit van die spullen is super!
Goede vraag, geen idee. Staat ook niet op de voorkant van de handleiding en de doos zat er niet bij. Zal in de buurt komen van deze: http://www.lge.nl/prodmodeldetail.d...1&modelCodeDisplay=RL-28FZ30RQ&model=NOTHING# Maar hier staan allerlei spec's door elkaar heen.
Hmm, nja ik denk maar dat als ik 450 euri heb dak op tv jacht ga Alsk dan een mooie gevonden heb dan kijk ik ff naar de laagste prijs op inet en dan kank m nog ergens anders goedkoper ophalen
Kga volgende week even een kijkje nemen naar de Finlux 72R100MC. Ik kan hem namelijk voor 390 euro inc. 5 jaar garantie krijgen. Als ik hem goed beeld vind hebben neem ik m mee
Ik ga mischien toch niet voor de Panasonic. JVC heeft net een nieuw bakkie uit.. Top Features Natural Flat 16/9 widescreen display D.I.S.T. (Digital Image Scaling Technology):*Flicker-free, High-resolution picture, Smart Frame Rate Conversion, Movie Theatre Super DigiPure:*Contour and Colour Enhancement, Vertical/Horizontal/Diagonal Control, Auto Super DigiPure, Motion Compensation, Digital Comb Filter, and Auto VNR Colour DigiPure R/F 1 Tuner 1-tuner PAP Picture & Text Dual Screen Auto Aspect Switching Widescreen picture modes Colour Temperature Adjustment NICAM Stereo 4 (3 x 10cm) Speakers + 2 (2cm) Tweeters + 13cm Subwoofer 38W Total RMS Output 3D Cinema Sound New Remote & New OSD Component Input: Compatible with HD 1125i format signal 3 SCARTS Front S-IN, AV-IN Headphone Jack T-V Link Supplied with deluxe TV rack and external Subwoofer HD 1125i... w000t!! Alleen die sub mogen ze van mij houden.. zal toch mijn REL niet kunnen overteffen..
Mijn ouders maken me echt helemaal gek! het lijkt wel als of ze me gewoon pesten. Mijn moeder zeurt steeds dat ze 70 cm wel erg groot vind en van me pa moet ik niet kopen wat ik wil, maar wat een aanbieding geeft. En door hun gezeik heb ik nu al 4 ( ! ) aanbieding misgelopen edit: en toen kreeg ik de makro krantjes voor me neus.. pappa op reis.. # 5 misgelopen...
Hehe makro heeft altijd wel goede aanbiedingen idd (daar ga ik dus ook voor die finlux kijken, is nu winstpakker). En quack... kan je niet beter voor een beamer gaan voordat geld? Maar wel super luxe ding
Bij de It's hebben ze nu een vergelijkbare TV als de mijne in de aanbieding voor maar liefst 400 euro. Een Samsung: 70 cm Real Flat beeldbuis 100 voorkeurzenders teletekst met 10 pagina's geheugen stereo: 2x 30 Watt muziekvermogen 100 Hz beeldweergave virtual dolby geluidsinstelling omschakelbaar breedbeeldformaat 2 scart- + front (camera) aansluiting incl. afstandsbediening afmetingen(BxHxD): 780 x 495 x 497 mm. De moeite waard lijkt me zo...
Goeie beamer is nog veel duurder. Zeker eentje met HDTV kwaliteit. Daarnaast moet je een beamer ook voor erbij hebben. Als je er TV op wil kijken, moet je er nog een tuner bij hebben. En natuurlijk ook nog een degelijk scherm (min 500 euro). Al met al nog veeel duurder dus, als je het goed wil doen
Ja ok das waar, dan zou ik voor die JVC gaan BTW, scherm is niet min 500 euro schat kweet niet aan wat voor scherm je dan denkt maar klas altijd op GoT van 100-200 euro.
*pinkt traantje weg omdat pappie nog op reis is en ik dus deze aanbieding ook moet laten schieten* bah.. dit suckt echt zwaar kont
Mijn TV: [plaatje]http://img82.exs.cx/img82/1631/PICT0065.jpg[/plaatje] [plaatje]http://img82.exs.cx/img82/7493/PICT0064.jpg[/plaatje]
Ik wil deze graag binnenkort aanschaffen: 82 cm Active Matrix TFT LCD Display Responsetijd LCD < 12 ms WXGA 1366 x 768 , RGB Contrast ratio 800:1 Brightness: 450 cd/m2 kijkhoek 170 Hor./170 Vert. PIXEL PLUS 2 Digital Natural Motion Progressive scan Movie plus Ambi Light Full dual Screen (2 tuners) 3D combfilter Active Control Plus Digital Crystal Clear Levensduur lamp >60.000 uur 90 Watt Virtual Dolby Surround Sound Easy Text 1200 pagina's met Hypertext DVI-i ingang en RGB-HV / HDMI compatible Geintegreerde subwoofer met wOOx TV is als Centre speaker te gebruiken Gewicht: 20 kg Afmeting: (BxHxD) 100 x 60,5 x 9,6 cm @Quack, let op bij je tv staat alleen dattie compatable is met 1125i, dit is zowieso geen officieel hd formaat. Compatible houdt waarschijnlijk alleen in dattie dergelijke bronnen terugscaled naar je standaard tv resolutie
Wow! Mooi ding hoor. Beetje prijzig ook Tenks voor de waarschuwing. Ik zal dat nog wel effe navragen voordat ik 'm koop.
Er is vrij veel rommel qua plasma en lcd te koop, je ziet nu vooral de oudere modellen gedumpt worden voor een prikkie (nog steeds wel 2000+ euro) en die hebben echt belabberd beeld. Deze philips geeft een prima plaatje
Hoop ook dat er nog iets van me verhuispotje overblijft, al gaat dat hard hollende achteruit Magoed anders een maandje later ofsjow, maar komen zal die der