Grote xbox 360 update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door robertw, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ben toch benieuwd waar de update wordt opgeslagen als je geen harddisk hebt. (zelf geen last van)

2. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen die xbox live heeft, wel een harddisk heeft. Geen harddisk, geen update.

3. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    die update zou normaal in het vast geheugen van de X360 moeten zitten. het zou nogal mankeren dat windows zijn updates op een externe hd gaat zetten niet???

trouwens de versie zonder HD heeft ook een besturingssysteem nodig, dus die zullen wel opslagplaats voorzien hebben ;) zo dom zijn ze nu ook weer niet bij Microsoft

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm... goed punt, waar zou het dashboard zijn opgeslagen op een 360 zonder harddisk........?

Anyways; ben heel benieuwd wat ons te wachten staat :)

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mischien de bios O-)

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Die update zou ook makkelijk op je MU moeten, voor Xbox Live account aanmaken was alslaatst een update en die werdt ook gewoon op op mijn MU geplaatst, aangezien ik mijn HDD er even niet had in zitten was dat de enigste save locatie.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me heel erg sterk.

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt vast en zeker geen hdd nodig voor dat ding. Dat besturingssysteem moet toch ook ergens geinstalleerd staan, updatebaar zaldie dan ook zijn hoor :) Stel je voor je zit op je xbox, haalt je hdd eruit en dan haal je dus je updates weg? Doen ze niet hoor ;) Ze denken er vast over na voor ze zoiets op de markt brengen! :)

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Idd, lijkt mij wel zo logisch.
    Is anders ook wel erg vervelend voor de mensen die dan met een Core system zitten.

In elk geval zullen ze er goed over na gedacht hebben.
    Is er ook al een datum gepland voor deze up date?

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het eind februari

11. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij toch dat het aan de dvd-drive ligt, wat ik overigens niet hoop. Kan iemand misschien wat ophelderen ?

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dat lijkt me HEEL sterk. LG is gewoon een goed merk dvd speler. Brakke software zorgt voor meer problemen dan je denkt.

13. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Aha....ja ik ben een n00b op dat gebied. Maar ben blij dat er nog wel wat aan te doen is. *)

14. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Als deze update eind februari verschijnt ontvangen ze bij het repair centrum eerst nog een paar honderd defect 360's. Je mag ongeveer 2 maanden na de Launch toch verwachten dat systemen goed functioneren?
    Ik heb de indruk dat Microsoft het gevoel heeft onder druk te staan van Sony met de PS3 launch. Nou ze moeten goed zo doorgaan met de 360 en ik stap straks over.

Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  15. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niets met druk te maken heeft. Z'n update is toch gewoon een goede service van Microsoft ?? Zie mij nou niet als een fanboy, maar ik kan niet anders dan positief zijn over deze update.

16. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is en blijft techniek. En elke keer als er weer nieuwe consoles op de markt komen zitten er weer nieuwe technieken in en tjah die kunnen kapot gaan.

Zo geen mensen al schelden dat hun TV ineens kapot gaat. Jongens! Het IS en BLIJFT techniek. Alles waar stroom op zit kan een keer kapot gaan.

Dus dat er updates uitkomen vind ik alleen maar goed. Niet dat ik problemen heb met mijn Xbox, maar hoe stabieler de Xbox is hoe beter natuurlijk. Gaat de PS3 ook updates uitgeven of denken ze dat ze een perfecte console maken op de launch?

17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel vet inderdaad als die update zou komen, minder vastlopers is wel goed ja,

bij mij is COD2 ook al 2 ker vastgelopen, en PDZ 1 keer, in die lange tijd, mr ja, ik zie wel met die update

18. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat de update binnenkort uitkomt.

19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.. Leuk zijn ook die reacties altijd van 'maar hiervoor deed ie het nog perfect!?'.. Ja doh! Alles wat stuk gaat deed het daarvoor nog he.. ;)

Mensen krijgen het idee dat er enorm veel problemen zijn, maar dat valt dus echt wel reuze mee.. Ze denken dat alleen maar omdat ze er veel over lezen nu op het internet.. Vroeger had je geen internet om zo snel dit soort info vandaan te halen.. En al zijn er een paar honderd 360's die stuk gaan, op de vele tienduizenden die alleen al in Nederland verkocht worden is dat maar een heel klein aantal hoor.. Ik ken ook zat mensen die al vanaf het begin een 360 hebben en nergens last van hebben.. Laat je dus niet gek maken door verhalen van mensen met pech..

20. Fireball86

Fireball86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het is zowiezo niet zo gek dat je meer hoort van de mensen waar de 360 van kapot gaat. Die gaan lopen klagen (zou ik zelf ook doen denk ik). Maar ik heb een perfect werkend exemplaar staan hier thuis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina