1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

1. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    jij niet, maar anderen misschien wel :)

2. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het volledig mee eens. Ik snap het probleem niet om die avatars een beetje te vergroten.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    100x100 is het standaardformaat voor avatars en icons. Waarom XBW zich daar niet aan kan passen is nog steeds de vraag..

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het gros van de fora waar ik op kom is de grootte max 80x80. Dat 100x100 een standaardformaat is, wil niet zeggen dat het de formaat is voor alle fora. 80x80 is evengoed een standaardformaat voor avatars.
    En dan nog, wat kan je wel in 100x100 laten zien wat je niet in 80x80 kan laten zien? Waarom is 100x100 dan wel groot genoeg en wil je niet 150x150, als we toch steeds grotere avatars willen.

5. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    dan maken jullie er toch 150x150 van?:lol:

ik zie het probleem trouwens helemaal niet want ik snap niet waarom er een punt gemaakt moet worden van de grootte van de avater... dr zijn ook fora's waar je geen avater kan hebben dusja...

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    aantal pixels hoeft ook niet groter, alleen het aantal kb's

want nu kun je geen mooie (niet flashy ;)) gifs gebruiken (bv. die in mijn profiel)

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er ook op tegen zijn omde grootte te veranderen naar 100 x 100, dit omdat een avatar louter bijzaak is.

Wel ben ik ervoor om de bestandsgrootte te vergroten. Ik heb regelmatig dat als ik een avatar maak met Photoshop en opsla dat ik op zo'n 15 kb uitkom. En om dan onder de 10 kb te komen wordt de kwaliteit wel degelijk zichtbaar minder.

Misschien dat dat geregeld kan worden? Dat de bestandsgrootte wordt vergroot.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    zelfde hier grootte kan me ook niet egt interesseren, maar de 10kb verhogen vaan 15 ofzow zou wel erg uitmaken :) (ik had hier ook een thread overgemaakt omdat ik deze thread niet had gezien...vraag niet hoe maar dat kan :eek: :+ )

9. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo te zien de merendeel niet. :+

Hier ben ik het helemaal mee eens. Het zou geen hol uitmaken als de avatars op ons beeldscherm 1 bij 1 CM groter werden (bij wijze van spreken dan). Het gaat mij daarom ook meer om de kb's. :)

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Mij maakt het eerlijk gezegd niks uit. Vind het wel goed zo. Het is maar een plaatje dus snap het probleem niet.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Anders vat je even niet alles zo serieus op :{

Als ik ergens een boze smilie achter zet, meen ik dit zelden serieus. Overigens weet ik dan ook wel aan welke kant jij staat, na deze reply van jou gelezen te hebben.

Ok. Tja, jammer.. :)

En de uitslag raden aan de hand van de avatars, lijkt me niet al te moeilijk toch? Gewoon kijken bij eigenschappen en dan zie je vanzelf dat iedereen avatars van 10kb of minder heeft. Als je nog niet zeker bent, kun je altijd in je profiel kijken of je een grotere kan uploaden en dan kom je er gauw genoeg achter wat die uitslag dan is :+

Laatst bewerkt: 31 okt 2006
  12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Grotere avatars + plaatjes in de signature!
    Een ander forum waar ik gebruik van maak heeft dit ook en eerlijk gezegd stoort het mij totaal niet. Sterker nog, ik vind het wel leuk.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Persoonlijk vind ik deze grote best wel goed vaak met sign (banners) en grotere avaters wordt de forum wat een choas en dus minder overzichtelijk.

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Kijk uit! Duiken! Het is vooruitgang! Snel, allemaal bang bibberen in een kast.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja bovendien is het invoeren van een functie om signatures en avatars uit te zetten ook niet zo moeilijk.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    admins, laat deze minder heid maar lekker zeuren, tis maar 5% van all gebruikers en ze zorgen voor 80% van de heisa :)

Ik vind het best zoals het is. Minimalisme ftw!

17. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik dus niet, was er maar een poll ofzo....*)

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij het best vindt moeten de admins ons maar laten zeuren?

Ten eerste is het geen zeuren, maar komen wij met een opmerking/suggestie, en kijk eens naar de naam van dit forum? Suggesties, problemen, opmerkingen. Hier is dus helemaal niks mis mee.

Ten tweede, eigenlijk is er niet echt een ten tweede :+. Maar ik ben gewoon van mening dat de bestandsgrootte moet worden uitgebreid naar 15 a 25 kb. Hiermee kunnen avatars van mooiere kwaliteit worden gemaakt en het is toch echt wel duidelijk zichtbaar.

Kan er misschien ook een admin reageren op dit voorstel? Het uitbreidden van de bestandsgrootte?

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    In ieder geval 100*100 pixels zou al mooi zijn!

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Maar het liefst zie je de plaatjes nog groter?

Groter qua kb's lijkt mij niet zo een ramp. Is nou ook niet zo dat het problemen op moet leveren voor mensen met trage verbindingen, wat tegenwoordig heeft vrijwel iedereen een redelijke verbinding. Is meer dat het een grotere belasting van de server wordt.

Deel Deze Pagina