1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

  1. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! ;). Maar daar kun je toch niet mee zien wat diegene op dit moment aan het doen is? (welk spel), je kunt alleen zijn Gamertag, Gamerpicture, Gamerrep, en alle games die hij heeft + Gamerscore zien, maar niet waar hij op dit ogenblik mee bezig is, ofwel? :confused: .
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    [​IMG]

    ik persoonlijk heb nog steeds liever de bovenste balk omdat je op de bovenste ook kan zien of iemand online is en wat hij speelt. omdat je niet hoeft te wachten als je bepaalde info wilt zien en omdat hij niet zo irritant beweegt.

    als je echt gedetalieerde gamerscore info wilt kun je toch gewoon op de gametag klikken om die info te zien?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd...
    Die optie om de gamebar uit te zetten ga ik in ieder geval zeker gebruiken. En goed dat plaatjes in sigs niet doorgaan, ons clanforum heeft dat ook en dat is erg (!) irritant.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De toegestane grootte is vanaf nu verhoogd naar 20 Kb. Kan ik eindelijk een PNG bestand gebruiken (wat ik dus ook gelijk heb gedaan :9)
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja eindelijk is het zover. Laat de discussie maar beginnen over het verhogen naar 30 kb!
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nee, eerst naar 100x100 in pixels, want al die mooie gifjes zijn allemaal 100x100 en als je die resized hebben ze geen animatie meer :mad:.
     
  7. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks 100 x 100, gewoon zo laten :)

    @ admins: Hoe zit het met de Gamebars?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jah idd anders blijf je bezig..laat die 80 bij 80 gwn..ik kan nu eindelijk mijn pichu GIF gaan animaten :thumbs: *)
     

Deel Deze Pagina