1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mja 50 KB is een overkill en 80x80 is groot genoeg ... Laten we eerst maar kijken of we meer ruimte kunnen krijgen ;) ...

Linking is not done

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    edit, was dus al gepost (remote linking)
    had hele 3de pagina niet gelezen :+
    sorryy...

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht idd wel aan een 3x zo grote serverruimte. Ik weet niet hoeveel het nu is maar dat wordt dan 3x zo veel. Misschien is het dan beter om niet 30kb maar 15kb te kiezen. Het is niet veel groter maar wel een redelijke vergroting. Het immers een nieuw jaar, leuk om wat te veranderen, toch?
    Stemt iemand ermee in?

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Je wil dus van een rustig ogend forum naar een forum gaan waar alles beweegt en knippert? Ik niet in ieder geval.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sluit ik me btw ook geheel bij aan. Als je wel is op andere fora komt waar het wel is toegestaan wordt je helemaal gek.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik vind de die avatar ook iets te druk ... misschien moet er een avatr mod komen :+

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik denk niet dat zoiets zou kunnen werken. Je ziet nu al hoeveel werk er is bij newbies die de regels niet kennen, en deze ook niet willen weten in sommige gevallen. Je kunt overal regels voor maken, maar of iedereen die gaat naleven is bijna niet bij te houden imo.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jorrit en ik (en ik neem aan dat Graveheart het met mij eens is :)) zijn het er over eens dat 10KB een prima maximum grootte is. En dat heeft niet zozeer met serverruimte of dataverkeer te maken, maar meer met hoe het forum oogt. We stellen niet voor niks strakke eisen aan signatures, en plaatjes in sigs bijvoorbeeld zijn al helemaal uit den boze, avatars horen daar ook bij. Het beperken van de maximum toegestane grootte van avatars zorgt er automatisch voor dat avatars niet zo opzichtig kunnen worden, en dat is precies wat we willen.

Dus met het oog op de forum-uitstraling blijft de maximum grootte van avatars op 10KB.

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het wel handig om de mod/redactielid/admin een eigen logo te geven, zodat die groepen makkelijker herkenbaar zijn voor anderen. Het hoeft niet, ik gooi slechts een slecht stuiterend balletje op ;)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa beetje onnodig. Er staat toch al boven de avatar in een kleurtje XBW Moderator, XBW Redactie, Administrator, Administrator++ of XBW Bazin.

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ze hebben toch al de gekeurde tekst onder hun naam staan. dat valt toch wel genoeg op...

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies :)

13. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik pas aan toen ik dit al gepost had, de slechtstuiterende bal is niet eens meer van de grond gekomen |:-

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maar je hebt momenteel zelf ook een knipperende avatar. Beetje tegenstrijdig hè ;)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Darkwing ook ... ;) ... maar ze hebben een punt ... ach ja ik kon het proberen ... niet geschoten is altijd mis ... ik leer hier maar mee leven ... :D

16. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil wel een schuingedrukte naam or, met daaronder mn rode tekst.. 8)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Orcrist heeft toch maar een klein gifje. Ik denk dat er bedoeld wordt dat er bij mogelijkheden van 30kb, er ook grotere gif-bestanden komen, die meer en meer "knipperen". Zo gaat het net op een kermis lijken.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies :)

//Elgee, jij snapt het, voor de tweede keer al! :D

19. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die kleur van DW's avatar toch behoorlijk kermis :)
    Mijne is veel rustiger

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke kermis met zwart en lichtgroen.:{
    Met "kermis" bedoel ik dat de avatar te veel animaties krijgt. Dus veel beweging in de avatar. Bij Darkwing zie ik geen kermis. Eerder een rustige verandering van Darkwing in Admin.
    Voorbeeld: stel dat op mijn avatar de blauwe lichten gingen knipperen, de mensen gingen, dan krijg je een vorm van "kermis".
    Als je dit zou doen krijg je hetzelfde effect als bij signatures die te groot zijn; de aandacht wordt afgeleid van de post.

Laatst bewerkt: 7 jan 2005

Deel Deze Pagina