1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

"Grotere" Avatar >10KB

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 jan 2005.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben belangrijk, ik mag opvallen :cool:

2. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: discriminatie

Nee hoor grapje, je verdient het :)

3. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Men is ook nooit tevreden. Wees blij dat je een avatar mag hebben.

4. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar vaak heb ik een mooie avatar gevonden alleen dan is ie te groot en das best kut.

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeur over een paar kb extra voor een klein lullig plaatje. Zoals Virus666 al zei: een gegeven paard (10 kb) moet je niet in de bek kijken (vragen om 30 kb)!

6. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bijwerken dan. Die van mij was ook te groot, maar die heb ik gewoon wat bijgewerkt met paint, en voila, hij past.

7. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    90x90 px en 100 kb gif pic is op veel fora (tweakers en fok!) en daar werkt het.
    ik kan me niet voorstellen dat meer dan 5% van dit forum nog met 56k modem zit (zelf denk ik eerder 2% ofzo)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm ...Got (Gathering of Tweakers) 60x60 en 10kb hoor volgens mij ... een avatar is je identiteit ... ik verwacht trouwens ook niet dat iedereen flitstende avatars gaan gebruiken .... Ik in ieder geval niet ;)

Maar de admins hebben het besproken en we moeten hun mening respecteren

9. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    GOT is 100 kb _0/ en idd hebben ze daar 60x60 maar op de meeste andere forums is dat 90x90 oid.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik pleit absoluut niet voor meer pixels. Dat wordt gewoon een chaos, meer avatar dat tekst in je post. Meer kbs zou leuk zijn, maar ik ben altijd tevreden geweest met 10kb, dus waarom nu niet.
    De Admins hebben gesproken; Case Closed in mijn ogen.

11. Un Über männer

Un Über männer Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het is goed zo dus, deze zijn groot genoeg.

12. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    kvind et wel een goed id om de avatars groter te maken, wrm niet?
    (jaja ik heb deze draad door gelezen maar dan nog)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom wel? En als je deze draad dan helemaal heb door gelezen, waarom vraag je dan nog waarom het niet kan?:confused:

14. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met deze grootte dan ?
    Dit is toch best net of je een half uur op iemands avatar gaat geilen.
    iig dat is mijn mening dan ;)

Edit: Mja mss komt dat omdat het me niet zo veel intereseert, kheb nu nog steeds geen avatar dus O-)

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  15. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het te maken heeft met je identiteit, je hebt zo meer mogelijkheden.

16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof je je complete levensverhaal wilt gaan vertellen in een avatar... 8) . In de green mile zijn meer dan genoeg threads om ervoor te zorgen dat mensen hun verhaal kwijt kunnen. Een grotere avatar is niet nodig, je ziet zo ook wel wie het is. Een avatar is nog altijd meer herkenning, dan een levensverhaal eruit opmaken. Ik kijk bv. eerder naar de avatars, dan naar de namen. Dus het is helemaal niet nodig om je verhaal kwijt te kunnen, voor sommige mensen met flinke ego's op dit forum is 10mb dan nog niet zat *) .

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens. Het aantal kb's vergroten is eigenlijk alleen voor diegene die grotere gifjes willen gebruiken. Je kan iedere afbeelding verkleinen naar 80x80 en dan kom je (als je het slim doet) nooit boven de 10kb. Ik zie niet dat iemand nu niet zijn identiteit kan vertalen in zijn Avatar (ik begin levensbeschouwelijk te lullen8) ).

18. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zat plaatjes tegengekomen die ik heel erg mooi vond, die waren 80x80, maar wel iets van 17 kB. Dit plaatje kwam pas op de tigste plaats, maar omdat de grootte het niet toestond moest ik deze nemen. Het voordeel met net iets meer kB is dat je een mooiere (lees: gedetailleerdere) avatar kan maken/gebruiken. En dan hoeft hij helemaal niet animated te zijn.

Je kan ook heel makkelijk het gebruik van gif-bestanden uitschakelen, kan er ook geen animated avatar gebruikt worden.

19. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Dan verklein je het plaatje toch (niet in grootte, maar in kb's) in photoshop :confused: ? Ik zie het probleem eigenlijk niet...

20. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wel beschikken over Photoshop O-)

Deel Deze Pagina