1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grrrrr waar blijven de RPG's!!!??

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kaneda, 15 apr 2003.

  1. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of Nintendo eigenlijk nog wel met zoiets nieuws voor de Gamecube aan komt zetten, het gaat niet echt goed met ze, nog effies wachten en dan concentreren ze zich alleen nog op de opvolger en de gba misschien. Dat is hoe ik het zie, steeds meer mensen ruilen hun Gamecube en PS2 hier in Alkmaar voor een Xbox in. De Xbox is hier best populair, veel vrienden van me hebben er ook één. Ik zit zelf nog erg te wachten op Fable, om het thema van deze thread niet een teveel praat slecht over Nintendo imago te geven.
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja inderdaad bijna al mijn vrienden hebben een xbox, eentje heeft laatst zijn cube geruild voor een xbox. Dus ik ken maar nog 2 gasten met een cube.
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    En Live! , dat doet het hier ook al erg goed, ik en mijn vrienden hebben en/of krijgen het allemaal, is wel cool dat ik en mijn broertje alle bij een Xbox hebben op onze kamer met beide Xbox Live!. Ja we hebben hier 2 Xboxen staan.
    Hoop echt dat True Fantasy Live Online wat wordt en niet te duur wordt, dat zou weer een hele hoop vrije tijd opslokken. Fantasy Star online trekt mij volgens mij niet zo dus die laat ik denk ik links liggen. Wel heb ik nu ook Shenmue 2 besteld op de X-bazar hier, lijkt me zekers en gave game.
    Ik vind het opzicht ook wel cool als er meer van die manga achtige rpg's enzo naar de Xbox komen.
     
  4. x-prophet

    x-prophet You will know fear

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    tja als je het m ij vraagt komen ze volgend jaar
     
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet je wat het is met Japan? Die Jappaners kopen alleen maar dingen die uit Japan komen. Ook westerse automerken gaan daar minder of andere westerse electronica. Het was dus eigenlijk te verwachten dat de xbox (Amerikaans) daar slechter zou gaan lopen.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup, elk spel is dus een RPG. Precies mijn punt, thank you! :9
     
  7. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    zeker niet.. :eek:
     
  8. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als jij onder RPG iets anders als Role Playing Game verstaat zoals bv. :

    1. Real Promoted Game.
    2. Redactie Playes Game.
    3. etc........
     
  9. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Kobold zou het zeker goed doen in een RPG, ehm wat bedoel ik nu?
    BMX XXX misschien?
    Eh no certainly not.
     
  10. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat de Xbox ooit het licht nog eens goed zal zien in Japan en dat we daardoor echt meer goede Japanse games krijgen, het mooiste zou ik vinden als we een welliswaar offline Final Fantasy zouden krijgen die helemaal qua functies en grfx op de Xbox afgesteld zou zijn. Een Final Fantasy net als deel VIII of X.
     
  11. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou Xbox 2 met nog betere launch- games aan moeten komen dan de PS3 op het moment van verkijgbaarheid en dan zou de Xbox2 kunnen winnen. Met een eerlijke start dus.
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    En elk spel is een FPS, een adventure en een platformgame! Waarom ook niet|:-
     
  13. x-prophet

    x-prophet You will know fear

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dat in godsnaam (sorry) met RPGs te maken? we hebben het toch over RPGs of niet dan. komt ie aanzetten met autos
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    omdat de meeste RPG's toch wel uit Japan komen.
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    het land van de reizende zon en de hele kleine mannetjes die uren achter hun pc zitten om een beetje games voor ons te maken :p
     
  16. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    niet alleen voor ons, maar veel heel gamend aarde:cool:
     
  17. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ja duuhuu
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is een vergelijking. De Jappaners willen geen RPG maken a la Final Fantasy voor de xbox omdat de xbox niet populair is in Japan, net zoals zoveel andere westerse producten.
     

Deel Deze Pagina