1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gsus zoekt club

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 30 jun 2011.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik ben lange tijd inactief geweest maar ben weer actief op zoek naar een club. Ondertussen heb ik behoorlijk wat ervaring met Profclubs in Fifa11 met al meer dan 1000 wedstrijden (no-life). Met een rating van 7.1 (zegt overigens niet veel).

    Mijn beste posities zijn SP, LAM / LW en eventueel GK of CV. Ben redelijk vaak overdag online, vanwege de vakantie. In de avonden na een uur of 7 / 8. Ben daarnaast ook sterk in corners en vrije trappen. Mocht je mij een keer willen uitproberen meld je dan via xbox live: Gsus is on GHB of via een post in dit topic.

    Ik sta open voor elke club! Just let me know.

    Later!

    Joris
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zoek nog een spits bij de Toppers, interesse?
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, wanneer zijn jullie online?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ligt eraan, eigenlijk wanneer we zin hebben. We hebben paar weken terug echt elke avond gespeeld van half 8 tot 10 oid.
     
  5. BleedingThub

    BleedingThub Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt mij al toegevoegd op xbox, als je vanavond online bent stuur ik je eens een parry invite, zijn 3 belgen en 1 nederlander, 6160ptn. posities die open zijn enkel ST in de huidige formatie dus komt goed uit.
     

Deel Deze Pagina