De BMW reed verassend goed, ookal had ik m niet voor dit cirquit uitgekozen. Leuke 1e heat gehad. Ik kon Cold maar niet voorbij omdat ie iedere keer met ijn Porsche lekker kon weg accelereren uit de bochten......payback time voor Jimmy... ERg KU. van die disconnect ik zat er zo lekker bij......
Beelden van de openingsronde van Race 2, met o.a. de onfortuinlijke crash van Coldzero op beeld. https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/62076092
Vanavond oefenen op Cota? Edit: @asjemenou75 weet jij al onder welke omstandigheden er geracet wordt over twee weken?
Wat een domme actie van die domme Porsche rijder zeg. Die domme Porsche rijder houdt in eerste instantie de heleboel op, zit vervolgens dom aan de buitenkant en wordt binnendoor geweldig mooi door een McLaren en een geweldige BMW rijder gepasseerd en die domme Porsche rijder blijft vervolgens op een domme manier doodleuk in de dooie hoek van die geweldige BMW rijden .....dat is vragen om problemen. Helemaal terecht dat die domme Porsche rijder (welke amateur was dat eigenlijk?) door die achteropkomende Caddilac vervolgens op een volstrekt legale manier gecorrigeerd wordt en in de rondte wordt getikt. ...ook al stond de fysieke schade uit, de psychische schade die door die domme Porsche rijder bij die goede BMW rijder was veroorzaakt was exceptioneel gigantisch. Op een niet te bevatten manier kwam die goede BMW rijder door alle gigantische negatieve vibes van die domme actie door die domme Porsche rijder in een alternatief universum terrecht. Hulp wordt nog gezocht voor die goede BMW rijder. Ik zal het e.e.a. melden aan de Fia en ik denk dat hier nog niet het laatste woordje over gesproken is..... sorry Cold ik had je niet (in de muur) gezien.....eigenlijk had ik deze actie moeten uithalen in de laatste 100 mtr van heat 1 op Sjimmie de Rukker....maar ja, das achteraf.....auw die doet oiok nog pijn
Ja zoiets ja....anyway: COTA: Quali: 16-07-2018: 10:00 uur; Droog / Bewolkt H1: 16-07-2018: 13:00 uur; Droog / Onbewolkt / 12 rnd H2: 16-07-2018: 22:00 uur ;Droog / Bewolkt / 18 rnd / Pit in ronde 12 t/m 14
Heren, Eindelijk heb ik mijn weg gevonden naar jullie forum. Ik ben de ‘snackbar’ van DutchGt3 en beheer de website Jullie hadden het over 2 poolse dames?? Groetjes!
Hey daar heb je niks aan gemist, tenzij je net zoals ik smerige sokken hebt! Ik stuur je ook ff een PM (zie je inbox op het forum)
Uiteraard toch? En daarna als een speer weer RDR2 opstarten voor nog ff Kan al zo weinig gamen vandaag met 020-010, Barca-Madrid en F1