Opkomend rechte stuk is een mogelijkheid, de bocht rechtaf onder de brug door, alsmede de 1e bochtencombinatie. Daar zijn namelijk meerdere snelle lijnen. De eerste door het snelheidsverschil en de grootte van de ballen van de coureur, en die bocht voor de tunnel vanwege de 90 graden bocht waarbij je hem aan de binnenkant kan zetten bij het aanremmen.
Je kent Suzuka toch? Dat stuk waar de baan elkaar overlapt en de auto's elkaar kruizen. Dat is geen kruizing, dat zou zo gevaarlijk zijn. Stel je voor! Dus hebben die slimme japanners een gat gemaakt in de grond, waar de ene rijbaan doorheen gaat. terwijl de andere rijbaan er over heen gaat! Een soort Aquaduct, maar dan voor rijbanen! Vet slim enzo! Bocht 9 zegmaar
Ik heb Sakitto eens langs Suzuka gelegd.. En er lijken eigenlijk maar drie secties significant anders te zijn.
Afgelopen maandag heb ik nog wat plaatjes geschoten van heat 2 @ Nurburgring. Ik werd echter al snel uitgenodigd om mee te racen met de op dat moment online zijnde mensen van XBW/DGT3, en racen is nóg leuker dan fotograferen. Het voornemen om iedereen mooi op de foto te zetten is dus niet gelukt. Foto's hieronder zijn geresized naar 50% van de oorspronkelijke grote, zodat ze wat makkelijker uploaden. De plaatjes zien er in alle gevallen op de xbox een stuk beter uit dan hier op m'n computer, en sommige plaatjes kunnen als je het mij vraagt zelfs prima dienen als achtergrondje van je xbox Mijn doelstelling om als eerste bij bocht 1 te arriveren was gelukt! Zéér geslaagde start dus
Dat zeg ik. Degner 1 en Degner 2. Algemene kennis Net zoals 130R, Spoon, Eau Rouge, Blanchimont, Corkscrew ect. Niet 'die bocht voor die tunnel'
Ik dacht, degner zal wel weer één of ander scheldwoord zijn uit die vage superheldenfilms zijn die nerds kijken. Maar blijkbaar is het een bocht in een circuit die alleen bekend zijn bij nerds! Excuus!
Was blij dat de pit window zo vroeg kwam, kwam de DQ in ieder geval niet op het einde. Wat een drama zeg... De AMG was op COTA echt genieten, in Japan leek het meer op schaatsen. Bizar weinig grip, had elke bocht het gevoel dat ik hem kwijt kon raken. Snel vergeten.
Hadden meer mensen last van de FFB die helemaal wous gaat? Vorige week had ik eindelijk weer eens een leuke race met Project Bugs maar gister was het (zoals meestal) weer een frustrerend potje racen. Het is net of je op een hele slechte klinkerweg rijdt, moeite met insturen, op rechte stukken schokt ie van links naar rechts als een malle en ik heb werkelijk alles al geprobeerd het afgelopen jaar om het goed te krijgen. Project Bugs is ook de enige game waarbij ik deze problemen ondervind. Als ik de pits uitrij weet ik direct hoe laat het is, want om de 3 seconden ongeveer dan lijkt het wel of alles uit elkaar trilt terwijl ik met 80 de pits uitrij in een rechte lijn. Het heeft voor mij weinig zin om een kampioenschap te rijden op deze manier. Ik heb geen zin meer om te testen want in de TT rijdt ie wel normaal maar wanneer ik in een lobby met 10/11/12 auto’s kom (AI of gamers maakt niets uit) dan gaat alles weer helemaal fout met de FFB. Hebben meer mensen hier last van? Klaag er bij DGT ook al tijden over en ik flikker (met alle respect) die game echt in een hoek vandaag of morgen. Hoi he!
Als Assatto Corsa een goede multiplayer had met custom lobby’s was ik daar naar overgestapt. Die fysics voelen daar tenminste wel altijd goed. Maar ik heb bij Project Cars 2 er de laatste tijd geen last meer van. Misschien omdat ik altijd met een standaard setup rij?
De huidige stand na einde periode 2. Tender is periode kampioen geworden. (na aftrek schrap resultaat staan zowel Tender als Jimmy gelijk in de periode, uitslag laatste heat geldt dan) In het schema zijn de bonus punten reeds verwerkt. Aankomende week geen race. Daarna 2 weken endurance races ( 1 heat van 90-100 min) met dus dubbele punten voor de uitslag (20-18-16-14 etc etc.). Er is geen schrapresultaat in de 3e periode.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik er niet 2 december a.s. , wie kan de hosting en wedstrijd begeleiding die avond overnemen? Ik zal voor donderdag 29 -11 brieving posten met lobby settings. Er zullen iig buien zijn op Silverstone, maar ook droge periodes. Pitstop window is volledig vrij.