1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. Ik wil het wel van je overnemen
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Met RDR, waar ik midden inzit, en BFV, waar ik nog aan moet beginnen, geen tijd/zin om valuable gaming time te investeren in een vrije training. Kwartiertje quali is te kort om dat soort dingen te testen.

    #firstworldproblems
     
    B Tender en DapperDamhert vinden dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Heftig avondje voor mij gisteren. In de kwali op Softs een prima auto, in beide races op Hard een auto die érg nerveus in de kont was. Als ik vooraf geweten had dat Softs tot het einde door konden, was ik daarvoor gegaan. Ben erg blij dat ik slechts 1 keer gespind ben en 2x een podium te pakken heb. Vooral de start van race 2 op felblauwe hards was enorm pittig de eerste 2 laps. Felicitaties aan Sjonnie die een erg lekkere entree in onze serie maakte. Kon in race 1 nog een beeeeeetje druk zetten, maar je kwali pace + fastest race lap waren ongenaakbaar.

    @DapperDamhert, welk stuur en welke FFB settings gebruik je?
     
  4. CSL Elite Mclaren en rij op advies van Sjonnie op informative ffb. Dit had ik eerst op raw staan. Vorige week was er geen vuiltje aan de lucht. Lijkt somehow echt aan de lobbies te liggen=(

    Vibration en FEI staan op 0, driftmode op 2 (vond ik zelf ineens een stuk beter aanvoelen), FFB op 30 en Sens 440.

    Flavour informative, gain 60, volume 44, tone 30, FX 34 en menu spring 0.01
     
  5. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    B Tender vindt dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heerlijk gereden gisteren! @Sjonnie1989 was onnavolgbaar, zowel in heat 1 als heat 2, en pakte daarmee mooie overwinningen, proficiat!

    Heat 1 was een beetje dubbel. Mocht op P3 starten en ik racete met twee doelen in mijn hoofd. Enerzijds 'overleven' en geen enorme fouten maken op de gladde cerbstones en met de strenge slowdowns, anderzijds @Jimmy J. 'opjagen'. Langzaam ontstond er een gaatje achter me en kon ik dus redelijk gaan pushen zonder dat gelijk P3 in het gedrang zou komen. Wanneer ik pushte bleek ik redelijk in de buurt van Jimmy, maar twee foutjes van mijn kant zorgde er uiteindelijk toch voor dat ik al snel het uitzicht op P2 uit m'n hoofd moest gaan zetten.

    Heat 2 ging beter. Ik startte op softs, die het koud wat beter doen dan de hards. Hier profiteerde ik na de warmupronde tov @Jimmy J. die op hards rondreed. Kon hem daardoor snel pakken, heb zelfs nog eventjes eerste gelegen, maar moest die plek ook weer snel opgeven aan de snellere Sjonnie.

    Was een lekker avondje zo! :)
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Grafiekjestijd!!
    @GoldPwnageNL lijkt het hardst van allemaal getroffen te worden door de schrapresultaten. Ik zei gisteren na de race al: die jongen heeft geen slechte races, dat is z'n zwakke punt :p

    [​IMG]
    NB: Hierboven t.b.v. de overzichtelijkheid alleen mensen meegenomen die niet (te)veel races hebben moeten missen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2018
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  8. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Dit is een beginversie! Ik ben nog bezig met de update en de poster voor Dubai! WIP ;)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  9. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Voor de geïnteresseerden: We doen straks met de DGT3 groep een hommage aan de Macau GP met GTE, TCR en FC door de straten van Monaco! meer informatie volgt ;)

    [​IMG]
     
    DapperDamhert en markdevries78 vinden dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Heel leuk idee maar ben helaas verhinderd om mee te doen.
     
  11. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    As promised: De officiële posters voor de GTE races op Silverstone en Dubai:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik kijk er alvast naar uit! ;)
     
  12. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Super vet!
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  13. Mooi gedaan weer Niels!
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Kunnen we trouwens voor een Volgende cup niet TC's gaan rijden? En dan het liefst 5 weken lang op Monaco!
    Is namelijk de enige baan waar ik op snelheid @Sjonnie1989 bij kon houden qua rondetijden (ik was zelfs sneller in de race <3)..

    Bedankt alvast voor het begrip.
    #bidvoorditkind
     
    Sjonnie1989, markdevries78 en hillss vinden dit leuk.
  15. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Was wel fun ja met die TCR door de straten van Monaco:D
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Toch zou ik nog graag F355 cup willen rijden :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Heb er wel een tientje voor over
     
  18. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    Mugello en Fiorano krijg je er ook bij O-)
     
  19. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Gaat mij vooral om die F355. Vroeger, heel lang geleden, had je in de arcade en ook op de sega saturn geloof ik F355 challenge. Voor die tijd super strak spel. Helemaal kapot gespeeld.
     
    Schuminiels vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina