1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GT3 cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 27 aug 2018.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Mijn start vanuit een aantal hoeken. Dat was toch wel erg lekker.

    https://xboxdvr.com/gamer/beltoon/video/65167167

    Prima race op een leuk circuit. Het is me alleen niet helemaal duidelijk waar ik zoveel tijd heb laten liggen. Enige fout die ik heb gemaakt is (10L) tanken tijdens mijn eerste pitstop, daardoor viel ik terug van P1 naar P4/5 met 15" achterstand.

    2e pitstop van banden gewisseld en weer 25L erbij gegooid. Toen kwam ik volgens mij met 25" achterstand op de leider de baan weer op en dat gat is gelijk gebleven. Uiteindelijk met 9L in de tank gefinisht (rekenen tijdens de race had goed uitgepakt) op P3.

    Jammer dat het enige gevecht plaats vond in de eerste 5 rondes, daarna was het een eenzame race.
     
    Jimmy J. en B Tender vinden dit leuk.
  2. Heren, mijn race was op alle fronten waardeloos! Dit had ongetwijfeld met te maken met het feestje van de avond ervoor. Echt alles ging mis. Ik had niet genoeg tijd om de pitstop strategie goed uit te voeren en was vergeten mijn tank vol te gooien. Stond dus al 50 seconden stil bij mijn eerste stop en bij mijn 2e stop banden gewisseld alleen had ik er weer meer dan 2 bar druk op waardoor ik er niets meer mee kon.

    Tot overmaat van ramp begint de kleine 15 minuten voor het einde te schreeuwen als een speenvarken waardoor ik op de babyfoon kijk en Jimmy helemaal vergeet en hem dus flink raak. Gelukkig heeft het voor de stand niets uitgemaakt maar als de kleine stil was gebleven had er dus nog een 6e plaats ingezeten door het wegvallen van Sjonnie.

    Nogmaals mijn excuus @Jimmy J. want het was een schandalige actie :'-(
     
    ColdzeroNL en Jimmy J. vinden dit leuk.
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Finished GT3/E CUP
    CUP Winnaar: Jimmy!!
    Runner-up: BTender

    Periode winnaar GTE: BTender

    Jimmy gefeliciteerd, Tender op 2 pntn knap!!, Sjonnie de snelste van het veld en toch als laatste in de cup eindigen ;), zal bij de volgend cup wel anders zijn denk ik.....

    Iedereen dank voor het meedoen!! Speciaal aan de mannuh van DGT3, nogmaals mooie aanvulling met jullie in het veld, is een mooie groep zo samen!!
    Ik stel voor om in januari/ februari weer ergens een kart middag te organiseren zodat we elkaar ook live eens zien!! Vrijwilligers die dit willen organiseren?

    Iedereen alvast fijne dagen en op naar een mooi einde en mooi nieuw race seizoen!


    [​IMG]


    [​IMG]

    IN JANUARI Start op MAANDAG AVOND. 20:15 uur. INFO Volgt!!
    N.B. DLC Ferrari Essential pack is nodig! (incl Mugello en Fiorano), laat even in een PM weten als je niet in bezit bent van het pack en deze niet (gaat/kunt) aanschaffen!!!

    [​IMG]
    Credits Schuminiels!!
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zelf voor het eerst lekker gereden op Dubai, nooit mijn favoriet geweest. Direct na de start een aanvarinkje met (naar nu bleek Schuminiels) waardoor ik achterstevoren stond en 15 sec verloor.....dat wordt pushen maar een endurance duur meestal lang. Overigens no hard feelings richting Niels want het was wel erg druk die eerste bocht.....

    Het volgende probleem was dat mijn tank niet vol zat....shit shit shit, vergeten te checken, tijdens mijn eerste stop dan maar voltanken en nog weer 15 sec extra aan de broek. Pas voor de 2e pitstop na 50 minuten) haalde ik Cold bij. Die kon vervolgens mijn tempo niet matchen waardoor ik dacht dat hij op een "lean" strategie reed. Daarna doorgereden om Hills bij te halen. Hills tussen mij en Cold in dat betekend wellicht nog opschuiven in het eindklassement t.o.v. Cold......doorknallen naar de volgende. In het lichter wordende Dubai begon ik de remlichten van Dapper te zien, dus dat zou mijn volgende plek wel eens kunnen worden en dan is Cold in de pocket :).

    Ondertussen kwam de kop ook voorbij, waarbij dus een "Oconnetje" werd uitgehaald door Dapper, waarbij ik die plek relatief makkelijk kado kreeg.....Helaas haalde Cold zowel Hills als Dapper nog in......

    Totaan de voorlaatste ronde geen penalties, toen alleen bij de allerlaatste bocht iets te wijd en ping, 1 sec aan de broek.

    Heerlijk gereden, leuk om toch verschillende strategieën te zien. Op naar de volgende cup!!
     
    Schuminiels vindt dit leuk.
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik had een heel moeilijk seizoen en een moeilijke zondag. Was gestart met te weinig benzine. Dacht met een korte eerste stint licht te rijden wat plekken te pakken maar was vergeten te rekenen op de tijd die het bijvullen kost. Wel rond p4 gereden na 6 ronden maar wist na 50 seconden pitstop dat ik niet meer bij de 1e helft van het veld kon komen. Toen geprobeerd op lean de race uit te rijden maar verloor in 2 ronden 6 seconden op Asjemenou dus maar weer teruggezet. Had mijn banden heel zacht gezet omdat ik de hitte van de baan wat vreesde maar daardoor in de nacht te koude banden om onder de 1.57 te kunnen rijden. Daarna nog bijna 70 sec aan de broek gekregen omdat ik de laatste bocht te wijd uitkwam en over de finish reed zonder de penalty ingelost te hebben. Pieke bedankt voor een leuke cup. Ik kijk al erg uit naar de f355 en de rest bedankt voor toch hele leuke avonden.
     
  6. markdevries78

    markdevries78 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    50
    Heren, bedankt dat wij het end van het seizoen mochten meemaken. Zo dag lekker gereden, goede pace maar helaas slechte pitstop tactiek (gelukkig heeft staat er geen carwash in de pitstraat anders had ik deze ook nog we even meegepakto_O). Nog wel een leuk duel met Schumi gehad, voor de rest weinig duels tegengekomen in de race. Jimmy gefeliciteerd met je kampioenschap e Pieke bedankt voor de organisatie. De F355 challenge wordt lachen:)
     
  7. Schuminiels

    Schuminiels Racing is in my blood!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    380
    @Jimmy J. proficiat met de titel! @B Tender proficiat met de GTE periode! Aan iedereen: Fijn dat ik deel mag uitmaken van deze series! Jullie zijn stuk voor stuk aangename mensen en respecteren elkaar! Het zorgt ervoor dat ik me elke raceavond amuseer! Cheers! Op naar een Leuk F355 seizoen! Als klein kind heb ik deze nog zien racen op Spa tijdens de Ferraridays O-) . Dat waren mooie tijden! Alhoewel ik de 488 Challenge ook wel kan appreciëren ;)! Elke Ferrari heeft een soort magie... Deze F355 Challenge rond Fiorano, Mugello en Imola laten rijden bezorgd mij kippenvel... zelfs in de game! Ja , ik ben een Ferrarifan :+:lol:

    Daarom speciaal voor jullie! Teaserfilmpje voor de F355 challenge!

     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dank iedereen en vooral Asjemenou! Leuk dat de lobbies weer wat voller zijn, dat maakt het racen ook wat leuker.

    Uiteindelijk nog P4 dankzij de schrap resultaten, helaas te veel races gemist om mee te doen voor het podium.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :eek::eek:van mijn kant nog geen dankwoord!!


    @asjemenou75 bedankt voor het organiseren van deze supergave cup! Met een mooie tracklist, brute auto's, gevarieerde omstandigheden en je strenge maar rechtvaardige oordeel in (spaarzame) momenten die daarom vroegen heb je alle ingrediënten aan ons allemaal gegeven om er iets moois van te maken!

    En we hebben er als je het mij vraagt wat moois van gemaakt! Ookal reden we in allerlei verschillende auto's, het was eigenlijk bijna altijd spannend op de baan, zowel wat verder naar voren als wat verder naar achteren. Ik heb genoten van de races, de vele spannende maar cleane gevechten met jullie allemaal, en ben blij verrast en stiekem ook wel een beetje trots dat ik tot het einde mocht meestrijden voor het bovenste trapje, samen met @GoldPwnageNL en @Jimmy J.. @Jimmy J. /Jeremy vak harte proficiat met het kampioenschap, knap gedaan en wel verdiend!! Je was altijd snel en wist nog wat extra's te vinden op momenten die er echt om gingen:):thumbs::thumbs::thumbs:

    Persoonlijk hoogtepunt was Nurburgring race twee. Op een natte opdrogende baan achteraan gestart en vooraan weten te finishen. Ronde na ronde close racen in die regen toen gaf echt een kick!

    Op naar 2019:)
     
    asjemenou75, Beltoni en GoldPwnageNL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina