Voor de rest, voor mij geen gelukkige races, qua uitslag dan. Wel weer leuk geraced tegen Hills en voor deze keer dan nog met Rossi......(dat zal ongetwijfeld volgende week al anders zijn) Mooi dat hij weer meedoet. Nu nog ART aka @DutchOwnage weer aan de slag. Ik ben wel heel erg benieuwd waarom ( en met name door wie (naam en rugnummers) jij gebanned ben) Graag plaats, datum en tijd ff aangeven, IK als PRESIDENT (Nee ik leid niet aan narcisme, dit zijn namelijk gewoon feiten) van XBWRacing heeft zo natuurlijk zijn connecties met XBOX/Microsoft......of was de xbox nou van niettendo of apple????? Dan m.b.t. race incident 1e bocht heat 1. Kimi was fout, zoals altijd, ookal is het niet zijn fout, toch is het zijn fout .... Maar voor zover ik dit ga classificeren, ja Kimi had kunnen remmen, maar Cold maakte ook een beweging naar links (imo niet opzettelijk) waarop niet te reageren is en Beltoon is het echte slachtoffer (er moet nu een zielig viool deuntje klinken, maar dat lukt mij niet op te uploaden). Met 4 man door die bocht is krap, dan moet er gewoon 1tje liften anders is er een grote kans op bowling.....Degene met brains die lift.... Anyway, zoals in de aanleiding tot dit betoog, een raceincident. PUNT Succes met de voorbereiding in NY. Ik ben er al http://www.theglen.com/?homepage=true en sta al ergens op de foto in de OP, omringd door die mooie vrouwen.....cheers
Deal! Ik zal zorgen dat ik binnenkort eens in de buurt van jou ga stappen en ik 's nachts aan kan bellen. Kijken of je open doet
hahaha, heerlijk dit! Ik wou dat we een president hadden in dit land die met zo'n stalen vuist regeerde als jij. 1 iemand is de zondebok en dat blijft! PUNT!
Waar ik voor de stuurtjes-gebruikers onder ons nog benieuwd naar was... Hoe is jullie voetenwerk ingestoken? Gasgeven met het rechterbeen en remmen met het linkerbeen, of beide met het rechterbeen? Ik doe het zelf eigenlijk altijd allebei met het rechterbeen. Mijn linkerbeen dient eigenlijk als een soort voetensteun waar m'n rechterbeen op rust als ik aan het racen ben (zonder koppelingspedaal).
Verschillend per auto. - Auto's met Sequentiële versnellingsbak, waarbij ik met flippers/schakelpook schakel: Rechts gas, Links rem. - Auto's met handbak: Rechts gas en rem, links koppelen. Als ik niet hoef te schakelen bij een bocht, dan wil ik ook nog wel eens remmen met links. - Auto's op een oval: Rechts gas en rem. Ik merk nog wel dat sinds ik met ABS uit rijdt, ik beter kan doseren met rechts dan met links bij het aanremmen. In forza motorsport schakel ik echt altijd met H-pattern. Bij het driften wil ik dan nog wel eens iets aanremmen met links om de kont weer naar buiten te laten komen terwijl je aan het glijden bent. En voor de rest natuurlijk handrem.
Tijdens de start: Koppeling in met links, rechts op de rem (om rollen op een helling te voorkomen). Ding in de 1, en als de lichten bijna op groen gaan, rem los en verplaats het rechterbeen naar de gas. Koppeling op laten komen en vervolgens remmen met links, gassen met rechts. Maar jij zit met je linker voet in de knieholte van je rechterbeen? Gaat je been niet onwijs 'slapen' daardoor?
Nee m'n knieeën / knieholtes komen niet bij elkaar in de buurt. Ik heb de hak van m'n rechterbeen op de bovenkant van m'n linkervoet rusten. Een houding die ik een beetje heb overgehouden aan de tijd dat ik met Wheelstand racete en m'n hele pedalenbak omhoog klapte als ik te hard m'n rempedaal indrukte. Dus ongeveer globaal zoals de dame hier zit, maar dan met een veel horizontalere linkervoet, en een rechtervoet die ook echt rust op de linker EDIT: En zo'n jurkje heb ik alleen aan tijdens ovalraces.
Ik race ook met de wheelstand en heb daar in benauwde situaties inderdaad ook last van! Afgelopen race spinde ik ergens bijna en toen trok ik m'n hele stand scheef. Rechte stuk was gelukkig lang genoeg om hem weer een beetje te positioneren
Ik ben zo blij dat ik mijn pedalen inmiddels vast heb staan. Was echt zo klaar met het positioneren van mijn pedalen tussen de bochten door. #neverforget #nooitmeer #fitgirl #greentea
Kimi heeft het opnieuw weer helemaal fout, want ik heb het zo: - Auto's met Sequentiële versnellingsbak, waarbij ik met flippers/schakelpook schakel: Rechts gas, Links rem. - Auto's met handbak: Rechts gas en rem, links koppelen. Als ik niet hoef te schakelen bij een bocht, dan wil ik ook nog wel eens remmen met links. - Auto's op een oval: Rechts gas en rem (dus #metoo) M.b.t. het verschuiven ik heb ook de wheelstand, maar aangezien ik de 17 kg lichte pro pedalen erop heb staan (in GT Style) i.c.m. de GTS plaat verschuift denk ik eerder mijn parket vloer dan de rest.... (P.s. nu stop ik met dit flauwe gezever...kimi)
Om even terug te komen op de 1e bocht.. Ik durfde niet eerder in te sturen omdat tender voor mijn gevoel naast mijn bumper zat en bang was te spinnen met een tombola tot gevolg. Mijn start was behouden en verloor hierbij veel meters en een plek maar volgens mij deed iedereen wel zijn best om ruimte te laten maar ook niet teveel te verliezen.
Als Kimi en Tender van plek waren gewisseld waren we allemaal veilig door bocht 1 gekomen. Ik rijd met mijn standaard TX pedalen met mijn linkervoet op de rem. Als ik de pro pedalen haal moet ik ook een losse shifter hebben. Als ik een losse shifter heb wil ik ook een ander stuurtje. Etc etc
Kijk, dit is dus waarom ik geen spaargeld overhoud. En ik wil wel met Tender wisselen, maar dan ook qua stand in het kampioenschap
Bedoel je dat je met mij wel clean kunt racen en met Kimi niet? Spoiler grapje, ik begrijp hoe je het bedoelt
De ban is inmiddels opgeheven, dat is 1. Heeft precies een week geduurd van maandag tot maandag 19.17 uur. MS is wat dat betreft wél punctueel. Nee tis heel simpel verder hoor. In Forza 7 had ik een klein akkefietje met een of andere Braziliaan. Hij tikte mij van achteren aan, aangezien ik héél veel Forza speel weet ik inmiddels wel wanneer een tik van achteren per ongeluk is of bewust, dit was er dus eentje in de categorie bewust. Heb op de baan mijn revanche op hem genomen, want échte mannen antwoorden op de track. Daarnaast heb ik 'm in het Portugees wat dingetjes toegewenst in een berichtje, en daar ging het dus fout denk ik. Had ik ook niet moeten doen maar so be it. Dit soort geintjes gebeuren dagelijks in die lobby's van Forza en 99 van de 100 keer zijn er geen problemen. In dit geval echter heeft deze dude blijkbaar mijn berichtje doorgestuurd aan MS, waarna de ban volgde. Beetje jammer dat ze geen hoor en wederhoor toepassen, maar goed ik had die dingetjes niet mogen zeggen natuurlijk. Iets in de trant van hoerenjong, mag niet punt. Dus dat was het, tis allemaal weer voorbij dus kan als het goed is weer lekker meelullen met jullie.