Ik had het niet over slijtage, maar puur grip Met hards kan ik harder door de Lesmo's, Variante Ascari en de Parabolica. Gek genoeg.
Denk omdat je op hard meer op de band kan leunen. Hij geeft meer weerstand tegen het gewicht van de auto die zich verplaatst van links naar rechts en omgekeerd.
Goedemiddag heren, Tot grote spijt zal ik er ook vanavond niet bij zijn... Morgen ochtend jaarlijkse controle (echo maken) aan mijn hart. Dus vanavond rustig avondje en vroeg naar bed. Have fun
Veel succes morgen Hills. Raceday! Heb er wel zin in maar vrees dat ik qua snelheid wel tekort ga komen
Genoten van de races. De auto voelde goed en het racen was leuk! Twee keer p2 ben ik heel blij mee! Heeft iemand, uitsluitend uit nieuwsgierigheid en ter lering van mijzelf, misschien de gelegenheid om twee filmfragmentjes van heat twee te maken: in ongeveer rondje drie m'n mislukte inhaalactie op Kimi in de laatste bocht, en in ongeveer rondje 7-8 m'n mislukte inhaalpoging op Rossi waar ik en coldz crashen? Niet om te vingerwijzing maar ok te checken of de dingen nu anders in elkaar staken dat hoe het voelde. Mijn replay van race twee sloeg zich niet op.
Ook een filmverzoek: race twee, ronde 9/10 voor Ascari. Heerlijk geracet, had de topsnelheid niet maar was in de bochten erg snel. Speciale tune die ik had getest, maar niet gebruikt, voor Watkins Glen. De extra camber deed zijn werk. Toch nog een overwinning meegepakt, dat is altijd lekker!
Met een ondersturende setup met 0 downforce gisteren aan de start verschenen. Voelde goed en vergevend in de time trial, maar met de koude banden in de daadwerkelijke race veranderde het helaas in een oversturend geval die moeilijk te controleren was. Te vaak gespind, maar al met al leuk geraced! Nu een nieuwe keuze maken voor de volgende rondes...
Hier wederom weinig succes. Race 1 met ultra low downforce gereden. Echter weinig mee getest. Dat bleek ook wel. Ik liep tegen hetzelfde fenomeen aan als @Jimmy J. ; na een aantal rondes kreeg de wagen steeds meer overstuur. Viel amper mee te rijden. Met een laatste positie als resultaat. Race 2 ging aanmerkelijk beter. Super veilige setup gekozen, wat heerlijk reed maar met een chronisch gebrek aan topsnelheid. Dus ik kon enkel profiteren van de fouten van anderen. Ging eigenlijk wel prima, echter had ik wéér te weinig benzine aan boord met een DNF tot gevolg. Zonde.
Je was lekker onderweg Rossi! De állerlaatste bocht van race 1, strijd om de overwinning: https://xboxdvr.com/gamer/azt-b-tender/video/61245477 Race-incidentje denk ik. Ik had de auto wat verder naar buiten kunnen houden, Kimi had hem misschien wat verder naar binnen kunnen houden. Dat ik daar een (gevoelsmatig) exact hetzelfde tikje mocht ontvangen van Kimi in de opening van heat 2 was wel een beetje jammer. EDIT: Weet niet meer hoe ik hem moet embedden. EDIT: en drie snelle plaatjes uit heat 1
Wow, vrij heftige tik zo. Ik heb oprecht niets gevoeld. Had wel iets onderstuur, maar dat je zo ver buiten de baan kwam had ik niet in de gaten. Voor de rest eigenlijk best lekker geraced, gezien de 0,0 voorbereiding en rigoureuze keuze om met 0 downforce te rijden icm softs mag ik niet klagen met 2 podiums. Voorafgaand aan de races achtte ik de kansen voor de NSX behoorlijk klein, maar dat ding liep beter dan verwacht zonder downforce qua topsnelheid. In race 1 zag ik zowel Tender als Jimmy er in leidende posities afgaan en voor de rest redelijk behouden gereden, gezien mijn gebrek aan training moest ik nog lijnen leren rijden en zo met een pace die 0.8sec tot 1,5 seconden per ronde langzamer was dan Tender, naar de finish gereden waarbij het nog spannend werd in de laatste bocht. Race 2 ging een stuk slechter. Na 6 ronden was de pace eruit, concentratie weg en was het meer corrigeren dan pushen. Pitten ging lekker en nog lekker gevochten met Tender op het einde. Dit keer had hij mij wel te pakken in de laatste bocht. Dus helemaal prima. P1 en P3. Ik vind het top voor zo'n kutcircuit
En de tussenstand; Jimmy is periode kampioen. Beltoon 2e en GoldPW 3e. In het schema zijn nog niet de 2 extra bonuspunten voor Jimmy verwerkt. Voor de volgende peridode is, naast de auto waarin je tot nu toe gereden hebt ook de Huracan GT3 voor iedereen uitgesloten. (Behalve Hills en United zouden hem mogen selecteren) Je keuze hoeft pas bekend te zijn bij de start op Long Beach! 14 oktober a.s.
Waarom wordt bij Gold het resultaat op Watkins Glen geschrapt en niet Monza? Dan is hij 2e omdat hij meer eerste plekken heeft behaald (denk ik). Ben in ieder geval blij met podium! Jammer dat ik er op Long Beach niet bij kan zijn, wel het leukste circuit van ronde 2. Stomme vakanties ook altijd...
Ooit komt er een dag dat we allemaal de OP gaan lezen. Nee hoor, hier had ik even overheen gelezen. Excuses. Edit: Pakt voor mij goed uit, Pieke op het juiste moment.
Kreeg ik gisteren in mijn inbox, is van de Dutchgt3series.nl Misschien eens tijd om onze voorzitter @asjemenou75 in 3-delig pak met een paar poolse hoeren die kant op te sturen en een 'Good deal' te maken..