Heb een plaatje gemaakt van de auto's, want daar had ik zin in, alleen #7 was niet groot in beeld, maar die is toch kaal. Jammer dat ik niet aan de pcars2 ga want mis het groepje wel.
Team kampioenschappen is nog niet Waar heb je die foto's vandaan? ziet er top uit! Je mag altijd in de party joinen voor de nodige vertier en 'godverdomme' geroep van de groep
Ik wijzig toch van nummer naar #49, lijkt mij wel gezellig om met @hillss in een team te zitten als hij dat goed vind natuurlijk.
Ja die edit limiet is eigenlijk een beetje irritant, maar helaas hebben we dat te danken aan een aantal andere leden. Je kan de openingspost wel gewoon editen geloof ik.
#973 graag. Startprocedure moeten we nog wel goed naar kijken. Op zich zou ik wel voor rollend zijn ivm creeëren van ruimte t.o.v. staande start (met name op krappe circuits) maar het systeem van PC2 is nog niet helemaal eerlijk.
Doe maar beter wel een name change aanvragen. Dat er in het verleden mensen doorheen zijn geglipt met een dubbel account betekend niet dat het mag.