JA! Tenminste, ik heb geen foutmelding gekregen en mijn Pcars2 gaf trots de melding: "Saved replays can be watched from the ...... tab" OID. Wat wil je terug zien? Alles wat meer dan 15 minuten van mijn tijd vraagt, kost €1,85 per minuut.
Rossi's spin, en bijbehorende ontwijkacties (Kimi/Tender) en boink (Jimmy) (bocht 1, van 2e of 3e vliegende rondje meen ik).
En de pit-exit van @B Tender, dat was ook allemaal behoorlijk krapjes Weet je nog welke ronde dat was Tender?
Ik had nog ongeveer 12 liter toen ik de pit inging, heb toen dus al 88 liter weggepist, dus met 2l per rondje is dat ongeveer 44 rondjes. Vlak daarvoor of vlak daarna kon ik ook Loyallronin maar nét ontwijken op het rechte stuk richting corkscrew; was superclose!
Eigenlijk willen we gewoon heel de race terug zien. Vanuit alle cameraperspectieven. Fix jij dat ff @Kimi NL
Misschien de pit exit tussen mij en @Rossi46, was ook mega close, gok ergens rond rondje 35 ish, had zo'n 72 liter verbruikt...
Toen ik gisteren de filmpjes bekeek dacht ik dat ook Jimmy. Je ziet het gewoon net te laat. Laatste filmpje heb ik trouwens gemaakt omdat ik het mooi vond hoe dicht ik achter tender kon rijden, zonder dat we elkaar geraakt hebben. Toch het verdienste van een cleane rijstijl van zowel hem als mij met voldoende ge-anticipeer. (wij van WC-eend.....) Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt, maar die heb ik gisteravond niet meer geupload. Overigens heb ik slechts de eerste 44 minuten van de replay van de race. De Pitsstops van mij stond er net niet op.
Tijd voor koffie met een racebriefing! Algemene informatie: Voor sommige racers is het moment eindelijk daar, het einde van de PCC is in zicht! Eindelijk verlost van die verdraaide Cayman met voorspelbare handling, z'n perfecte 50/50 balans en bandvriendelijk karakter. Voordat de vreugdevuren over het hele land, en bij onze oosterburen worden ontstoken, is het nog wel tijd voor een laatste race: a last hurrah! Voor het voorlopig laatste optreden van de Cayman, gaan we naar het geboorteland van de Porsche en op steenworp afstand van het pittoreske Halberstadt, dat weer op 384km van mijn woonplaats ligt, dat op zijn beurt weer in de achtertuin van Duitsland ligt. Een soort thuisrace dus! Oschersleben: Hoor je mensen nog wel eens klagen over de slechte wegen in Oost-Duitsland? en heb je weinig voorstellingsvermogen? Rijdt dan eens een rondje over Oschersleben. Een baan zo hobbelig dat ze in verregaande gesprekken zijn om de Dakar rally er te starten, die Duinen in Chili zijn er immers kinderspel bij. De ergste hobbels vind je in het begin van Sector 1, begin van sector 2 en eind sector 3. Bereidt je voor op een retourtje Thrustmaster, want met FFB op 100% gaat het stuurtje het zeer zwaar krijgen. 2e bocht Zolder is er niets bij. Timetable: 19:45 - Lobby open 20:00 - Start Practise (10min) 20:10 - Start Kwalificatie (10min) 20:20 - Start Race 1, staande start (30 min) 20:50 - 5 min pauze 20:55 - Start Race 2, rollende start reversed (45 min) 21:40 - Einde Lobby settings: Time progression: ON (2x) Tijd race 1: 13.00 uur, staande start Tijd race 2: 15.00 uur, rollende start, reversed Penalty's: ON Datum: 1 Aug 2017 Weer: Clear TCS: toegestaan ABS: toegestaan STM: NIET toegestaan Racelijn: NIET toegestaan Resetknop: NIET toegestaan tijdens de race, enkel bij crashes waarbij de auto op z'n dak eindigt. Bandenslijtage: Real Damage: On Mechanical Failures: On Pits: Automatische Pitlimiter, zelf rijden in pitbox. Ik zoek overigens voor de puntentelling nog de resultaten van vorige week. Heeft iemand die opgeslagen? Tevens weet ik niet van afgelopen race op welke positie @ColdzeroNL en @hillss zijn geeindigd. 11 en 12?
Ben benieuwd, Oscherschleben kan leuk zijn alleen is de eerste bocht een hel. Dat kan niet anders dan fout gaan. Zijn er al plannen voor een nieuwe cup? Zit ziek thuis dus kan wel even wat tests uitvoeren. Heb eigenlijk wel zin in een open wheel cup. Formula Rookie of Radical/Caterham misschien. @DutchOwnage, maak je geen zorgen. Niet de geweldig rijdende Seven.
Vorige week over gehad, paar ideeen: - V8 Supercars (Ford) - Formule Rookie / Formule Renault - Klassieke tourwagens (Ferrari Daytona / E Type / 240z etc) - Renault RS.01 - Ford Stock Car (met 3 ovals en 2 straten circuits) daarnaast is de GT3 altijd een veilige klasse, maar als er behoefte is aan een Pro/AM kampioenschap, dan zou ik graag een GT3 v.s. GTE kampioenschap doen. Allebei in de Ferrari 458.
Ik zou de GT3 weleens willen doen als open klasse maar dan juist zonder de Ferrari. En anders GTO, die wagens klinken echt bruut en hebben redelijk goede handeling, weet alleen niet hoe ze aan elkaar gewaagd zijn. PS ik was 11e zondag en Hills 12e.