Iedereen bedankt voor het deelnemen aan deze cup! ik vond de Porsche ook een erg fijne beginnersauto. Voor de volgende cup zou ik graag iets snellers willen rijden.
Gisteravond kan in de boeken als een "Wrecks to Riches" verhaal voor mij.
Gaf ik in de practise nog een hele mooie uitzetting waarom ik korte kwalificaties leuk vond, ben ik uitgerekend de persoon die 2x crasht met schade en in z'n laatste ronde het gras op moet om een blauwe Porsche te ontwijken
. Dus geen tijd en lekker achteraan.
Waar ik mijn geld had ingezet op een zeer rommelige eerste ronde, werd het de tweede ronde pas chaotisch. Van P11 naar P6 in 1 ronde en vanuit daar vrij comfortabel naar voren gereden.
Als iemand de replay van Race 1 heeft kunnen opslaan, zou hij/zij/het (#genderneutraal) dan mijn epische gevecht met
@asjemenou75 willen recorden?
Heerlijk clean gevochten met die man, waarbij zowel hij als ik voldoende ruimte lieten bij de eerste bocht, andere lijnen rijden mogelijk was en er goed op elkander geanticipeerd werd. Was echt leuk! Helaas werd dat gevecht beslecht door een aanstormende
@svennies die in mijn ogen een heel erg gave uitrem-actie inzette op zowel mij als Asjemenou (3 breed in de eerste bocht!) maar nog teveel snelheid had om een krappe bocht te maken en vervolgens asjemenou raakte. Erg jammer, want het had een heel erg tof gevecht kunnen worden tussen ons 3.
nog een verzoek aan de mensen die replays kunnen terugkijken. Laatste ronde tussen mij en
@B Tender . Waarom en hoe wij elkaar daar raken is mij compleet onduidelijk en ik ben er wel heel erg benieuwd naar (uit die clip van Jimmy wordt ik niet heel veel wijs).
Edit: hoeft niet meer!
Voor Race 2 wil ik graag iedereen bedanken voor het meewerken aan de herstart. Erg kut dat
@HRT WietHoK NL de strijd opgaf, aangezien het niet duidelijk was dat hij problemen had. Ik had geen enkel probleem gehad met een extra formatieronde, zeker omdat jullie o.a. voor mij een herstart wilden maken.
Race 2 ging in tegenstelling tot Race 1 helemaal nergens over voor mij. 2x gespint, 8x van de baan gegaan en een tijdje hopeloos achteraan gereden. Toch de pace kunnen vinden en mijn gat op de leiding, mede door fouten van hen, naar voren kunnen komen. Tegen het einde nog even gestreden tegen Tender (laatste ronde wederom) die er helaas af ging, gelukkig wel zonder mijn toedoen.
Na de race nog een paar rondjes Spa gereden met de V8 supercars. En op het lijstje van voorstander voor een V8 Supercars cup kan ik nu de volgende namen toevoegen:
B Tender, Hills en Jimmy. Naast de reeds bekende
@ColdzeroNL en ik.
Toch leuk, die drempels:
Ik zou dan ook graag iedereen even willen oproepen om in een vrij half uurtje even met de V8 Supercar te gaan testen (Ford Falcon), aangezien ik graag van iedereen een mening wil horen alvorens ik een keuze maak aanstaande Donderdag.
Woensdag-avond zal ik dan ook online zijn om een paar races/banen/auto's te testen, heb je zin om mee te testen laat maar weten. Rond 20.00 uur zal ik online verschijnen!
Klik om te vergroten...