Vol is vol pik!! En zo te zien is de hele groep er bij deze cup. Zoals ookal aangeven bij meer inschrijvingen komt er een reserve lijst, en wie weet AM groep en een Pro groep Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Huh? Cassi zegt hier toch gewoon vriendelijk 'prima jongens, veel plezier samen, (en wellicht tot de volgende cup)?' Dan lijkt zo'n onvriendelijke reactie terug me niet heel gepast.
Als Cassi gewoon mee blijft oefenen en zich prima gedraagt en serieus opstelt mag hij van mij ook meedoen in de toekomst. Kimi heeft ook zo'n periode gehad in zijn jonge jaren dus denk ook dat hij de laatste is die iemand buiten wil sluiten zonder reden.
Eens, zie de vorige pagina. daar heb ik netjes verwoord waar ik mij aan stoorde en dat ik hem bij een volgende cup weer welkom zal heten. Op voorwaarde dat zijn gedrag verbeterd. Uitgaande van het feit dat ik zelf ook mijn 'Enfant Terrible' fase in het cup-racen heb gehad, ga ik er vanuit dat dat wel weer goedkomt!
Dan las ik het vast anders dan jullie.. ik las het eerder op een manier van f#€& you dan maar. No hard feelings Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Je bent de eerste reserve @Surreallistic Ik ga er vanuit dat niet iedereen er elke avond kan zijn. Dus je komt ongetwijfeld nog wel in actie met de Cayman
Overigens sta ik er net als United in: geen tijd om uren te zoeken naar perfecte settings. Voor een redelijke setup houd ik me dus aanbevolen. Mag altijd via pb-tje. Idem voor pitstrategie. Had iig al wél de pitlimiter gemapped ;-) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
'Settings' brengen je de laatste 2-tienden. Zolang je niet in staat bent om 10 rondjes volle bak op de limiet constant binnen 2-tienden te rijden zijn het je skills die de beperkende factor zijn en niet de setup, en kun je imho het best je tijd steken in auto/baankennis ipv klooien met je setup. Temeer omdat je, vanwege gebrek aan consistentie, niet betrouwbaar de impact van tuningaanpassingen op je rondetijd kunt meten. Voor de duidelijkheid: ik schaar mezelf uitdrukkelijk onder de groep waarvoor tuning van heel beperkte toegevoegde waar is, en 'je' is niet naar jou gericht maar in algemene zin Zie bjvoorbeeld ook Racerblade die (nagenoeg) stock ons vaak de achterkant van z'n auto weet te showen.
Welke tijd? :-D Denk met name aan liters brandstof voor quali en race. Ik heb -geloof me, helaas- de tijd niet om daar uitvoerig voor te gaan zitten. Zit in mn "afstudeerjaar" (jaja, en dat op mn 38e), dus tijd is spaarzaam. Ook pitstrategie is best een dingetje. Keertje exta moeten pitten wegens de brandstof is zonde. En om de Kaaiman dan maar nokkievol te gooien is ook overdreven. Overigens, AM-volbloed hier ;-) As. Zondag kan ik zondermeer niet meedoen. Ik Doe vooral mee omdat ik het leuk vind met serieuze lui te racen die niet de intentie hebben om bij een mislukte bocht de eerstvolgende coureur eraf te rammen, aka forza-online
ja volgens mij wel Loyall zodat mensen niet alle radiators vol dicht gaan gooien en dat soort onrealistische dingen
Reed gisteren met vrijwel stock set-up redelijk eenvoudig naar pole op Brno. Had alleen Slicks eronder gezet en de radiator een beetje gesloten (75->65), dat laatste kan ik iedereen afraden. In de race was Kimi wel iets sneller. Uiteindelijk blies ik mijn auto op en kwam Kimi zonder benzine te staan in de laatste ronde. Cold ging er met de winst van door.