Zoals @ColdzeroNL al aangaf, beide gaan AAN. Goed om te weten dat beide opties in de game zitten. Ga ik aanpassen in de OP.
ligt aan de lobby instelling. Ik hoop vanavond een hele uitgebreide lijst te publiceren met alle lobby opties die ik ga gebruiken.
Ik hoop dat de pit limiter automatisch aanspringt als je onder de limiet komt. Scheelt weer een knop op je stuur toewijzen namelijk.
Doet die ook, ongeacht de instellingen. Wat Surrealistic alleen niet wil begrijpen is dat je wel gewoon moet remmen voor de pitingang. Een knop op de pit limiter zetten is totaal onnodig.
Schrijf ik dat dan nog racert? Ik tracht slechts op een ludieke manier uit te leggen wat er dan gebeurt als je er niet aan denkt. Of moeten we straks bij elke letter die we op het forum noteren hoe die geinterpreteerd moet worden. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoeveel ronden 1e heat 30 minuten en 2e heat van 45 minuten? Dan weet ik hoeveel liter ik moet meenemen.
Hoe zat het ook alweer met die nulresultaten jongens? Ik kan er het eerste weekend niet bij zijn namelijk Verder is het sinds deze week uit met m'n vriendin dus hierna ben ik weer elke zondag beschikbaar
Ooww... ik kijk nu pas weer op het forum. Ben erg druk met werk en heb even niet gekeken. Is het nu al vol??
We zitten qua aanmeldingen inderdaad al vol, wat ook Surreal merkte. Staat tegenover dat de praktijk uitwijst dat we zelden 100%-opkomst realiseren en er vaak wel iemand verhinderd is (zie bijvoorbeeld Jimmy die komende zondag verstek moet laten gaan). Daardoor is er met wat geluk toch voor alle geïnteresseerden elke zondag een plekje.
Lullig dat niet iedereen mee kan doen Mocht iemand een keer niet mee kunnen doen, dan zou ik het wel zo netjes vinden als men dit ruim vooraf door geeft aan de rest. Zo hebben de mensen op de reservelijst de tijd om zich op de race voor te bereiden.
Organiseer anders op bijv. woensdagavond een parallelcup met dezelfde auto en wagen> qua organisatie stelt dit dan niet zoveel voor en mensen die op zondag niet mee kunnen doen kunnen dan wel misschien meedoen.
Ik wil best een woensdagcup organiseren als daar animo voor is. Maar dan gaan we niet in dezelfde auto's rijden.