Heb er zin in! Ben alleen wel bang voor de Wiethok bug. Dat de kerel voor je, zonder contact, uit de bocht vliegt maar dat je wel de positie terug moet geven. We gaan het zien!
Daarom heb ik in de briefing vermeld dat je dat onderling even moet regelen, als het voorkomt. @ruud_p Ik heb volgens mij nog geen afmelding gezien. Zodra ik een afmelding zie, zal ik de éérste op de reservelijst taggen op het forum. Als er 2 afmeldingen zijn, tag ik de eerste 2 etc.
Zo moet dat mannen! Graag hoor ik van @Surreallistic of hij dit weekeinde aanwezig is bij de race. Zo niet, mag #2 opdraven!
Ik heb PC2 toch ff gescoord! Wat zijn de beste settings voor controller? Het stuurt en remt nog kut... Who can help me?
Láát waarschijnlijk.. In mijn geval bijvoorbeeld is het zondag afhankelijk of bepaalde visite op tijd naar huis gaat. Gaan ze op tijd dan kan ik (vanaf het begin) meerijden, anders niet. Maar het antwoord daarop weet ik pas 19.45. Zo zullen er vaker onzekere factoren zijn bij mensen zijn. Let wel: dit https://www.reddit.com/r/pcars/comments/74qbi9/ds4_setup_works_great_for_me/ Probeer die eens? Zie ook z'n comments.
Thanks! Ik heb de setting m.b.t. gevoeligheid maar beetje afgesteld. Gaat wel ietsjes beter maar wel heel erg wennen... Rally was nog drama
Als de visite er om 19:45 nog is, gewoon passief agressief je Xbox aanzetten. They'll get the message
Het spijt mij zeer Tender, maar dit vind ik een kul verhaal. We zitten momenteel helaas in de omstandigheid dat bepaalde forumleden op de reservelijst staan, omdat er maar 16 rijders mee kunnen doen. Dit puur doordat zij net te laat waren met aanmelden (alle slots waren binnen 24h vergeven volgens mij). Voor hen is er feitelijk geen alternatief, aangezien de wijze waarop wij - op de Xbox - racen nergens anders in Nederland te vinden valt. Zij kunnen nu enkel vanaf de zijlijn toekijken en dat is erg spijtig. Gekeken naar het bovenstaande zou ik liever zien dat je jezelf standaard op de reservelijst zet. Je geeft immers aan dat je pas op het laatste uitsluitsel kan geven of je daadwerkelijk mee gaat racen. Om het op mijzelf te reflecteren; ik heb - als er sprake is van XBW cupracen - standaard de zondagavond in mijn agenda geblockt. Want ik moet dan racen. Punt.
Bullshit. Ik geef gewoon aan dat het niet altijd al op vrijdag aan te geven is of je op zondagavond kunt, met een praktijkvoorbeeld. 99% zeker dat ik er zondag gewoon sta en voor die ene ieniemienie procent ga ik me niet nu al op voorhand mezeld reserve plaatsen, temeer omdat ik dan waarschijnlijk rest van het seizoen ook de lul ben. Rossi, wiethok, jullie kunnen ook geen 100% garantie geven dat je er zondag bent. Er zijn altijd onzekere dingen die je nu niet kunt voorzien, laat staan geheel in eigen hand hebt, geblokte agenda of niet. Had ik maar gewoon m'n mond gehouden, scheelt een hoop gezeik om niks. Weet dat ik volgende keer zulke dingen voor me zal houden Ik rijd hier al mee sinds het begin van het begin van het begin, ga me dan niet om zo'n half procentje kans dat ik er niet ben als reserve opgeven.