Cd 2 He.... heb je geprobeerd om met beide cd's het spel op te starten? Ik had namelijk hetzelfde probleem toen ik hem gister had gekocht, maar toen ik met cd 2 het spel opstarte deed hij het wel....
Oke wouter ik heb hem vandaag ook gekocht en moet zeggen dat deze zeker wel 350.000x beter is dan de PS2 versie Dit is een van de beterre spellen op de PC ik denk zelf dat ie niet beter kan gemaakt woorden en hij krijgt dan ook 10+++++ Het is echt heel jammer dat ie het bij youw niet doet want je moet het echt gezien hebben anders geloof je het nooit. Oke sorry dat ik dit ga zeggen maar ik denk niet dat (Als ie op de X-box uitkomt) Dat ie op de x-box beter woord. Maar ik heb goede hoop. Meschien woord die wel net zo goed. Oke nog even voor wouter. Ik heb ook XP maar hij doet het daar onder niet zo goed. Veder heb ik het volgende Systeem ASUS PIII 800mhz 780mb wekgeheugen en een Geforce3 Ik gebruik de Detanatoor drivers(Of hoe je dat ook speld) voor mijn Geforce3 En ik draai hem onder win98. Nou perfect. PS win98 kan je gewoon bij XP zetten geen probleem.