1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta 4 - Gta Londen ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 24 nov 2004.

  1. Victor

    Victor Guest

    Lijkt me wel vet in Londen. Lekker over de Tower of Londen vliegen en over de brug rijden.
     
  2. Victor

    Victor Guest

    Goed idee zo moeten ze het doen.O-):D
     
  3. Xdoos-fan

    Xdoos-fan Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta londen ofzo was tog al een keer uitgekomen..?
     
  4. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA Londen lijkt me wel tof:p, maar dan gaan er van die ''bobby's'' achter je aan komen ipv de politie; ik vond die hoedjes altijd al belachelijk;).
    Dat aan de andere kant rijden van de straat dat kan me ni veel schelen:)
    Maar ik hoop dan dat ze het wel nog een stuk groter maken dan san andreas:p:p
    Misschien 2 staten ofzo of wel het hele land;)
     
  5. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien kunnen ze een soort cuba na maken

    maar als de technologie zich blijft ontwikkelen en de gta serie populair blijft dan is het over cirka 3 tot 4 jaar mogenlijk dat rockstar een klein land kan maken ter grootte van luxemburg.

    persoonlijk lijkt me wel vet als een gta zich gaat afspelen in de begin dagen van de maffia in Italië (of waar de maffia ook is ontstaan)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd jongens, GTA London was een uitbereiding op GTA 1. Maar zoals ik eerder zei hebben ze alle steden uit GTA1 ook weer gebruikt in de nieuwe 3D GTAs en dus is het idd niet zo gek dat ze London ook gaan gebruiken.

    Wat mij wel cool lijkt is een GTA met de Half Life2 engine (Looks & Physics) O-)
     
  7. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee wanneer San Andreas op de Xbox uitkomt? Ik hoor verschillende dingen, nl. februari en april. Wil iemand hier zijn licht over laten schijnen? Thanks
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Dat lijkt me dus ook het coolst; vet mooie infrastructuur en architectuur, mooie combinatie van oude cultuur en nieuwe zooi, al die neon lights etc... etc etc...
    Zou echt fantastisch zijn, helemaal als ze het zullen mengen met de sfeer van die japanse en HK action-films etc, met triads en yakuza en mensen-smokkelaars etc etc. het coolst zou zijn als je ook van die bikergangs hebt (of er bij hoort) zoals je in Akira zag, en je op zo'n Kaneda soort bike kunt rijden.)
    Ook levert een futuristische setting weer veel meer mogelijkheden op qua wapens (lasers, soundblasters etc) en ofcourse voertuigen...
     
  9. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt de GTA sfeer verpesten...het moet wel in enige mate 'realistisch' blijven vind ik. In plaats van een auto stelen, steel je een ruimteschip ofzo?

    In iedergeval zal de volgende GTA (dat volgens mij zich weer in de USA af zal spelen. Waarom? Omdat daar genoeg film/muziek/maatschappij referenties voor zijn om een parodie op te maken.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    GTFM; Grand Theft Flying Machine ;)

    Denk dat ze voor een NABIJE toekomst zullen kiezen, ipv over 100 jaar ofzo... (als ze voor een futuristische setting zouden gaan).

    Daarnaast valt er ook heel veel te refereren aan de asian cinema en anime etc, dus zal wel goed komen ;)
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht ie voor die next gen consoles worden gemaakt dan zal ie denk ik zeker op de xbox 2 uitkomen omdat ie er eerder is dan de ps3 :)
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leger van de vs heeft de hele aarde al nagemaakt op een supercomputer, er zijn maar weinig details enzo maar je kunt er wel al in rondlopen. De hele aarde stel je voor dat daar een Gtavan word gemaakt. Je moet dan in iedergeval wel snelle voertuigen hebben.
     
  13. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar gaat de nieuwe True Crime zich waarschijnlijk afspelen, niet GTA dus
     
  14. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar die films en series zijn lang niet zo bekend als starwars, goodfellas, boyz in the hood, godfather, menace II society, etc.

    Krijg je straks 8 japanse radiostations... :9 Gezellig...haha
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    ff 1 van de 100 hidden packages halen; ligt in een grot in de ardennen; succes!
     
  16. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha! ja of eentje is te vinden bovenop de Mount Everest.
     
  17. bas vdm

    bas vdm Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA London was het eerste deel.
     
  18. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar het laten afspelen in Tokyo en wel de futuristische versie lijkt me erg cool. Geen lasers ofzo. Maar gewoon de Hongkong action of Hongkong Blood Opera style zou erg cool zijn.Zoals dubbele pistolen, lange jassen, yakuza enz... s'nachts Japanse getunende wagens en misschien al op sommige plaatsen anti-grave modes voor voertuigen. Verschil tussen arme en rijken(vol technologie) steden. Mogelijkheid om online clans te maken en zelfs misschien uit te voeren en vooral verschil tussen goed en kwaad maken zoals een team joint in als een neutraal persoon maar je kan de kant van cops op of die van criminal en elke kant heeft zijn voordelene. :D
     
  19. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch gaat hij GTA 4 heten. Cool huh?
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan, als ie op de huidige console uitkomt is het gewoon GTA Londen maar als ie op de next-gens uitkomt met een compleet nieuwe engine wordt het GTA IV :)
     

Deel Deze Pagina