Gta 4 - Gta Londen ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 24 nov 2004.

  1. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die scoop vandaan? Uit je duim?
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik hoop dat er geen gta londen komt. Ik heb het niet zo op die europese landen. Nee, laten ze het maar lekker bij Amerika houden. En bij gta 2 waren de steden liberty city, vice city en san andreas(een van die steden). Dus ik denk niet dat gta 4- gta londen is. Ik denk eerlijk gezegt dat gta 4 een vervolg word op gta 3.
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het gewoon liberty city,vice city en san andreas en that's it. Dit is gewoon een Trilogy... Deel 4 wordt volgens mij iets compleet nieuw :)
     
  4. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar heeft iig gezegd dat op de PS2 geen nieuwe GTA meer komt. Het wordt dus sowieso op een next-gen console.

    Omdat er helemaal niets bekend is over een GTA Londen ga ik er maar vanuit dat het GTA 4 wordt.
     
  5. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe is hoe dan ook GTA 4, of je het nou wil of niet. GTA 3 bestaat nl. uit 3 delen: Liberty City, Vice City en San Andreas. Stelletje wankers!!
     
  6. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep klopt, enk moet toegeven... voor een 1e deel vondk true crime echt wel een goed spel ! vele vinden hem slecht, alleen omdat ze gta gewend zijn... maar slecht kan ik het niet noemen.... heb me der goed mee vermaakt en ik hoop tog wel dat deeltje 2 uitkomt, denk dat de makers veel hebben geleerd van dingen waar ze op moeten letten etc. kan best een goeie game gaan worden lijkt mij.
     
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, maar als je een xbox pakket met true crime koopt (zoals ik) en je hebt 'm na 5 uur al uitgespeeld noem ik het toch echt wel een slecht spel hoor. GTA doe je minstends een week over
     
  8. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic: dan ben je wel snel , ik heb minstens 5 uur rondgereden (door het spel door ) en gekeken wat er allemal in de stad te doen was . maar het spel is idd niet geweldig moeilijk.

    Ontopic : Eerlijk gezegd heb ik ook liever dat ze het in Amerika houden , Dan kan je tenminste een beetje overdrijven want daar is wel wat criminaliteit en dat komt het spel alleen maar ten goede . Ik vind het wel beter dan een stadje dat zich keurig gedraagt zoals Londen(ten opzichte van een stad uit Amerika). Amerika is ook beter voor GTA , daar hoort nu eenmaal criminaliteit thuis.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  9. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar bij gta 1 - london (expansion pack voor deeltje 1) was ook genoeg criminaliteit en plezier te beleven hoor, maak je daar maar niet druk over ;)
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja duh :9 daar hebben we het de hele tijd al over
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien komt er wel een GTA 4: Driebergen. Kun je leuk door je eigen straat rijden. Anyway, ik zou graag meer wpaens, motoren, (passagiers)vliegtuigen, straaljagers, stepjes, skateboarden elk gebouw moet je kunnen betreden... :)
     
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ze hetzelfde als San Andreas doen maar dan in een andere stad ben ik al heel erg tevreden. Als het maar wel een stad in Amerika is(beter gezegt een hele staat).
     
  14. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je nu wel je eigen "look" kan customizen en niet weer met zo'n neger. Kon me eigen toch iets minder inleven in die gast dan de vorige GTA's. Ken je tenminste ook je tattoo's zien die je laat zetten. Maar lijkt me idd tof als de volgende zich af speeld in Europa, kunnen natuurlijk meer steden nagemaakt worden! Londen, Parijs, Barcelona, Rome, Amsterdam en Berlijn lijken me wel ruige steden om in rond te crossen!
     
  15. HuntingDennis

    HuntingDennis Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    nee jongens, volgens mij maken ze een game midden de jaren 90 of eind jaar 90, 2000 misschien

    Wat zouden ze na een futuristische game maken? In welke tijdsperiode dan? Nee Nee, En trouwens, Rockstar heeft de inspiratie niet om een futuristische stad te bouwen!
     
  16. ZaFeR14

    ZaFeR14 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook vet zijn als ze een GTA Europa maken.. :p :p

    Dat gaat waarschijnlijk tog nie gebeuren maar t zou wel vet zijn *)
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  17. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze hetzelfde niveau blijven houden van de vorige GTA versies komt alles wel goed.
    maar er zal toch een tijd aankomen dat dit soort game niet zal blijven vernieuwen of verrassen
     
  18. ps2&cube sucks

    ps2&cube sucks Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt t uit hoe t gaat heten deel 4,5,9 boeiend..en london waS gewoon en zoethoudertje tot 2 tzefde als vice was beetje vernieuwend tot san adreas kwam met weer veel nieuwe dingen en idd de laatste 3 spellen dus liberty city,vice city en san adreas waren al in deel een van gta te spelen maar verwacht niet dat er een london komt of t moet weer een zoethoudertje worden voor de grote klap een gta4of5 dat weer veel bter mooier en vernieuwender wordt met meer eigen wil in t spel greetingz
     
  19. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil weer al die zaibatsu shit enzo.. en die absurde gangs!
    Scientists, Funnies , Russische Maffia, Zaibatsu en de maharishis en shit.
     
  20. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. Ja... Weet je hoe groot Europa is? Weet je hoeveel steden en dorpen en weet ik wat nog meer daarin liggen? Stel dat ze alleen de grote steden erin plakken, dan nog is het veel en veel te groot om te kunnen realiseren, voorlopig.
     

Deel Deze Pagina