1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta 4 - Gta Londen ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 24 nov 2004.

  1. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles goed als het maar geen futuristische stad wordt!! Dan wordt het zo'n onrealistische fantasygame. Ik vind juist de 'realiteit' ( de herkenbare wereld) gaaf. Dan kun je je tenminste een beetje inleven, maar eerst maar is wachten tot San Andreas in de winkels ligt voor de xbox, duurt me toch lang :mad:
     
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk en aardig, maar San Andreas is uiteindelijk een staat geworden ipv een stad.

    Dus ze zijn al 1x van gedachten veranderd (staat ipv stad). Waarom zouden ze dat niet met Londen doen?

    Carser City lijkt mij meer voor de hand liggend, want die wordt al sinds GTA1 op de radio's genoemd.
     
  3. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik in londen? Weetje wat een biertje daar kost? Is GTA4 al officieel in de maak dan?
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, R* heeft al aangegeven dat ze geen GTA games meer zullen uitbrengen op de huidige generatie consoles. Dus je kunt GTA 4 op de ps3,xbox 2 en pc verwachten.
     
  5. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    lijpe shit
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Omg kijk wat jij de hele tijd post. Bijna een hele pagina met 'lijpe shit'.:{
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat het altijd tegen gaat vallen als je een echte stad namaakt ze kunnen er beter 1 verzinnen.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk ook dat het beter is om gewoon een stad te verzinnen. Anders krijg je snel zoiets als the getaway en true crime. Steden vielen daabij toch wel erg tegen.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    GTA 4 werd toch GTA Tokyo?
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is daar nog niets van bekend. Misschien dat het op de komende E3 komt.
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk meer op gta san andreas (xbox) footage. Ben benieuwd naar de graphics.
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die footage is dus wel geweest, maar toch vind ik het jammer dat er niks werd verteld over een nieuwe GTA. De psp versie was er dan wel, maar ik weer info over de nieuwe gta voor de consoles.
     
  13. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie theorie Metal_Wolf :)

    Ik hoop het! Van die typisch Engelse taxi's jatten, of zo'n dubbeldekker, beetje scheuren aan de linkerkant van de weg. Klinkt goed :)
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    en van die domme engelse kak accenten 8) het lijkt me wel een leuk deel dan. Maar hoe kom je erop dat het in 1968 afspeelt ?? het jaartal lijkt mij niet zo leuk niet al te leuke muziek, wat je in de 70/80/90 wel hebt.
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het zeker niet in London wordt!! Engeland is zo saai! Echt van die grijze steden. Ik heb nog niet echt ideeën over een volgend deel, SA is er net!
     
  16. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    nah voor de ps2 is het er al bijna 3 kwart jaar ofzo . Dus ik neem aan dat ze al flink op weg zijn om met iig het concept van de opvolger. Dit zal waarschijnlijk wel op een next generation console uitkomen. Ik ben iig benieuwd. Hoe zit het ook alweer met het contract dat rockstar met playstation had? loopt dat toevallig niet af zodat rockstar niet eerst op de playstation het spel uit hoeft te brengen? Dit laatste zou mooi zijn, want het is telkens toch mooi balen dat mensen met een playstation gta veel eerder kunnen spelen :'-(
     
  17. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zitten over het algemeen allemaal totaal fout. De feiten liggen zo:
    GTA 1
    GTA London (als een soort expansion pack)
    GTA 2
    GTA 3: Liberty City
    GTA Vice City
    GTA San Andreas

    En nu dan GTA 4: Carser City (vanwege dat het al vanaf het begin zelfs in GTA 1 wordt genoemd, ook in GTA 3 en SA weer vol op). Het zal een herkenning worden voor veel mensen van allemaal soorten plaatsen in een. (Toch ook weer een beetje GTA 3 sfeer, dat was vet).

    Het is over het algemeen ook allemaal wel logisch dat Carser City de volgende wordt. Alle n00bs met hun: "dat was al in State of Emergency en Manhunt", is allemaal b***shit.

    Het is nu alleen wachten op het official bericht van R*. Het zou leuk zijn als ze voor elk platform weer hun eigen engine maken. SA was een slechte poort op de PC en ook de XBOX had meer aangekund.
    Het zou beter zijn als ze alles van de tot nu toe gepubliceerde delen aan elkaar schakelde. dus GTA 1, GTA London, GTA 2, GTA 3: Liberty City, GTA VC en GTA SA. Daar het beste gewoon uithalen (laat de agressie van de citizens uit SA please weg, dan bedoel ik de auto agressie). En verzin een nieuw verhaal.
    Wat leuk zou zijn is als je kon kiezen tussen chick of dude in GTA 4: CS...
    Nog wat aan het uiterlijk kan veranderen zoals in Saint's Row niet teveel want het hoeft geen Sims te worden.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Grafisch moet het echt een stuk beter worden. Het verhaal zal wel goed komen. Maar wanneer denk je dat er een nieuwe gta zal komen begin 2007 ?
     
  19. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man ergens nog dit jaar. Het is namelijk zo dat doordat Sony de exclusive deal heeft dat het daardoor zolang duurt en de laatste poort van GTA SA voor PC en XBOX K*T was...
    Ik denk ergens het laatste kwartaal van 2006 dat dan GTA4 uitkomt. Want het duurt zowiezo wel ff tot dat ze de engine hebben ge-upgrade tot PC hoogte. Check screen below (Mischien fake, ma nu al op veel plaatsen te zien).

    [img=http://img146.imageshack.us/img146/4337/gta4070105picf2vo.th.png]

    ma het zal wachten zijn op de het bericht van R* _0/
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2006
  20. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor alle mensen die nie kunnen w8'en op de official call:
    GTA4 Net (alle feiten over de GTA3 Trilogy kloppen, en het meeste is zelfs bevestigt door R* ).

    BTW screen van eerst was fake dus bij deze we zullen daaro nog op moete w8'en helaas.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2006

Deel Deze Pagina