1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta 4 - Gta Londen ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 24 nov 2004.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    klint nie egt geweldig dat GTA: CS

    wrom ist nie dat je de hele wereld over moet reizen. tot amsterdam aan toe.
    dat lijkt mij stoer..
     
  2. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me trouwens af waarom het CS zou moeten worden. Carser City is toch CC? ;)
     
  3. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wijs me er maar op na dat ik dislexie heb!!

    nja da hebk nie. kben gewoon ietwat aan de domme kant :)
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het met de huidige problemen van Take-Two wel even gaat duren voor er weern ee Grand Theft auto uitkomt. Ze hebben de ene na de andere rechtzaak en financieel gaat het ook niet bepaald lekker....
     
  5. robinjo007

    robinjo007 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het weer een top-down-view wordt, had er egt een sgijthekel aan.

    het was ook egt een groot verschil van GTA 2 naar GTA Liberty City
     
  6. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    emm de volgende gta komt alleen op de ps3 en xbox360 en pc Een andere versie komt voor ps2 en niet voor xbox alleen voor ps2 en psp
     
  7. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    op de PSP komt zeer waarschijnlijk : GTA Vice City Stories (Vervolg op GTA : VC) en GTA : San Andreas Stories (Vervolg op GTA : SA)


    GTA VC PSP zal denk ik in rond 2000 af gaan spelen in Vice City
    en GTA S.A PSP zal dan rond 2003 , 2004 gaan afspelen of 2006/2007 in San Adreas




    dit is mnatuurlijk wat ik denk , maar me voorgevoel zegt me dat men dit gaat doen (natuurlijk weet ik niet precies in welk jaar of zo)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  8. k!ll$R

    k!ll$R I AM THE K!ll$R

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet want dan heeft pc later nog 4series in 2 jaar:confused:
     
  9. F.F.C. Admin.

    F.F.C. Admin. Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu noch een top-down view zou egt slecht zijn voor GTA en de hele mik mak er om heen.
    Het is gebleken dat Take Two hun geld kas vorig jaar eigenlijk alleen konden vullen met GTA San Andreas. De overige games van Take Two hebben weinig tot niets opgeleverd !

    En het is dan GTA CC ! En waarom, kan je vragen aan anderen of gewoon de eerdere post lezen.

    Gamer durft zich een "gamer" te noemen **** off... echt niet waarom voor elke GTA een stories maken. Dat slaat echt nergens op. LC Stories sloeg ook in feite helemaal nergens op. R* heeft alleen extra $ in het laatje willen brengen.

    Toegegeven de motoren en zo zitten er nu in en het verhaal van LC wordt verder uitgekamt. Maar voor de rest hadden ze beter een aparte GTA kunnen maken voor de PSP (hadden ze ook meer aan gehad). Met desnoods alle voefjes van GTA3 tot SA in een andere game... Noem het dan GTA:pSP...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2006
  10. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm denk iig niet dat het volgende deel zich in Londen afspeelt omdat er al een GTA Londen is geweest (die van GTA 1)
     

Deel Deze Pagina